Trzech przyjaciół

Jak świętować Dzień Chłopaka?

KasikKasik - specjalista Tipy.pl
Dzień Chłopaka przypada na 30 września, więc najwyższa pora zacząć myśleć o tym, jak uczcić święto wszystkich chłopców - zarówno tych starszych jak i młodszych. Wbrew pozorom nie jest to święto tylko dla par - to jest dzień wszystkich chłopców - naszych kolegów ze szkoły, z pracy, z podwórka, braci, ojców i synów. Poniżej przedstawiam kilka pomysłów na to, jak obchodzić Dzień Chłopaka.
1
Prezenty na Dzień Chłopaka

Jeśli chodzisz do szkoły dobrym pomysłem jest zebranie pieniędzy (drobnych kwot) od wszystkich dziewczyn z klasy i kupienie kolegom drobnych upominków - mogą to być fartuszki do kuchni, smoczki (dla dużych chłopców), resoraki (chłopcy w każdym wieku lubią się nimi bawić), koszulki ze śmiesznym napisem, skarpetki lub bokserki z naszytym imieniem, pampersy, lizaki, erotyczne czasopismo itp. Prezenty nie powinny być drogie - mają to być tylko upominki.

2
Wierszyki na Dzień Chłopaka

Z okazji Dnia Chłopaka, można również zadedykować jakiś wierszyk lub piosenkę chłopcom ze swojej klasy przez megafon.

3
Fanka piłki nożnej
Aktywne spędzanie czasu

W Dzień Chłopaka można pomyśleć o tym, aby spędzić czas z chłopcami (lub chłopcem) w taki sposób w jaki on lubi. Jeśli masz wielu kolegów możesz iść zagrać z nimi w piłkę (w jednej drużynie dziewczyny, w drugiej chłopcy lub drużyny mieszane), w siatkówkę lub w kosza.

Dziewczyny mogą też zrobić niespodziankę swoim kolegom i zabrać ich po szkole (lub po pracy) na paintball - trzeba tylko dzień wcześniej powiedzieć im, aby wzięli ze sobą wygodne buty oraz stare ciuchy, które można zniszczyć i poplamić.

Jeśli twój chłopak lub kolega ma już samochód możesz zaproponować mu wspólne jego mycie i sprzątanie - chłopak z pewnością będzie wniebowzięty.

Jeśli chłopak lubi grać w gry dlaczego nie miałabyś spędzić trochę czasu na wspólnym graniu? Możesz pograć z nim online, zabrać do salonu gier lub pograć w coś w domu na konsoli.

4
Spotkanie poza godzinami szkoły / pracy

Dzień Chłopaka należy uczcić, czego nie da się do końca zrobić w szkole czy w pracy. Dlatego dobrym pomysłem jest zabranie panów po zajęciach do jakiejś knajpki lub do parku (oczywiście pod warunkiem, że pogoda będzie sprzyjać). Można kupić coś do picia, jakieś przekąski i siedzieć razem do późnego wieczora.

?

Wskazówki
* Pamiętaj, że na Dzień Chłopaka nie daje się bardzo drogich prezentów. Nie są to przecież urodziny. Zastanów się co ty dostałaś na Dzień Kobiet - wartość prezentu powinna być adekwatna. Jeśli jednak nic nie dostałaś to się nie zniechęcaj. Jeśli dasz komuś prezent, on w przyszłości się odwzajemni tym samym. Ktoś przecież musi zacząć.

Powiązane porady

szczęśliwa para
Pakowanie prezentów
weekend we dwoje

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

karla
30.09.2014
a jaki model? moj niedługo ma urodziny i tak się zastanawiam
Fiunia
26.09.2014
Ja już dla swojego kupiłam szwajcarski scyzoryk :D
Zeska
05.09.2014
Trzeba dać jakiś fajny praktyczny prezent z którego facet będzie zadowolony :)