Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Pakowanie Prezentów > Jak pomysłowo zapakować prezent?
Jak pomysłowo zapakować prezent?

Jak pomysłowo zapakować prezent?

Stopień trudności: umiarkowane
, redaktor Tipy.pl
 4.8/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli chcesz dać komuś prezent, niech on będzie jedyny w swoim rodzaju. Zapakuj go tak, aby obdarowywana osoba na długo go pamiętała. Wątpisz w powodzenie takiej misji? Nie martw się. Pomysłów na efektowne zapakowanie prezentów jest tak wiele, że nie da się wspomnieć o wszystkich w jednym krótkim artykule. Napiszę więc tylko o niektórych, co nie znaczy, że nie możesz użyć swojej wyobraźni i poprzerabiać te pomysły lub wymyślić swój własny i niepowtarzalny.
1
Znajdź kilka pudełek różnej wielkości. Powkładaj je jedno w drugie, tak aby najmniejsze znalazło się w środku, a wszystkie razem włóż do największego pudełka. Pomysł może i znany, ale efektowny. A jeśli między pudełka powkładasz jakieś fajne klamoty lub napiszesz na nich coś śmiesznego, może się z tego zrobić naprawdę fajna zabawa.
2
Pakowanie prezentów w materiał
Naprawdę mały prezent jak na przykład pierścionek, naszyjnik czy kolczyki można włożyć do pustej i czystej butelki po winie czy szampanie. Przywiąż wstążeczkę do biżuterii i delikatnie włóż ją do butelki zostawiając koniec wstążeczki na zewnątrz butelki i owiń ją wokół szyjki butelki. Butelkę zapakuj ładnie w papier ozdobny, doklej kokardę i podaruj właściwej osobie. Obserwuj bacznie minę obdarowywanej osoby, gdy odkryje, że prezent wcale nie jest tym czym myślała, że powinien być.
3
Jeśli chcesz podarować mały prezent, który tak naprawdę okaże się dużym prezentem jak na przykład podarowanie komuś kluczyków od samochodu, co tak naprawdę oznacza, że prezentem, który dajemy jest samochód. W takiej sytuacji można podarować te kluczyki z jakimiś akcesoriami, jak na przykład płyny do czyszczenia tapicerki. Wystarczy je razem ładnie zapakować – prezent gotowy.
Jak zapakować prezent w papier?
Jak zapakować prezent na kształt koszuli męskiej?
Jak zrobić kokardę z papieru?
Jak zapakować prezent dla chłopaka?
4
Gdy prezentem są bilety na jakieś ważne wydarzenie, można je włożyć między karty książki. Najlepiej takiej, która ma coś wspólnego z danym wydarzeniem. Jeśli dajesz bilety na mecz siatkarski przymocuj je na przykład do piłki. Następnie owiń piłkę papierem dekoracyjnym.
5
Włóż prezent do pudełka wypełnionego konfetti lub kulkami styropianowymi. Wyciąganie go sprawi solenizantowi nie lada frajdę.
6
Jeśli podarunkiem jest jakieś ubranie, ale masz też coś innego w zanadrzu, po prostu włóż to do kieszeni. Owiń dany przedmiot wstążką i wyciągnij ją na zewnątrz z kieszeni, aby przy rozpakowywaniu prezentu rzuciła się w oczy i prezent nie wypadł z kieszeni.
7
Jeśli chcemy podarować mężczyźnie spinki do koszuli dokupmy do tego jeszcze pasek. Zapakuj spinki w pudełeczko i owiń je paskiem. Następnie zapakuj całość.
8
Jeśli do prezentu dołączamy kartkę, włóżmy ją do środka prezentu, aby nie była od razu widoczna.
9
Małe prezenty dla kobiet można umieścić w bukiecie pomiędzy kwiatami. Będzie to miła niespodzianka, gdy kobieta odkryje, że oprócz kwiatów została obdarowana czymś jeszcze.
10
Jeśli chcesz komuś zrobić niespodziankę i coś upiec, wykorzystaj do tego jakiś fajny kształt formy. Niech ciasto lub ciasteczka będą 'inne'.
11
Możesz też prezent owinąć folią z pęcherzykami powietrza. Prezent wyda się większy i solenizant będzie się długo zastanawiał co kryje się w środku.
12
Możesz też pakować prezenty w doniczki, a następnie owinąć je w jakiś ładny papier.
13
Prezent y zapakowane w mapy i komiksy
Do owijania prezentów użyj niespotykanych materiałów. Zastąp papier dekoracyjny mapą, celofanem, folią, papierem woskowym, gazetą, komiksem – czymkolwiek co Ci przyjdzie do głowy.
14
Skakanka zamiast wstążki na prezencie
Zamiast użyć tradycyjnej wstążki do owijania prezentów wykorzystaj sznurek, przewód, drut, sznurówki, paski, stare krawaty, stare taśmy z kaset – możliwości masz mnóstwo.
15
Użyj wyobraźni! Włóż książkę w opakowanie po płatkach owsianych. Bransoletkę zapakuj w skarpetkę. Zestaw kolczyków w wytłoczkę po jajkach. Jedwabną koszulę owiń papierem toaletowym.
16
Prezent zapakowany w kalendarz
Idziesz na urodziny kogoś kto nie skończył jeszcze 30 lat? Zapakuj prezent w stary kalendarz. Zaznacz odpowiednią datę na czerwono - oczywiście tą datę której cyfra odpowiada ilości skończonych przez solenizanta lat.
 4.8/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Oliwcia56755 - 2011-11-28
bombowe to z kalendarzem a jak j=ktoś konczy załuszmy 40 lat to do 4 dopiszcie na czarno 0
Shirley - 2010-10-21
z kalendarzem jest problem bo są cyfry za małe , zresztą kartki też, zadziała to tylko z małym prezentem :(
Marta79 - 2010-09-27
Super pomysł z kalendarzem ale niestety nie da się zastosować dla kogoś kto kończy 32 lata :/
 
Nie masz pomysłu na zapakowanie prezentu? Lub nie wiesz jak zapakować prezent, który ma nietypowy kształt? Bez obaw,...
Jak pakować prezenty?
Nie masz pomysłu na zapakowanie prezentu? Lub nie wiesz jak zapakować prezent, który...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt