tort z ręczników

Jak zrobić tort z ręczników?

Fiona - specjalista Tipy.pl
Tort z ręczników bardzo ładnie wygląda i może stanowić świetną zabawę na różne okazje, czy to urodziny dziecka, czy wieczór panieński. To nie tylko kreatywny sposób stworzenia ozdoby w łazience, ale również praktyczna metoda przechowywania ręczników. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zrobić tort z ręczników.
P

* Ręczniki w dowolnym kolorze
* Długie ozdobne szpilki
* Wstążki
* Sztuczne kwiaty
* Różne dodatki w zależności od okazji

1
Złóż ręcznik na pół na całej długości, następnie zwiń go ściśle aż uzyskasz niewielki rulonik. Ręcznik musi być zwinięty bardzo mocno w przeciwnym razie nie będzie stał prosto.
2
Z pomocą ozdobnych szpilek przymocuj zakończenie ręcznika tak by się nie rozwinął. Szpilki zakończone np. perełkami będą stanowiły dodatkową ozdobę naszego tortu.
3
Zwiń ręcznik do rąk i zabezpiecz go w identyczny sposób. Analogicznie pozwijaj najmniejsze ręczniki (do twarzy).
4
Ustaw większe ręczniki na stojąco, tak by złożona część była zwrócona do dołu. Na wierzchu ustaw ręczniki do rąk, tak samo zwrócone. To samo zrób z najmniejszymi ręcznikami do twarzy.
5
Wstążką, sztucznymi kwiatami lub innymi ozdobami udekoruj tort dokładnie tak jak chcesz. Doskonale sprawdzą się kwiaty zamocowane na szpilkach, dobrze wyglądają i pomagają utrzymać całą konstrukcję. Możesz także owinąć każdy ręcznik z osobna wstążkami, to również utrwali cały tort. Użyj swojej wyobraźni.
6
Tort z ręczników doskonale się sprawdza na wiele okazji i może być wspaniałym prezentem dla obdarowanego.

Powiązane porady

komoda po renowacji
dekoracje na ścianę
tapeta , montaż , demontaż

Komentarze (1)

* Pola wymagane

mkmk
04.11.2014
z tego przepisu wcale nie wychodzi tort. poza tym wypadałoby dodać adekwatne zdjęcie do tego, co komuś wyszlo, a nie tort wg innej instrukcji