Makijaż motyl

Jaki makijaż na Halloween?
KikiKiki - specjalista Tipy.pl

Przebierasz się na Halloween za motyla, wróżkę a może elfa? Kostium już gotowy ale nie masz pomysłu na makijaż? Poniżej znajdziesz instrukcję, która z pewnością pomoże Ci wykonać niesamowity makijaż.
P

* Farby do malowania twarzy (polecam farby wodne do kupienia tutaj) lub: cienie do oczu - niebieskie, zielone, różowe, białe, żółte, brązowe, fioletowe.
* czarna twarda kredka do oczu albo czarny eyeliner
* brokat
* gąbeczki i pędzelki do malowania oczu

1
Makijaż - motyl
Usuń włosy znad twarzy i przytrzymaj je spinkami bądź opaską do włosów. Za pomocą czarnej kredki do oczu narysuj na nosie tułów motyla. Jego kształt zależy wyłącznie od Twojej wyobraźni. Tak samo jak kolory jakich użyjesz do jego pokolorowania.
2
Makijaż - motyl
Dorysuj motylkowi czułki i ewentualnie oczka.
3
Makijaż - motyl
Narysuj skrzydła motyla zaczynając od jego tułowia. Staraj się aby obydwa skrzydła, były swoim lustrzanym odbiciem. Miej na uwadze wielkość skrzydeł. Ich wielkość - rozłożystość skrzydeł może optycznie zwęzić, albo poszerzyć Twoją twarz.
4
Makijaż - motyl
Narysuj jeszcze jedną linię skrzydeł prowadząc ją pod oczami i nad brwiami. Narysuj również dolne skrzydła motyla kończąc je aż na brodzie.
5
Makijaż - motyl
Pokoloruj górne skrzydła.
6
Makijaż - motyl
Pokoloruj tułów motyla i dolne skrzydła.
7
Makijaż - motyl
Dodaj trochę brokatu skrzydłom i obrysuj czarną kredką kontur swoich oczu.
?

Wskazówki
* Kolory makijażu dobierz odpowiednio do koloru kostiumu.
* Mniejsze skrzydła pomaluj na taki kolor w jakim najlepiej się czujesz.
* Po skończeniu makijażu spryskaj go lakierem do włosów - będzie bardziej trwały.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

sisqa
09.11.2012
Ależ szaleństwo tego dnia, nie czaję...
goska87s
07.11.2012
Spryskiwanie mocnego i żmudnego makijażu lakierem do twarzy staje się coraz popularniejsze, ale zdecydowanie nie służy to cerze. Ponadto istnieje ryzyko dostania się preparatu do oczu czy ust lub nawdychanie się go. Znaczenie rozsądniejszym i bezpieczniejszym sposobem na podniesienie trwałości wykonanego makijażu jest odpowiednie przygotowanie twarzy przed rozpoczęciem rysowanie. Należy usunąć nadmiar sebum odpowiednim środkiem pielęgnacyjnym, osuszyć twarz, wetrzeć krem nawilżający i odczekać, aż wchłonie się w skórę. Dzięki temu uzyskujemy pewność, że twarz nie zacznie nam się szybko przetłuszczać, co nie sprzyja trwałości malunku. Następnie nanosimy bazę pod podkład, która również wpłynie pozytywnie na trwałość naszego dzieła. Jeżeli ktoś chce, można nanieść również podkład, uważam jednak że baza w zupełności wystarczy.
caca
11.10.2009
"Po skończeniu makijażu spryskaj go LAKIEREM DO PAZNOKCI - będzie bardziej trwały."
chyba do włosów, żeby komuś nie przyszło do głowy malować twarzy lakierem do paznokci... ;)