francuski manicure

Jak zrobić francuski manicure?

JadziaJadzia - specjalista Tipy.pl
Szukasz koloru paznokci, który będzie doskonale prezentował się w dzień oraz na wieczór i zawsze wyglądał szykownie? Rozważ wykonanie french manicure. Niezależnie od tego czy będziesz mieć na sobie strój dzienny czy wieczorowy, zawsze będziesz wyglądać elegancko. Zastanawiasz się jak wykonać francuski manicure? To nic trudnego, przeczytaj poniższe wskazówki i przystąp do pracy.
P

* Zestaw do francuskiego manicure
* Spirytus salicylowy
* Pilniczek do paznokci
* Nożyczki
* Polerka do paznokci
* Patyczki bawełniane
* Obcinacz do paznokci

1
Wybierz się do drogerii i kup przyrządy niezbędne do wykonania całego manicure – baza do paznokci, paski zabezpieczające, lakier do paznokci w kolorze białym i neutralnym. Neutralne odcienie są bardzo blade, mogą mieć odcień różowy, beżowy bądź lekko brzoskwiniowy. Poszukaj specjalnych zestawów do francuskiego manicure, dzięki temu wszystkie potrzebne produkty znajdziesz w jednym wygodnym pudełku.
2
Obetnij paznokcie, opiłuj je i nadaj im odpowiedni kształt. Płytki paznokci wyrównaj dwustronną polerką. Wytnij wszystkie skórki, umyj dokładnie paznokcie, a następnie dobrze je wysusz. Nałóż na nie bazę i pozostaw do całkowitego wyschnięcia.
3
Wyjmij pasek, odklej go od zestawu i przyklej poniżej końcówki paznokcia, zgodnie z jego naturalną krzywizną. Dzięki paskowi z łatwością namalujesz precyzyjne białe końcówki.
4
Biorąc pod uwagę długość swoich paznokci, sama zdecyduj, gdzie chcesz umieścić paski. Ogólnie rzecz biorąc, im dłuższe paznokcie, tym dłuższa powinna być biała końcówka. Upewnij się, że łuk naklejonego paska jest gładki i odpowiednio zaokrąglony. Zwróć również uwagę czy pasek dobrze przylega do płytki paznokcia.
5
Zacznij malowanie białych końcówek. Przy pomocy pędzelka nakładaj biały lakier, zaczynając od początku przyklejonego paska w kierunku końca paznokcia. Uważaj, by biały lakier nie dostał się na powierzchnię płytki paznokcia poniżej paska. Poczekaj aż lakier całkowicie wyschnie.
6
Usuń paski z płytki paznokcia. Resztki kleju, które ewentualnie pozostały na paznokciach usuń poprzez delikatne potarcie płytki paznokcia płatkiem bawełnianym nasączonym w spirytusie salicylowym.
7
Teraz czas na nałożenie dwóch warstw lakieru w kolorze neutralnym. Pamiętaj jednak, zanim nałożysz drugą warstwę, poczekaj aż pierwsza dobrze wyschnie. Na zakończenie pomaluj paznokcie cienką warstwą utrwalacza.
?

Wskazówki
* Jeśli okaże się, że dwie warstwy lakieru neutralnego są nazbyt kryjące, zastosuj tylko jedną.
* Jeśli klasyczny francuski manicure jest dla ciebie zbyt konserwatywny, stwórz własną kombinację kolorów. Zamiast koloru białego z neutralnym, połącz czerwony lakier z czarnymi końcówkami, czerwony ze złotymi końcówkami lub biały ze srebrnymi końcówkami.
* Daj sobie nieco czasu. Może minąć nieco czasu zanim uda ci się zrobić manicure bez pasków pomocniczych.
* Poczekaj aż lakier całkowicie wyschnie. Dzięki temu unikniesz rozmazania i wgnieceń na jego powierzchni.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

krótkie tipsy
nakładanie brokatu na paznokcie
potliwość rąk

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane