przykładowy folder reklamowy

Jak zrobić folder reklamowy w Wordzie?

Larry - specjalista Tipy.pl
5
folder reklamowy w Wordzie - krok 5.

Wstaw podziały pomiędzy kolumnami, tak aby każda strona twojej broszury zawierała oddzielne informacje. Umieść kursor w pierwszej kolumnie (znajdującej się po lewej stronie), przejdź do menu Wstaw > Podział … > Podział kolumny. Teraz kursor powinien znajdować się na początku kolejnej kolumny. W razie potrzeby, jeśli masz folder z trzema zakładkami, stwórz kolejny podział kolumny.

6

Wstaw > Podział … > Podział strony. Wstaw podział strony, aby przejść na tylną część broszury. Tę samą czynność możesz wykonać wstawiając kursor w kolumnę po prawej stronie i wykonując podział kolumny (jak w kroku 5). Będziesz znajdować się już na drugiej stronie broszury.

7

Dodaj grafikę i tekst do każdej kolumny. Pamiętaj, by wstawiać tekst dokładnie na tej stronie, na której powinien się on znajdować. Możesz również spróbować wydrukować obie strony, ponumerować kolumny, a następnie złożyć ze sobą dokument, aby sprawdzić, gdzie każda kolumna powinna się znajdować.

8
Jeśli jesteś zadowolony z efektu swojej pracy, zapisz projekt folderu reklamowego.
9
Wydrukuj po raz kolejny w odpowiedni sposób swoją broszurę. Jeśli wszystko wygląda tak jak chciałeś, wyślij plik do drukarni i zamów tyle kopii, ile będziesz potrzebować.
?

Wskazówki
* Jeśli zamierzasz rozsyłać swoje broszury, możesz od razu wydrukować na nich adres odbiorcy. Będzie to wiązało się z dodatkowymi kosztami, ale pozwoli ci zaoszczędzić wiele czasu. Jeśli masz zamiar rozdawać foldery lub położyć je w swoim sklepie, możesz pominąć to rozwiązanie.
* Pamiętaj, aby zapisać folder na swoim komputerze. Dzięki temu zawsze będziesz mógł ponownie go otworzyć i wprowadzić zmiany. Możesz również zmieniać kolory broszur bądź czcionkę w zależności od reklamowanych produktów.

Powiązane porady

marginesy w Wordzie
justowanie tekstu
liczba znaków w dokumencie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane