smokey eyes

Jak zrobić "Smokey Eyes"?

Smokey Eyes to bardzo popularny makijaż, nie tylko wśród gwiazd. Nie wymaga dużo pracy, a zrobienie go jest banalne. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcją.
P

* jasny korektor pod oczy
* cienie do oczu (perłowy, szary, czarny)
* czarna kredka do oczu
* tusz do rzęs

1
korektor pod oczy
Przed zrobieniem makijażu musimy przygotować twarz i zakryć niedoskonałości. W tym makijażu bardzo ważne jest aby skóra pod oczami była jasna i odróżniała się delikatnym kolorem od mocnego oka. W tym przypadku musimy nałożyć sporą ilość jasnego korektora pod oczy.
2
smokey eyes
Następnie zabieramy się do robienia oczu. Do wewnętrznego kącika (okolicy obok nosa) nakładamy jasnego, perłowego cienia. Na środek powieki, tuż obok wewnętrznego kącika, nakładamy szary cień. Kącik zewnętrzny przyozdabiamy czarnym, mocnym cieniem, lekko wychodząc w okolicę powieki dolnej.
3
Dolną i odrobinę górnej powieki mocno obrysowujemy czarną kredką. Następnie rozmazujemy cienie na powiece, tak jakbyśmy chciały pomieszać je w całość. Malujemy mocno rzęsy czarnym tuszem. Jeśli wybrałyśmy Smokey Eyes jako makijaż wieczorowy, to polecam czerwoną szminkę.

Powiązane porady

maskowanie cieni pod oczami
piękne rzęsy
zalotka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Ala
07.10.2010
Mi nie wychodzi ten makijaż. Nie umiem rozprowadzić ładnie czarnego cienia. Efekt końcowy - wyglądam jakbym wyszła z kopalni po tygodniu ciężkiej pracy.