Mężczyzna palący cygaro

Jak zapalić cygaro?

SpeedoSpeedo - specjalista Tipy.pl
Najlepszym sposobem, aby prawidłowo zapalić cygaro jest użycie zapalniczki z butanem. Wielu ludziom wydaje się, że zapalniczka ma zbyt wysoką temperaturę dla cygara, ale nie zapalniczka z butanem. Cygaro zapalić też można od zwykłej zapałki. Jednak wielu ludzi mimo posiadania odpowiedniego sprzętu wciąż nie potrafi prawidłowo zapalić cygara. Jak zatem zabrać się odpowiednio za zapalenie cygara?
1

Używaj tylko zapalniczek z butanem lub drewnianych zapałek.

Jeśli niestety nie masz w zasięgu ręki, żadnej z tych rzeczy, posiadając jedynie nie oczekuj wiele po walorach smakowych cygara w początkowej fazie jego palenia.

2

Trzymaj cygaro w odpowiedni sposób.

Obróć je w palcach. Trzymaj cygaro skierowane w dół w kierunku źródła ognia pod kątem czterdziestu pięciu stopni. Jeśli używasz zapałek lub zapalniczki z butanem możesz zbliżyć cygaro do ognia. Jeśli masz inne źródło ognia, lepiej niech cygaro nie ma z nim styczności, aby nie zepsuło smaku cygara.

3

Odpalanie.

Zapalając cygaro nie wykonuj głębokich wdechów, jak przy odpalaniu papierosów. Wykonuj raczej krótkie, lekkie zaciągnięcia. Rób tka do momentu, aż koniec cygara będzie miał równy wiśniowy kolor. Możesz dmuchnąć w koniec cygara i sprawdzić jaki ma kolor.

4

Ciesz się cygarem!

Pamiętaj, że palenie cygara ma być przyjemnością, nie dla podniesienia poziomu nikotyny w organizmie. Jednak możesz poczuć jej obecność w organizmie. Delektuj się cygarem zamiast po prostu je spalać.

Powiązane porady

palenie sziszy
serwowanie szampana
Komar

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane