udany seks

Jak zwiększyć popęd seksualny?

HottyHotty - specjalista Tipy.pl
3
Głęboko w sercu nosisz urazę do partnera, co bezpośrednio przekłada się na wasze życie seksualne.

Czy istnieje coś, o czym trudno ci zapomnieć? Nawet pozornie małe problemy w związku mogą z czasem narastać i wywołać niechęć do jakichkolwiek zbliżeń z partnerem. Zastanów się czy nie masz ochoty na seks tylko dlatego, że jesteś zła na partnera? Jeśli odpowiedź brzmi tak, postaraj się wszystko z nim wyjaśnić. Otwartość i szczera rozmowa pomaga zbudować silną więź, która jest podstawą zdrowego życia seksualnego.
Gdy wyjaśnicie ciążące nad wami problemy, okaż partnerowi swoje uczucia poprzez czuły dotyk, rozmowy o waszych wspólnych celach oraz wieczorne wyjścia na randki. Odbudujcie łączącą was psychiczną i emocjonalną więź, a seks będzie tak udany jak na początku waszej znajomości.

4
Przed snem lubisz napić się wina.

Jeden kieliszek wina może zmniejszyć twoje zahamowania i zwiększyć popęd płciowy. Jednak większa jego ilość, może zmniejszyć twoją wrażliwość seksualną poprzez zmniejszenie stopnia nawilżenia pochwy i przekrwienie narządów płciowych. Warto zatem ograniczyć ilość spożywanego alkoholu, odpowiednia dawka to jeden kieliszek lub nawet mniej w ciągu wieczoru.

5
Brakuje ci energii.

Jeśli jesteś tak zmęczona, że zasypiasz jak tylko przyłożysz głowę do poduszki, powinnaś zacząć planować wszystko z wyprzedzeniem. Może nie brzmi to romantycznie, ale zaplanuj w ciągu tygodnia jeden lub dwa dni, kiedy będziesz uprawiać seks. W ciągu tych dni rozłóż pozostałe zajęcia tak, by wieczorem nie czuć się wyczerpaną.
Aby zacząć grę wstępną nie musisz najpierw ugotować obiadu, pozmywać naczyń lub obejrzeć ulubionego serialu. Zrób to, gdy tylko nadarzy się ku temu okazja Przyciemnij światło, włącz odpowiednią muzykę i idź na całość.

Powiązane porady

miłość
Wirtualny sex
para w łóżku

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

jestesciedobani
05.08.2015
bzdura, gowniany artykul!!!!!
wewin
24.11.2014
niestety czasem codzienne problemy mogą skutecznie zabić naszą ochotę na seks. Ale na szczęście da się to zmienić, Jeśli chcecie wiedzieć jak czerpać przyjemność ze zbliżenia warto sięgnąć po książkę Intymnie rozmowy nie tylko o miłości. Ja znalazłam sporo porad, które pomogły mi zrozumieć dlaczego moje życie erotyczne nie jest wystarczająco dobre.