wstawianie stopki w Wordzie 2003

Jak wstawić stopkę w Wordzie?

master - specjalista Tipy.pl
Chcesz dodać stopkę do dokumentu napisanego w programie Word, ale nie wiesz jak to zrobić? To nic trudnego. Przeczytaj poniższe wskazówki, które z pewnością ułatwią ci to zadanie.
1
Stopkę można dodać w dowolnym dokumencie Word. Proces ten jest stosunkowo łatwy, a dzięki niemu twoja praca zyska bardziej profesjonalny wygląd. Na początek otwórz dowolny dokument w Microsoft Word. Pamiętaj, że dokument wcale nie musi być dokończony. Stopkę można dodać dowolnym momencie.
2
Z menu znajdującego się po lewej stronie w górnej części dokumentu wybierz opcję „Wstaw”.
3
Z listy wybierz opcję „Nagłówki i stopki” (Word 2003) lub kliknij na ikonę z napisem "Stopka" (Word 2007). Wybierz stopkę odpowiednią dla twojego dokumentu.
4
Stopka służy do wprowadzenia informacji, która ma znajdować się na każdej ze stron twojego dokumentu.
5
Jeśli oprócz stopki, w twojej pracy muszą znajdować się numery stron, kliknij „Wstaw” , a następnie „Numery stron…”. Pojawi się nowe okno, w którym zaznacz jaki format numeracji ci odpowiada i gdzie numery mają się znajdować.

Powiązane porady

wstawianie edytora równań
przykładowy folder reklamowy
liczba znaków w dokumencie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane