rozciąganie jeansów

Jak rozciągnąć jeansy?

Fiona - specjalista Tipy.pl
rozciąganie jeansów
1 z 4
Gdy przytyjesz kilka kilogramów lub wypierzesz jeansy w gorącej wodzie, mogą nie leżeć na tobie tak jak powinny. Istnieje jednak sposób na to, by rozciągnąć skurczone spodnie i przywrócić je do dawnego rozmiaru. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się, jak to zrobić.
1
rozciąganie jeansów
Załóż na siebie jeansy, aby sprawdzić, które ich fragmenty wymagają rozciągnięcia. Najłatwiej jest rozciągnąć jeansy na udach i w nogawkach, ponieważ splot rozciąga się poziomo. Rozciąganie spodni w pasie jest trudniejsze, ze względu na inny sposób szycia tego fragmentu.
Napełnij butelkę ze spryskiwaczem letnią wodą.
2
jeansy rozciąganie

Aby rozciągnąć jeansy na pośladkach lub w udach, spryskuj je w tym miejscu wodą dopóki materiał nie będzie wilgotny. Następnie kilkoma silnymi ruchami rozciągnij je w tym miejscu wszerz.

Ubierz wilgotne jeansy na siebie. Teraz czas na odrobinę akrobatyki. Zrób kilka przysiadów. Możesz również spróbować zgiąć nogę w kolanie, unieść ją do góry, nachylić się i postarać się dotknąć policzkiem kolana. W ten sposób naciągniesz kryzysowy fragment spodni. Tę samą czynność powtórz z drugim pośladkiem. Zdejmij spodnie i odłóż na bok, żeby wyschły.
3
jak rozciągnąć jeansy

Żeby naciągnąć jeansy na długość, dobrze spryskaj ich nogawki wodą i naciągnij zdecydowanymi ruchami z góry do dołu. Żeby równo naciągnąć obie nogawki, złóż wilgotne spodnie na pół, połóż je na podłodze, stań na nich w miejscu gdzie znajduje się talia i pociągnij nogawki kilka razy do góry. Pamiętaj, że wydłużenie jeansów sprawi, że staną się bardziej obcisłe.

Po założeniu rozciągniętych (ale suchych!) jeansów przez około 10 minut poruszaj się energicznie. W tym czasie jeansy powinny idealnie dopasować się do twojej figury. Rób wypady nóg, przysiady, wykopy. Po pewnym czasie tkanina idealnie dopasuje się kształtem do ciała.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (22)

* Pola wymagane

Wiki
19.11.2018
To, że nie używacie prawdziwych imion nie znaczy, że możecie tak obsmarować autora artykułu i osoby mające problem ze spodniami. Istnieją różne powody, dla których ktoś chce rozciągnąć jeansy, nie musi to być wiecznie otwarta lodówka. Czasem lepiej powstrzymać się od pisania takich komentarzy.
aga
31.03.2017
Przeraża mnie ta ilość chamskich i kretyńskich komentarzy do artykułu... jedyne pocieszenie to to, że piszą je osoby, które nie mają tak naprawdę nic wartościowego do powiedzenia ale KONIECZNIE MUSZĄ zaistnieć w mediach...
jolka
23.01.2017
Najlepsza sztuczka to przykręcenie korytka i wyjście z domu.
Robi
23.01.2017
Ja znam jeden sposób schudnij krowo.
T-Rex 83
23.01.2017
Wystarczy mniej żreć, a nie zrzucać winę na spodnie spaślaki
Ru-Mi
23.01.2017
"Gdy przytyjesz kilka kilogramów lub wypierzesz jeansy w gorącej wodzie, mogą nie leżeć na tobie tak jak powinny" - rozumiem że są wtedy za małe więc jaki jest sens stosować te pseudoporady skoro "Pamiętaj, że wydłużenie jeansów sprawi, że staną się bardziej obcisłe."??
WTF?
Hanys
23.01.2017
Najprostszym i sprawdzonym sposobem jest zaspawanie lodówki
roph
23.01.2017
Analfabeta każe ubierać jeansy!!!!
Piotreek
23.01.2017
Artykuł dno. Od dawna wiadomo, że jeansy nie są już tylko i wyłącznie bawełniane. Zawierają stretch, który jest rozciągliwy. Długo szukałem jeansów bez tej domieszki i praktycznie nie ma na rynku.
dffdfd
23.01.2017
"Ubierz" jeansy??!

Redakcjo, to wstyd że każdy półanalfabeta może dla was pisać! Do cholery, zróbcie coś z tym!!!

(Nie przeczytam całości, choć pewnie pełno tam "kwiatków", bo rzygnę.)