Jesienny makijaż

Jak zrobić jesienny makijaż?
BlondJaponkaBlondJaponka - specjalista Tipy.pl

Wraz z końcem lata, powinnaś zmienić swój makijaż na jesienny. Jesienny makijaż powinien odzwierciedlać nadejście chłodniejszych dni. Większość takich makijaży rozświetla skórę poprzez użycie ciepłej tonacji dodając koloru twarzy. Przeczytaj co styliści mają do powiedzenia na temat wyboru jesiennego makijażu.
1
Podkład jest jednym z fundamentalnych elementów jesiennego makijażu. Jeżeli nie używałaś go w czasie lata pora wrócić do lekkiego podkładu i pudru.
2
Czekoladowy brąz jest najodpowiedniejszym kolorem. Brwi i rzęsy powinny być malowane na brązowo. Zaopatrz swoją kosmetyczkę w eyeliner do oczu także w tym odcieniu.
3
Nakładanie różu
Stonuj rumieniec. Letni kolor różu do policzków zastąp ciemniejszą tonacją. Możesz ominąć róż, zastępując go bronzerem. Róż nakładaj na kości policzkowe oraz na środek czoła i brodę.
4
Usta maluj szminką. Poszukaj szminki w ciemniejszym jesiennym kolorze. Najlepiej matową i nierozmazującą się.
5
Bądź neutralna. Używając neutralnych kolorów, będziesz modna prze całą jesień. Beż i popiel jest zawsze odpowiedni.
6
Wypróbuj wyraźne, mocne kolory. Jeżeli trudno ci się zdecydować na odważne cienie do powiek, zdecyduj się na pomadkę w głębokim czerwonym kolorze.
?

Wskazówki
* Unikaj błyszczącego makijażu. Jest on odpowiedni na wiosnę i lato, ale nie na jesień.
* Jeżeli używasz eyelinera do oczu, nie rób zbyt grubych kresek. Powinny one tylko podkreślać twoje oczy.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Hikikii
22.09.2019
Zapraszam do obejrzenia jesiennego makijażu na moim kanale!