Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak zrobić parówkę na twarz?

Jak zrobić parówkę na twarz?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (293 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Parówka to jeden z najlepszych sposobów, aby pozbyć się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się zarówno głęboko w porach skóry, jak i na jej powierzchni. Niezależnie od rodzaju cery, parówka to najbardziej skuteczny sposób na oczyszczenie zatkanych porów, pozbycie się trądziku, pryszczy i wągrów. Jeśli nie chcesz wydawać dużo pieniędzy na drogie zabiegi kosmetyczne, już dziś możesz nauczyć się przygotować parówkę na twarz w domu. Wciel w życie poniższe wskazówki, a odzyskasz zdrową i piękną cerę.
1
parówka na twarz - krok 1
Parówka pomaga usunąć wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, głęboko oczyścić pory i ożywić twoją twarz. Przyśpiesza krążenie i odblokowuje zatkane pory, pozwalając skórze oddychać. Pod wpływem wysokiej temperatury, pory w skórze otwierają się, uwalniając zgromadzone w nich zanieczyszczenia.

Jeśli masz tłustą cerę, możesz stosować parówkę każdego dnia. Osoby z cerą suchą powinny stosować ten zabieg nie częściej, niż raz w tygodniu.
2
parówka na twarz - krok 2

Zacznij od oczyszczenia swojej twarzy ze wszystkich pozostałości makijażu. Do tego celu wykorzystaj łagodne mydło, bez związków zapachowych, które mogłyby spowodować podrażnienie skóry. W garnku zagotuj odpowiednią ilość wody. Do dużej miski wrzuć kilka plasterków cytryny lub świeże zioła, dzięki temu maseczka przyniesie twojej skórze jeszcze więcej korzyści. Zalej zioła wrzątkiem.

  • Jeśli posiadasz cerę tłustą, doskonałym wyborem będzie cytryna lub liście mięty pieprzowej.

  • Do parówki dla cery suchej i wrażliwej można dodać nieco rumianku, ylang ylang lub limetki.

  • Jeśli masz cerę normalną, dodaj nieco lawendy lub rozmarynu.

3
parówka na twarz - krok 3
Pochyl się nad miską i nakryj głowę dużym ręcznikiem, tak by tworzył on szczelny namiot wokół miski. Dzięki temu para pozostanie nad miską, a sama parówka będzie bardziej efektywna. Ostrożnie ustaw się nad miską, tak by para skierowana była bezpośrednio na twoją twarz. Oczy i usta podczas parówki powinny być zamknięte, gdyż dodane do wody zioła mogą spowodować podrażnienia.

Stosuj parówkę przez około 15–20 minut, dopóki para nie zniknie, ale pamiętaj by nie pozostawać pod wpływem pary dłużej niż 20 minut. Jeśli posiadasz wrażliwą skórę, nawet 10–15 minutowy zabieg będzie wystarczający.
4
parówka na twarz - krok 4
Po zakończeniu parówki, opłucz swoją twarz letnią wodą i delikatnie osusz ręcznikiem. Jeśli zauważysz, że parówka bardzo pozytywnie wpływa na stan twojej skóry, zabieg możesz powtarzać dwa razy w tygodniu, o ile nie spowoduje to szkód na skórze (np. pękania naczynek).
5
parówka na twarz - krok 5
Teraz, gdy twoja twarz jest całkowicie oczyszczona i wszystkie pory otwarte, jest to najlepszy czas na nałożenie maseczki, która będzie mogła łatwiej wniknąć w głąb skóry. Jest to również najlepszy moment na pozbycie się zaskórników i wyprysków przy użyciu sterylnych materiałów przygotowanych specjalnie do tego celu. Możesz również owinąć wokół palców czystą sterylną tkaninę i delikatnie wycisnąć wągry. Użycie do tej czynności gołych dłoni to najgorsza rzecz, jaką możesz zrobić swojej skórze. Spowoduje to rozprzestrzenienie się bakterii po całej twarzy i będzie przyczyną dalszych infekcji i problemów z trądzikiem.
6
parówka na twarz - krok 6
Po zakończeniu całego zabiegu zdezynfekuj swoją skórę przy użyciu delikatnego toniku. Nałóż na skórę krem nawilżający, który zapewni jej odpowiednie nawilżenie i ochronę.
Przeczytaj teraz: Jak pozbyć się wągrów?
 3.2/5 (293 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (15)

Kvyat - 2015-07-30
Jest prostszy sposób. Idziesz do mięsnego, kupujesz pół kilo parówek i okładasz nim i twarz przed zaśnięciem. Rano cera na twarzy będzie idealna... :-)
koooornelia - 2013-03-21
a można zrobić parówkę z herbaty miętowej ?
Justyś13 - 2013-02-17
Rewelacyjne rozwiązanie. Ja wczoraj spróbowałam tą metode jest super. Twarz jest oczyszczona i łatwiej sie pozbyć zaskórników ;)
gochaa - 2013-01-24
Parówki nie można wykonywać częściej niż raz w miesiącu, ponieważ pory muszą mieć czas, aby się ściągnąć, niezależnie od rodzaju cery...
Karolinas - 2012-11-03
Jeśli często wykonujesz parówki możesz zaopatrzyć się w specjalny komin do ich wykonywania- dzięki niemu więcej pary zostanie wykorzystanej a mniej ucieknie bokiem. Ręcznik jest również dobrym sposobem do wykonywania parówki- przy pomocy komina zrobimy ją jednak bardziej profesjonalnie.
Ciekawa - 2012-07-24
Mam pytanie do Rysi .Czy ty wiciskalaś wagry czy odrazy nakladalas te plastry?
endzi333 - 2012-07-04

konieczne są po tym jakieś maseczki??

bika23 - 2012-06-14
Dla mnie parówka to super rozwiązanie:)
serduszko - 2012-04-24
Hm.... ciekawe *
No ale mi i tak juź nic nie pomoże
na taki ryj.:-(
Neko - 2012-04-01
ooo :3 super!
muszę to wypróbować-już od kilku lat walczę z zaskórnikami. Dermatolog przypisywał mi jakieś maści i toniki ale nic nie pomagało (plastry oczyszczające też stosowałam ale bezskutecznie xd)
Mam nadzieje że to pomoże ^^
Rysiaa <3 - 2012-02-11
Super efekt !!! Jeszcze nigdy moja twarz nie była tak oczyszczona i świeża !
Po zrobieniu parówki nakleiłam na nos i czoło plastry oczyszczające, PRAWIE WSZYTSKIE WĄGRY WYSZŁY !! zostały tylko takie małe, niewidoczne !@!
Gość - 2012-01-07
Hmm... Ciekawe, warto spróbować :- )
parówka - 2011-09-11
Jeśli ma się rany na twarzy to i tak można to stosować?
zadowolona - 2011-07-27
super efekt
noo jaaa - 2011-02-01
ŚWIETNE !!!!!!!!
 
Bez względu na to jak dokładnie czyścisz i myjesz swoją twarz, wągry wydają się być na całym twoim nosie. Poniżej...
Jak usunąć wągry?
Bez względu na to jak dokładnie czyścisz i myjesz swoją twarz, wągry wydają się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt