rozciąganie jeansów

Jak rozciągnąć jeansy?

Fiona - specjalista Tipy.pl
rozciąganie jeansów
1 z 4
Gdy przytyjesz kilka kilogramów lub wypierzesz jeansy w gorącej wodzie, mogą nie leżeć na tobie tak jak powinny. Istnieje jednak sposób na to, by rozciągnąć skurczone spodnie i przywrócić je do dawnego rozmiaru. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się, jak to zrobić.
1
rozciąganie jeansów
Załóż na siebie jeansy, aby sprawdzić, które ich fragmenty wymagają rozciągnięcia. Najłatwiej jest rozciągnąć jeansy na udach i w nogawkach, ponieważ splot rozciąga się poziomo. Rozciąganie spodni w pasie jest trudniejsze, ze względu na inny sposób szycia tego fragmentu.
Napełnij butelkę ze spryskiwaczem letnią wodą.
2
jeansy rozciąganie

Aby rozciągnąć jeansy na pośladkach lub w udach, spryskuj je w tym miejscu wodą dopóki materiał nie będzie wilgotny. Następnie kilkoma silnymi ruchami rozciągnij je w tym miejscu wszerz.

Ubierz wilgotne jeansy na siebie. Teraz czas na odrobinę akrobatyki. Zrób kilka przysiadów. Możesz również spróbować zgiąć nogę w kolanie, unieść ją do góry, nachylić się i postarać się dotknąć policzkiem kolana. W ten sposób naciągniesz kryzysowy fragment spodni. Tę samą czynność powtórz z drugim pośladkiem. Zdejmij spodnie i odłóż na bok, żeby wyschły.
3
jak rozciągnąć jeansy

Żeby naciągnąć jeansy na długość, dobrze spryskaj ich nogawki wodą i naciągnij zdecydowanymi ruchami z góry do dołu. Żeby równo naciągnąć obie nogawki, złóż wilgotne spodnie na pół, połóż je na podłodze, stań na nich w miejscu gdzie znajduje się talia i pociągnij nogawki kilka razy do góry. Pamiętaj, że wydłużenie jeansów sprawi, że staną się bardziej obcisłe.

Po założeniu rozciągniętych (ale suchych!) jeansów przez około 10 minut poruszaj się energicznie. W tym czasie jeansy powinny idealnie dopasować się do twojej figury. Rób wypady nóg, przysiady, wykopy. Po pewnym czasie tkanina idealnie dopasuje się kształtem do ciała.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ubrania pachnące stęchlizną
dym papierosowy
biały biustonosz

Podobne porady

Komentarze (21)

* Pola wymagane

aga
31.03.2017
Przeraża mnie ta ilość chamskich i kretyńskich komentarzy do artykułu... jedyne pocieszenie to to, że piszą je osoby, które nie mają tak naprawdę nic wartościowego do powiedzenia ale KONIECZNIE MUSZĄ zaistnieć w mediach...
jolka
23.01.2017
Najlepsza sztuczka to przykręcenie korytka i wyjście z domu.
Robi
23.01.2017
Ja znam jeden sposób schudnij krowo.
T-Rex 83
23.01.2017
Wystarczy mniej żreć, a nie zrzucać winę na spodnie spaślaki
Ru-Mi
23.01.2017
"Gdy przytyjesz kilka kilogramów lub wypierzesz jeansy w gorącej wodzie, mogą nie leżeć na tobie tak jak powinny" - rozumiem że są wtedy za małe więc jaki jest sens stosować te pseudoporady skoro "Pamiętaj, że wydłużenie jeansów sprawi, że staną się bardziej obcisłe."??
WTF?
Hanys
23.01.2017
Najprostszym i sprawdzonym sposobem jest zaspawanie lodówki
roph
23.01.2017
Analfabeta każe ubierać jeansy!!!!
Piotreek
23.01.2017
Artykuł dno. Od dawna wiadomo, że jeansy nie są już tylko i wyłącznie bawełniane. Zawierają stretch, który jest rozciągliwy. Długo szukałem jeansów bez tej domieszki i praktycznie nie ma na rynku.
dffdfd
23.01.2017
"Ubierz" jeansy??!

Redakcjo, to wstyd że każdy półanalfabeta może dla was pisać! Do cholery, zróbcie coś z tym!!!

(Nie przeczytam całości, choć pewnie pełno tam "kwiatków", bo rzygnę.)
Ha
23.01.2017
Już widzę te wały sadła wylewające się znad paska. Są dwa rozwiązania, żeby dobrze wyglądać: schudnąć lub kupić jeansy o rozmiar większe.