seks

Jak być dobrą kochanką? Gorące pozycje seksualne.

HottyHotty - specjalista Tipy.pl
Chcesz, aby seks za każdym razem dostarczał ci niesamowitych doznań? Poniżej znajdziesz pięć gorących pozycji, dzięki którym seks stanie się niezapomnianym przeżyciem.
1
pozycje seksualne - pozycja spleciona
Pozycja spleciona – pobudza łechtaczkę kobiety.

Kobieta kładzie się na prawym boku, mężczyzna klęka. Twoja prawa noga powinna znajdować się pomiędzy kolanami mężczyzny, a lewa powinna oplatać jego ciało z lewej strony.
W pozycji tej możliwa jest głębsza penetracja, niż w przypadku pozycji na pieska. Dodatkowo partnerzy przez cały czas utrzymują ze sobą kontakt wzrokowy. W pozycji tej mężczyzna może dodatkowo ręcznie stymulować swoją partnerkę.

2
pozycje seksualne - pozycja od tyłu
Pozycja od tyłu – wzmacnia doznania pochwy.

Kobieta kładzie się na brzuchu twarzą do łóżka, biodra powinny być lekko uniesione. W tej pozycji kochankowie mogą idealnie się dopasować, wzrost nie ma tu znaczenia. Dodatkowo czubek penisa dotyka szyjki macicy, która bardzo często jest zaniedbywana, choć potrafi dostarczyć kobiecie wiele przyjemności. Umieść poduszkę pod dolną częścią brzucha, aby ochronić swoje plecy. Mężczyzna powinien wykonywać płytkie pchnięcia i brać głęboki oddech. Jeśli zacznie wchodzić w ciebie zbyt mocno i szybko, spróbuj poruszać swoimi biodrami powoli z boku na bok. To zmusi go, by zwolnił i robił krótsze pchnięcia.

3
pozycje seksualne - śruba
Śruba – pobudzenie punktu G.

Kobieta kładzie się na plecach, jej nogi spoczywają na ramionach partnera. Każda pozycja, w której kobieta unosi swoje nogi do góry, zwęża pochwę. Poproś mężczyznę, aby zaczął kołysać cię z boku na bok lub poruszał w górę i w dół. Dzięki temu ruchowi jego penis powinien znaleźć się w bezpośrednim kontakcie z twoim punktem G. Skoncentruj więc swoją uwagę na obszarze znajdującym się na przedniej ściance pochwy zaledwie kilka centymetrów od wejścia. Nie każdy od razu odczuwa dodatkowe doznania, ale naprawdę wart spróbować.

4
pozycje seksualne - na jeźdźca
Pozycja na jeźdźca – dostarcza niesamowitego orgazm.

Uklęknij kładąc swoje kolana po obu stronach bioder mężczyzny. Oprzyj się na jego klatce piersiowej i przesuwaj się w górę i w dół po jego udach. Mężczyzna powinien złapać cię za biodra, a jego podniecenie będzie rosło z każdym ruchem.
Kobieta znajdując się w pozycji dominującej szybciej osiąga orgazm, a pozycja ta dodatkowo sprawia, że mężczyzna potrzebuje więcej czasu, by szczytować – zatem każdy ma z tego jakieś korzyści. Ruchy te pozwalają na naprzemienne głębokie i płytkie pchnięcia. Członek będzie w stanie pobudzić najbardziej wrażliwe części pochwy. Mężczyzna, aby osiągnąć głębszą penetrację, może przycisnąć cię do siebie lub nieco podnieść, aby osiągną płytsze pchnięcia.

5
pozycje seksualne - konfrontacja
Konfrontacja – pozwala na wydłużenie przyjemności.

Mężczyzna siedzi na krześle lub na krawędzi łóżka, kobieta siada mu na kolanach, twarzą do niego.
Korzyści: Jesteś na górze, zatem możesz kontrolować kąt i głębokość wejścia. To dobry sposób na pokazanie partnerowi, jaki rytm lubisz. Pozycja siedząca jest doskonałym wyjściem, jeśli chcesz uprawiać długi seks. Nikt nie będzie odczuwał zmęczenia, ani bólu kończyn. Gdy znajdziesz się już w odpowiedniej pozycji, chwyć ręce partnera i połóż je tam, gdzie chcesz być dotykana.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

sex przez telefon
sex oralny
mineta, sex oralny

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Biedronka
07.10.2010
W sumie pozycji jest bardzo dużo ale nie wszystkie są fajne. Zależy co dla kogo, każdemu przecież odpowiada co innego. Ja najbardziej lubię na łyżeczkę :)