udany seks

Jak zwiększyć popęd seksualny?
HottyHotty - specjalista Tipy.pl

Jesteś znudzona seksem? Nie masz na niego siły ani ochoty? Codzienny stres i życie w ciągłym biegu mogą bardzo skutecznie zmniejszyć popęd seksualny. Zatem nadszedł czas, aby poczytać kilka wskazówek, które sprawią, że seks znów stanie się dla ciebie gorący i niesamowity. Jednak aby wszystkie te rady zadziałały, musisz naprawdę tego chcieć. W tym artykule przedstawię główne powody spadku libido i podpowiem ci jak sobie z nimi radzić. Uwierz, to naprawdę działa.
1
Ciągle jesteś zestresowana.

Masz naprawdę wiele rzeczy do zrobienia w ciągu dnia (praca, dzieci, hobby), a seks jest ostatni na twojej liście? Rozwiązanie jest bardzo proste – zwolnij i znajdź chwilę na odpoczynek. Dzięki temu będziesz mogła skupić się na sferze uczuciowej.
Wieczorem poświęć 10 minut na relaks w wannie. Czynność ta, w przeciwieństwie do wykonywania obowiązków domowych, z pewnością wprowadzi cię w odpowiedni nastrój. Zabawnym jest fakt, że najlepszym sposobem na zmniejszenie stresu jest właśnie seks. Zatem im częściej będziesz uprawiać seks, tym mniejszy stres i zmęczenie będziesz odczuwać na co dzień.

2
Nie czujesz się atrakcyjna.

Oczywiście trudno cieszyć się seksem, jeśli ciągle obawiasz się, że twój zobaczy cellulit na twoich udach czy kolejny wałeczek tłuszczu na brzuchu. Uwierz mi, mężczyźni nie zwracają na to uwagi. Są wystarczająco podekscytowani twoją nagością i zapowiedzią nadchodzącego stosunku.
Pamiętaj, że jeśli ty nie będziesz czuła się komfortowo, seks również nie będzie należał do udanych. Pewnie zastanawiasz się, jak można pokonać swoje kompleksy. Zastanów się, co kochasz w swoim ciele. Może to być jakiś jego fragment lub sposób w jaki się poruszasz. Jeśli jesteś niezadowolona ze swojej sylwetki, zacznij ćwiczyć. Nie tylko przyczyni się to do poprawy twojego stanu zdrowia, ale zwiększy też pewność siebie i dostarczy energii.
Pamiętaj, że mankamenty urody może również zakryć seksowna bielizna. Ponętny, dopasowany do sylwetki szlafroczek, może ukryć partie ciała, których nie chcesz pokazać partnerowi, będąc jednocześnie bardzo podniecającym. Zatem idź do przodu i staraj się wyleczyć się z kompleksów.

3
Głęboko w sercu nosisz urazę do partnera, co bezpośrednio przekłada się na wasze życie seksualne.

Czy istnieje coś, o czym trudno ci zapomnieć? Nawet pozornie małe problemy w związku mogą z czasem narastać i wywołać niechęć do jakichkolwiek zbliżeń z partnerem. Zastanów się czy nie masz ochoty na seks tylko dlatego, że jesteś zła na partnera? Jeśli odpowiedź brzmi tak, postaraj się wszystko z nim wyjaśnić. Otwartość i szczera rozmowa pomaga zbudować silną więź, która jest podstawą zdrowego życia seksualnego.
Gdy wyjaśnicie ciążące nad wami problemy, okaż partnerowi swoje uczucia poprzez czuły dotyk, rozmowy o waszych wspólnych celach oraz wieczorne wyjścia na randki. Odbudujcie łączącą was psychiczną i emocjonalną więź, a seks będzie tak udany jak na początku waszej znajomości.

4
Przed snem lubisz napić się wina.

Jeden kieliszek wina może zmniejszyć twoje zahamowania i zwiększyć popęd płciowy. Jednak większa jego ilość, może zmniejszyć twoją wrażliwość seksualną poprzez zmniejszenie stopnia nawilżenia pochwy i przekrwienie narządów płciowych. Warto zatem ograniczyć ilość spożywanego alkoholu, odpowiednia dawka to jeden kieliszek lub nawet mniej w ciągu wieczoru.

5
Brakuje ci energii.

Jeśli jesteś tak zmęczona, że zasypiasz jak tylko przyłożysz głowę do poduszki, powinnaś zacząć planować wszystko z wyprzedzeniem. Może nie brzmi to romantycznie, ale zaplanuj w ciągu tygodnia jeden lub dwa dni, kiedy będziesz uprawiać seks. W ciągu tych dni rozłóż pozostałe zajęcia tak, by wieczorem nie czuć się wyczerpaną.
Aby zacząć grę wstępną nie musisz najpierw ugotować obiadu, pozmywać naczyń lub obejrzeć ulubionego serialu. Zrób to, gdy tylko nadarzy się ku temu okazja Przyciemnij światło, włącz odpowiednią muzykę i idź na całość.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Maria
07.01.2019
Przeniosłam się na produkty ekologiczne i mam bardziej zbilansowana dietę , jem więcej cynku, i libido UP UP
jestesciedobani
05.08.2015
bzdura, gowniany artykul!!!!!
wewin
24.11.2014
niestety czasem codzienne problemy mogą skutecznie zabić naszą ochotę na seks. Ale na szczęście da się to zmienić, Jeśli chcecie wiedzieć jak czerpać przyjemność ze zbliżenia warto sięgnąć po książkę Intymnie rozmowy nie tylko o miłości. Ja znalazłam sporo porad, które pomogły mi zrozumieć dlaczego moje życie erotyczne nie jest wystarczająco dobre.