Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Ziołolecznictwo > Domowe sposoby na pajączki na nogach

Domowe sposoby na pajączki na nogach

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 9 
Chyba wszystkie wiemy jak wyglądają pajączki. W końcu każda z nas robi wszystko – a przynajmniej dużo, żeby się przed nimi uchronić lub ich pozbyć. Pajączki najczęściej pojawiają się na udach, łydkach, podudziu. Nie dość, że pajączki nie wyglądają dobrze, to dodatkowo są przyczyną problemów z układem krążenia, mogą też swędzieć i pulsować co nie jest zbyt przyjemnym uczuciem. Nogi mogą być ciężkie, opuchnięte i wrażliwe na dotyk. Symptomy te generalnie stają się coraz bardziej odczuwalne w miarę upływu dnia, zwłaszcza gdy mamy pracę stojącą lub siedzącą. Pajączki częściej atakują kobiety niż mężczyzn. A związane jest to ze zmianami hormonalnymi zachodzącymi w ich organizmach, ciążą, środkami antykoncepcyjnymi, menopauzą. Poza tym głównymi przyczynami pajączków są złe krążenie krwi, palenie, nadwaga, brak ruchu, praca siedząca i stojąca, ciasne ubrania, wysokie obcasy czy częste zaparcia. Jak zatem radzić sobie z pajączkami? Wystarczy zacząć więcej się ruszać, zdrowo odżywiać, rzucić palenie, ograniczyć alkohol. Istnieją domowe sposoby na pozbycie się pajączków.
1
sposoby na pajączki na nogach - krok 1

Nasiona kasztanowca zwyczajnego przyniosą ulgę Twoim nogom. Pomogą na świąd, ból, opuchliznę i napięcie w nogach. Badania udowadniają, że kasztanowiec poprawia krążenie w nogach, zmniejsza zapalenie oraz wzmacnia żyły i naczynka. Zmieszaj wodę destylowaną z naparem z kasztanowca zwyczajnego w proporcjach 10:1. Rób okłady na nogi.

2
sposoby na pajączki na nogach - krok 2

Borówka czernica. Ekstrakt z tego zioła stymuluje żyły i naczynka, wzmacnia ich ścianki i zwiększa wpływ witaminy C na redukowanie kruchości żył. Bierz dwadzieścia do czterdziestu miligramów trzy razy dziennie.

3
sposoby na pajączki na nogach - krok 3

Myszopłoch. Poprawia elastyczność żył poprzez wzmacnianie ich ścianek. Zażywaj trzysta miligramów trzy razy dziennie.

4
sposoby na pajączki na nogach - krok 4

Gingko Biloba – miłorząb japoński. Ekstrakt z miłorzębu japońskiego poprawia krążenie krwi i dotlenia żyły. Przyjmuj czterdzieści mililitrów trzy razy dziennie.

5
sposoby na pajączki na nogach - krok 5

Oliwa z pestek winogron. Doskonale wpływa na lepsze krążenie krwi w organizmie. Bierz pięćdziesiąt miligramów trzy razy dziennie.

6
sposoby na pajączki na nogach - krok 6

Gotu kola. Ekstrakt z gotu koli (do kupienia tutaj) korzystnie wpływa na niewydolność żył, świąd i żylaki. Dobrze, jeśli będziesz przyjmować dwieście miligramów trzy razy dziennie.

7
sposoby na pajączki na nogach - krok 7

Głóg. Zawiera witaminę C, związki flawonowe, cynk i siarkę. Wszystkie te składniki są bardzo pomocne w leczeniu pajączków i żylaków. Zażywaj dwieście miligramów trzy razy dziennie.

8
sposoby na pajączki na nogach - krok 8

Wyciąg z oczaru wirginijskiego. Wzmacnia żyły i działa niezwykle kojąco na obolałe nogi. Nasącz nim wacik i smaruj miejsca, w których pojawiły się pajączki.

Ostrzeżenia
  • Zawsze skonsultuj się z lekarzem zanim zaczniesz przyjmowanie któregokolwiek z tych ziół.
 2.1/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (8)

Naturla - 2016-04-25
Ewela, tak szybko jak pajączki znikają po zabiegach chirurgicznych, tak szybko wracają. Jeśli organizm ma problemy z powstawaniem pajączków dzieje się to przez brak witamin i/lub pierwiastków w organizmie i to przez ich uzupełnienie można trwale się ich pozbyć. Chirurgia jest zalecana raczej przy żylakach, ale wtedy także należy zmienić sposób odżywiania. Jesteśmy tym co jemy.
Aniela - 2015-07-31
pajaczki zaczely pojawiac sie u mnie kiedy bylam natolatka, niestety ta slonnosc mam w genach. Teraz mam 45 lat, nadal szczupla sylwetke no i cala mase pajaczkow na nogach... Chcialam pojsc na zabieg, ale wyczytalam ostatnio, ze MYSZOPLOCH KOLCZASTY, RUSZCZYK KLCZASTY bardzo pomaga. Zaczelam go jesc,w bardzo malej ilosci. Po kilku dniach zauwazylam, roznice. Po trzech tyg. moje "najgorsze pajaki" wyraznie sie zmniejszyly... Niesamowita roznica. Ciesze sie teraz, ze nie poszlam na zabieg. Szkoda pieniedzy, ryzyka a i tak tworza sie "nowe pajaczki". To ziolo ma rewelacyjne dzialanie!!!!!!!!!!!!!
zylakiprzeciwdzialaj - 2013-09-12
Myślę, że do listy warto byłoby dodać jeszcze noszenie rajstop lub podkolanówek przeciwżylakowych.
zuziazyl - 2013-05-07
O połowie nawet nie słyszałam.
topielica - 2013-04-23
Oczywiście warto spróbowac tych porad bo a nóż pomogą gdyby jednak nic nie dały warto skorzystac z innej metody , zwaną skleroterapią która właśnie niweluje pajączki na nogach -zabieg w gabinecie u lekarza -po nim należy przez 2 tygodnie nosic specjalną rajstopę uciskową.
STELLA176 - 2013-04-20
Jak pajączków jest mało to jeszcze proponuje spożywanie dużej ilości witaminy C. Jednak najlepiej udać się do chirurga :-)
paula - 2011-11-25
niestety domowe sposoby mi nie pomogły, pozostało mi póść na porządny zabieg i tak zrobiłam, polecam elaser, syneron, efekty bardzo dobre
Ewela - 2010-09-15
Pajączki na nogach najlepiej jest usunąć za pomocą lasera - przynajmniej mamy pewność że znikną szybko.
 
Charakterystyczne czerwone „pajączki” na skórze twarzy i ciała mogą pojawiać się w każdym wieku. Kruchość naczyń może...
Jak walczyć z „pajączkami” na skórze?
Charakterystyczne czerwone „pajączki” na skórze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt