Poncz na Halloween

Jak zrobić poncz na Halloween?
JedzenieJedzenie - specjalista Tipy.pl

Menu na Halloween to nie tylko ciasteczka i słodycze. W jadłospisie nie może również zabraknąć przerażających drinków i mrożących krew w żyłach napojów. Poniżej przedstawiam zatem przepis na poncz z alkoholem (dla dorosłych) specjalnie na Halloween. Jeśli nie masz skończonych jeszcze 18 lat poniżej znajdziesz również przepis na poncz bezalkoholowy. Udanego Halloween!
P

* Żelki pajączki
* Rękawiczka plastikowa
* 2 litry dobrze schłodzonej herbaty owocowej z truskawek
* pół kg mrożonych truskawek
* 2 łyżki cukru
* pół litra gazowanej wody mineralnej

1
Truskawki zmiksuj i zmieszaj ze schłodzoną herbatą z truskawek. Dodaj cukru do smaku, wymieszaj i wstaw do lodówki.
2
Do pojemnika do robienia kostek lodu nalej wody i do każdej części wrzuć po jednej żelce - pajączku. Włóż do zamrażalnika na co najmniej 4 godziny. Plastikową rękawiczkę napełnij wodą, zwiąż na końcu mocno gumką i również włóż do zamrażalnika na 4h.
3
Poncz przelej do misy po czym wrzuć do niej kostki lodu z zamrożonymi w środku pajączkami oraz zmrożoną dłoń z rękawiczki.
?

Wskazówki
* Jeszcze lepszy efekt uzyskasz umieszczając poncz w specjalnym kociołku czarownicy (do kupienia tutaj). Efekt zobaczysz na zdjęciu pod komentarzami produktu.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Yolka
20.10.2010
tu jest fajny przepis na poncz z alkoholem też na Halloween http://www.tipy.pl/artykul_4890,jak-zrobic-pyszny-poncz-na-halloween.html?restore=1
Kasia
19.10.2010
A żeby był z alkoholem to wystarczy dolać wódki albo czegoś, tak.?