folder reklamowy

Jak zaprojektować folder?

Kristoff - specjalista Tipy.pl
Foldery reklamowe przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży i pozyskania nowych klientów. Dobrze przygotowana broszura reklamowa przyciąga klientów do danej firmy, natomiast słaby projekt może ich zniechęcić. Profesjonalnie wyglądające foldery mogą być tworzone i drukowane na twoim własnym sprzęcie. Istnieje wiele programów, które oferują możliwość tworzenia folderów online. Drukowanie broszur w domu niesie ze sobą wiele korzyści – w każdej chwili możesz bowiem zmienić cenę towaru lub część informacji i wydrukować broszury ponownie. Drukując w domu będziesz mógł dodatkowo przygotować tylko taką ilość folderów, jaka naprawdę jest ci potrzebna.
1

Wybierz motyw dla twojego folderu reklamowego, który będzie pasował do twojej firmy. Przeszukaj Internet w poszukiwaniu różnych szablonów, które możesz wykorzystać do tworzenia własnego projektu. Zdecyduj się jaki kolor, rozmiar czcionki, rozmiar papieru oraz grafikę chcesz wykorzystać.

2

Wymyśl mocny nagłówek dla twojego folderu, który wzbudzi zainteresowanie innych. Zadbaj o to, by się wyróżniał. Napisz go używając dużej pogrubionej czcionki. Pisząc nagłówek używaj małych i dużych liter. Podczas pisania broszury nie stosuj więcej niż trzech różnych rodzajów czcionek.

3

Stwórz zwięzłą treść przekazu reklamowego. Zawrzyj w nim zalety reklamowanego produktu. Zachowaj odpowiedni odstęp pomiędzy wierszami i akapitami tekstu tak, aby cały przekaz był jak najbardziej czytelny. Zadbaj o to, by ogólny projekt był przyjemny dla oka.

4

Uwzględnij w folderze dane kontaktowe, takie jak nazwisko, numer telefonu, adres mailowy czy adres strony internetowej. Napisz w jakich godzinach pracujecie i gdzie znajduje się wasza siedziba.

5

Wstaw zdjęcia do swojego folderu reklamowego. Pozostaw nieco wolnego miejsca na swojej broszurze, pomoże to zwrócić uwagę klienta na kluczowe produkty.

6

Wybierz odpowiedni papier dla swoich folderów reklamowych. Możesz wydrukować je na papierze kredowym, kolorowym, ozdobnym kartonie - wszystko zależy od ciebie. Zadbaj jednak o to, by pasował on do tematyki folderu.

7

Wydrukuj gotowy folder. Dopasuj ustawienia drukarki do danego typu i rozmiaru papieru, nie zapomnij ustawić wysokiej jakości wydruku. Dokładnie przeczytaj cały tekst znajdujący się na folderze. Poproś również kogoś innego, by to zrobił. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że folder nie zawiera żadnych błędów.

?

Wskazówki
* Poproś znajomego grafika, aby rzucił okiem na twój projekt.
* W swoim folderze zamieść logo firmy, użyj kolorów i papieru w tej samej tonacji co strona internetowa.
* Wydrukuj tylko tyle folderów, ile potrzebujesz. Dzięki temu zaoszczędzisz nieco pieniędzy.
* Jeśli potrzebujesz znacznej ilości folderów, zleć to zadanie drukarni.
* Zawsze noś przy sobie kilka folderów, będziesz mógł w każdej chwili wręczyć je potencjalnym klientom.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

badanie rynku
wściekły klient
sms reklamowy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane