Naturalne powiększanie piersi

Jak naturalnie powiększyć biust?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Czy wydaje Ci się, że próbowałaś już wszystkiego, aby Twoje piersi były choć troszkę większe? Jesteś zrezygnowana, bo nic nie działa, a ingerencji chirurga nie bierzesz w ogóle pod uwagę? Nie martw się. Może nie wszystko stracone. Może jednak jest coś, czego wcześniej nie odkryłaś. Mam nadzieję, że wśród proponowanych przeze mnie poniżej metod, znajdzie się jakaś, o której nie wiedziałaś i ze to właśnie ona Ci pomoże.
1
Zioła są stosowane przez setki lat, aby powiększyć rozmiar biustu oraz zwiększyć ilość produkowanego przez gruczoły mleka. Wypróbuj tą naturalną metodę.
2

Ale jakie to zioła? Już wymieniam: kozieradka, koper włoski, palma sabałowa (saw palmetto), dziki pochrzyn (wild yam), dzięgiel chiński (dong quai). Brzmi egzotycznie? Może i tak, ale zioła te można spokojnie dostać aptece lub wysyłkowo. Ponadto działają dużo lepiej i efektywniej niż jakieś szeroko reklamowane tabletki czy kremy na powiększenie biustu.

3
Dodawaj te zioła do zaparzanej herbaty. Kupuj kremy z ich dodatkiem, czy zakup je w formie kapsułek.
4
Możesz też zakupić je w formie płynnego ekstraktu do stosowania zewnętrznego. Dodawaj go do balsamu, który stosujesz na biust lub zrób swój własny lotion dodając do danego ekstraktu masło shea lub olejek z witaminą E. Zioła, stosowane doustnie rozkładane są przez wątrobę przez co ciało nie otrzymuje w stu procentach ich właściwości. Jeśli zaś zadziałamy ziołami na skórę nie będą musiały przechodzić przez wątrobę i zaabsorbujesz więcej ich właściwości. Najlepiej wchłania się dziki pochrzyn.
5
W jaki sposób te zioła działają? Na czym polega ich tajemnica? Koper włoski stymuluje estrogen, który wpływa na rozmiar naszych wdzięków. Palma sabałowa stymuluje prolaktynę, hormon który pobudza wzrost piersi i ich rozwój. Dziki pochrzyn wzmacnia działanie kozieradki, które to zioło stymuluje produkcję prolaktyny oraz rozrost tkanek. Zanim zastosujesz dzięgiel chiński skonsultuj się z lekarzem. Jeśli dodamy ekstrakt z ziół do kremu, jest on bardzo łatwo przyswajalny przez ciało, przez co działa lepiej pobudzając komórki tłuszczowe w piersiach do rozrostu, a co za tym idzie do powiększenia naszego biustu.
6

Możesz również wypróbować działanie koniczyny łąkowej lub pluskawicy groniastej (black cohosh). Uważaj jednak, aby nie przesadzić z ilością. Więcej nie znaczy skuteczniej. Zapytaj w aptece o odpowiednią ilość do stosowania, aby sobie nie zaszkodzić.

?

Wskazówki
* Pamiętaj, że piersi nie urosną Ci przez noc po jednym zastosowaniu ziół. Wszystko wymaga czasu i cierpliwości. Przynajmniej miesiąca czy dwóch.
* Skonsultuj z lekarzem przyjmowanie tych silnie działających ziół.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

opalanie się na słońcu
jędrna skóra po odchudzaniu
opalanie się na brązowo

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

angela00120
28.01.2016
Czy mozna uzywac wszystkich ziol na raz czy nie ?
Prosze o szybka odp.
gość
11.03.2013
Agacia a dokładniej w jakich proporcjach piłaś zioła ?
Agacia
22.02.2013
Mi pomogło, rewelacja, dwa rozmiary w miesiąc !
sexygrill
16.01.2012
Nie ma dostępnego takiego produktu jak płynny ekstrakt z kozieradki czy kopru włoskiego. To całkiem smutne, gdyż prawdopodobnie stosowanie takiego ekstraktu jest znacznie skuteczniejsze niż w postaci proszku. Nie został także podany przepis na takowy ekstrakt, bardzo mi smutno z tego powodu, może ktoś mi na to zaradzić?