dysk twardy

Jak naprawić pliki systemowe Windows XP?
copperfield - specjalista Tipy.pl

Naprawa uszkodzonych plików w systemie Windows XP jest bardzo prosta. Możesz w tym celu skorzystać z programów znajdujących się na dysku systemowym Windows XP. Dzięki temu przywrócenie uszkodzonych plików okaże się dziecinnie proste. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
P

* Dysk instalacyjny Windows XP

1
Umieść płytę instalacyjną Windows XP w napędzie CD/DVD w swoim komputerze. Sprawdź czy twój komputer odczytuje płytę. W tym celu poczekaj, aż na ekranie pojawi się okno „Autoodtwarzanie” lub otwórz „Mój komputer” i sprawdź stację dysków.
2
Kliknij na menu „Start” i wybierz opcję „Uruchom”. Pojawi się nowe okno, którym będzie znajdował się wiersz polecenia.
3
W wyświetlonym oknie wpisz polecenie „sfc/scannow”.
4
System teraz samoczynnie przystąpi do naprawy wszystkich uszkodzonych plików systemowych Windows XP.
5
W niektórych sytuacjach może dojść do uszkodzeń na twardym dysku, których nie można naprawić na poziomie oprogramowania. Najlepiej jest wówczas sformatować dysk i wgrać system od nowa. Możesz również spróbować przeprowadzić defragmentację dysku twardego, ponieważ zdefragmentowane pliki często mogą być przyczyną błędów.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane