parówka na twarz

Jak zrobić parówkę na twarz?

DafneDafne - specjalista Tipy.pl
parówka na twarz
1 z 7
Parówka to jeden z najlepszych sposobów, aby pozbyć się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się zarówno głęboko w porach skóry, jak i na jej powierzchni. Niezależnie od rodzaju cery, parówka to najbardziej skuteczny sposób na oczyszczenie zatkanych porów, pozbycie się trądziku, pryszczy i wągrów. Jeśli nie chcesz wydawać dużo pieniędzy na drogie zabiegi kosmetyczne, już dziś możesz nauczyć się przygotować parówkę na twarz w domu. Wciel w życie poniższe wskazówki, a odzyskasz zdrową i piękną cerę.
1
parówka na twarz - krok 1
Parówka pomaga usunąć wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, głęboko oczyścić pory i ożywić twoją twarz. Przyśpiesza krążenie i odblokowuje zatkane pory, pozwalając skórze oddychać. Pod wpływem wysokiej temperatury, pory w skórze otwierają się, uwalniając zgromadzone w nich zanieczyszczenia.

Jeśli masz tłustą cerę, możesz stosować parówkę każdego dnia. Osoby z cerą suchą powinny stosować ten zabieg nie częściej, niż raz w tygodniu.
2
parówka na twarz - krok 2

Zacznij od oczyszczenia swojej twarzy ze wszystkich pozostałości makijażu. Do tego celu wykorzystaj łagodne mydło, bez związków zapachowych, które mogłyby spowodować podrażnienie skóry. W garnku zagotuj odpowiednią ilość wody. Do dużej miski wrzuć kilka plasterków cytryny lub świeże zioła, dzięki temu maseczka przyniesie twojej skórze jeszcze więcej korzyści. Zalej zioła wrzątkiem.

  • Jeśli posiadasz cerę tłustą, doskonałym wyborem będzie cytryna lub liście mięty pieprzowej.

  • Do parówki dla cery suchej i wrażliwej można dodać nieco rumianku, ylang ylang lub limetki.

  • Jeśli masz cerę normalną, dodaj nieco lawendy lub rozmarynu.

3
parówka na twarz - krok 3
Pochyl się nad miską i nakryj głowę dużym ręcznikiem, tak by tworzył on szczelny namiot wokół miski. Dzięki temu para pozostanie nad miską, a sama parówka będzie bardziej efektywna. Ostrożnie ustaw się nad miską, tak by para skierowana była bezpośrednio na twoją twarz. Oczy i usta podczas parówki powinny być zamknięte, gdyż dodane do wody zioła mogą spowodować podrażnienia.

Stosuj parówkę przez około 15–20 minut, dopóki para nie zniknie, ale pamiętaj by nie pozostawać pod wpływem pary dłużej niż 20 minut. Jeśli posiadasz wrażliwą skórę, nawet 10–15 minutowy zabieg będzie wystarczający.
4
parówka na twarz - krok 4
Po zakończeniu parówki, opłucz swoją twarz letnią wodą i delikatnie osusz ręcznikiem. Jeśli zauważysz, że parówka bardzo pozytywnie wpływa na stan twojej skóry, zabieg możesz powtarzać dwa razy w tygodniu, o ile nie spowoduje to szkód na skórze (np. pękania naczynek).
5
parówka na twarz - krok 5
Teraz, gdy twoja twarz jest całkowicie oczyszczona i wszystkie pory otwarte, jest to najlepszy czas na nałożenie maseczki, która będzie mogła łatwiej wniknąć w głąb skóry. Jest to również najlepszy moment na pozbycie się zaskórników i wyprysków przy użyciu sterylnych materiałów przygotowanych specjalnie do tego celu. Możesz również owinąć wokół palców czystą sterylną tkaninę i delikatnie wycisnąć wągry. Użycie do tej czynności gołych dłoni to najgorsza rzecz, jaką możesz zrobić swojej skórze. Spowoduje to rozprzestrzenienie się bakterii po całej twarzy i będzie przyczyną dalszych infekcji i problemów z trądzikiem.
6
parówka na twarz - krok 6
Po zakończeniu całego zabiegu zdezynfekuj swoją skórę przy użyciu delikatnego toniku. Nałóż na skórę krem nawilżający, który zapewni jej odpowiednie nawilżenie i ochronę.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

naturalny krem przeciwzmarszczkowy
kształtny nos
maseczka ściągająca

Podobne porady

Komentarze (15)

* Pola wymagane

Kvyat
30.07.2015
Jest prostszy sposób. Idziesz do mięsnego, kupujesz pół kilo parówek i okładasz nim i twarz przed zaśnięciem. Rano cera na twarzy będzie idealna... :-)
koooornelia
21.03.2013
a można zrobić parówkę z herbaty miętowej ?
Justyś13
17.02.2013
Rewelacyjne rozwiązanie. Ja wczoraj spróbowałam tą metode jest super. Twarz jest oczyszczona i łatwiej sie pozbyć zaskórników ;)
gochaa
24.01.2013
Parówki nie można wykonywać częściej niż raz w miesiącu, ponieważ pory muszą mieć czas, aby się ściągnąć, niezależnie od rodzaju cery...
Karolinas
03.11.2012
Jeśli często wykonujesz parówki możesz zaopatrzyć się w specjalny komin do ich wykonywania- dzięki niemu więcej pary zostanie wykorzystanej a mniej ucieknie bokiem. Ręcznik jest również dobrym sposobem do wykonywania parówki- przy pomocy komina zrobimy ją jednak bardziej profesjonalnie.
Ciekawa
24.07.2012
Mam pytanie do Rysi .Czy ty wiciskalaś wagry czy odrazy nakladalas te plastry?
endzi333
04.07.2012
konieczne są po tym jakieś maseczki??
bika23
14.06.2012
Dla mnie parówka to super rozwiązanie:)
serduszko
24.04.2012
Hm.... ciekawe *
No ale mi i tak juź nic nie pomoże
na taki ryj.:-(
Neko
01.04.2012
ooo :3 super!
muszę to wypróbować-już od kilku lat walczę z zaskórnikami. Dermatolog przypisywał mi jakieś maści i toniki ale nic nie pomagało (plastry oczyszczające też stosowałam ale bezskutecznie xd)
Mam nadzieje że to pomoże ^^