ciąża

Jak szybko zajść w ciążę?

JudymJudym - specjalista Tipy.pl
Masz problemy z zajściem w ciążę? Wydaje Ci się, że próbowałaś już wszystkiego a dziecka jak nie było tak nie ma? Nie martw się. Jeszcze nie wszystko stracone. Przeczytaj poniższy artykuł, aby dowiedzieć się co jeszcze możesz zrobić, aby w końcu móc się spodziewać swojego upragnionego i wyczekiwanego potomka. Trzymam kciuki!
1

Częściej się kochajcie. Regularny seks zwiększa szanse na zajście w ciążę. Wiele par często się kocha w czasie owulacji, zmniejszając tę ilość w innych momentach cyklu. Niepotrzebnie. Czasami kobieta nie zawsze jajeczkuje wtedy kiedy myśli. Zdarza się tak, że owulacja zaczyna się wcześniej lub później. Uprawiajcie więc seks przynajmniej trzy razy w tygodniu.

2

Lepszy seks przed owulacją niż po. Czasami pary nie wiedzą kiedy najlepiej uprawiać seks jeśli chodzi o skorelowanie go z owulacją. W ciągu miesiąca masz małe okienko czasu, kiedy możesz zajść w ciążę. Jajeczko po owulacji może przetrwać dwadzieścia cztery godziny. Sperma natomiast, przetrwa od trzech do pięciu dni. Dlatego właśnie seks przed owulacją da dużo większe prawdopodobieństwo zajścia w ciążę. Nie czekajcie z seksem aż do dnia owulacji. Cieszcie się nim wcześniej.

3

Monitoruj swój cykl bardzo uważnie. Jeśli jest taka potrzeba skonsultuj się z ginekologiem, aby mieć pewność, że robisz to poprawnie. Przygotuj sobie kartę obserwacji cyklu i zwiększ swoją uwagę.

4

Nie polegaj na kalendarzyku. Wiele par uważa, że największe szanse na ciążę daje seks mniej więcej w czternastym dniu cyklu. Nic bardziej mylnego. Zakładając, że Twój cykl trwa książkowe dwadzieścia osiem dni i owulacja przebiega dokładnie w jego środku może i ta metoda by się sprawdziła. ALE. Mimo że lepsza taka metoda niż żadna i niż wybieranie przypadkowych dni na seks, który ma zaowocować ciążą, nie jest to metoda zbyt skuteczna. Każda z nas przechodzi cykl na swój własny sposób. U każdej z nas przebiega on inaczej. Skonsultuj się z lekarzem, aby ustalić czas owulacji.

5

Skonsultuj się z ginekologiem. Przebadaj się i upewnij, że nie ma żadnych przeciwwskazań do tego, abyś zaszła w ciążę. Różne infekcje, choroby przenoszone droga płciową, poważne problemy z sercem i krążeniem, czy ogólnie słabe zdrowie mogą mieć wpływ na problemy z zajściem w ciążę. Warto się o tym dowiedzieć przed podjęciem jakichkolwiek prób.

6

Rzuć używki. Przestań palić, spożywać alkohol czy narkotyki. Może to dla niektórych brzmieć dziwnie, przecież o oczywistych rzeczach się nie mówi, ale wiele kobiet próbuje zajść w ciążę nie porzucając używek. Nie tylko szkodzą one zdrowiu kobiety, opóźniają zajście w ciążę to jeszcze dodatkowo szkodzą zdrowiu nic niewinnego dziecka. Miejmy to na uwadze.

7

Ciesz się seksem. Seks z obowiązku nie dość, że nie daje satysfakcji i wrażeń, to nie sprzyja zajściu w ciążę. Czasami, gdy pary próbują zajść w ciążę seks staje się obowiązkiem, pracą która ma na celu uzyskanie pewnych zamierzonych rezultatów. Skupiamy się na tym tak bardzo, że zapominamy o przyjemności, jaką seks ma nam dawać. Nie zapominajmy o tym. Zadowoleni i spełnieni rodzice – tego potrzeba dziecku. Niektórzy naukowcy twierdzą, że uzyskanie orgazmu sprzyja ciąży.

8

Odpowiednie pozycje. Uprawiajcie seks w pozycjach, które sprzyjają zajściu w ciążę, i które utrzymają spermę w pochwie przez dłuższy czas. Dobra więc będzie tradycyjna pozycja misjonarska. Unikajcie pozycji, w których kobieta jest na górze, na przykład na jeźdźca. Podłóż pod biodra poduszkę, aby je unieść ku górze. Nie wstawaj od razu po seksie. Leż chwilę. Niech sperma pozostanie w Tobie tak długo jak to możliwe.

9
Większość par zachodzi w ciążę do roku czasu od momentu, kiedy zaczynają starać się o dziecko. Jeśli w tym czasie nie uda Wam się zajść w ciążę, skonsultujcie się ze specjalistą.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Obrączka
ciąża
ciąża

Podobne porady

Komentarze (14)

* Pola wymagane

dziad zły
11.05.2015
zajście w ciążę jest możliwe gdy długość jest większa niż odległość
margo125
16.05.2014
tego właśnie nie pojmuję - alkoholicy i inna niedożywiona patologia mnożą się jak króliki, a Ty człowieku starający się od kilku lat - rzuć wszystko miłe i jedz brokuły z marchewką, kup orzechy brazylijskie i kochaj się co 3-4 dni, suuuper
ala
22.08.2013
Nam pomodł żel conceive plus i wyznaczanie dni płodnych. Zaszłam już w 2 cyklu, a miałam nieregularne miesiączki i myślałam że coś jest nie tak :)
ekspertka
03.01.2013
Ta rada "częsciej się kochajcie" jest raczej nie dla wszystkich. Czasami nie warto "marnować żołnierzyków" trzeba wtedy wiedzieć dokładnie kiedy jest owulacja. ja korzystam z ovufriend.pl i mi mówi kiedy mam się kochać, tylko obserwuje swoje ciało i od czasu do czasu chodzę do lekarza na sprawdzenie. Jak na razie system się nie pomylił w wyznaczaniu owulki.
do dziucnia
12.05.2012
może poprostu powinnaś zmienić ginekologa ??
balba69
04.05.2012
Ja odłożyłam tabletki i zaraz po miesiącu zaszłam w ciąąże:))
dziunia
30.04.2012
MY wraz z mezem staramy sie prawiew rok czasu i nic ale słyszałam ostatnio ze olej z wiesołka jest dobry na zajscie w ciaze bo poprawia sluz takze ja juz sobie go kupiłam i bede zazywac ale sie okaze czy faktycznie to prawda co mowią i czy podziała ale tak bardzo bym chciała by to podziałało
ewa
26.04.2012
Ja z moim mężem staramy się już od 1,5 roku i nic.wybieramy. Się w tym tygodniu do specjalistów.tak juz bym chciała być mama
gwiazda
28.11.2011
wita my z mezem staramy sie od 3miesiecy mam nadzieje ze nam sie uda
mar
08.09.2011
Z tym częściej się kochajcie się nie za bardzo zgadzam. W końcu plemniki to nie terminatory. Najlepszy chyba sposób viola podaje. Komputery cyklu są dokładne a i w dni płodne plemniki będą silne