szczęśliwa para

Jak zaskoczyć chłopaka?

Becia19 - specjalista Tipy.pl
Czasami związki stają się nudne. Wkrada się rutyna i przyzwyczajenie. Jak do tego nie dopuścić? Jeśli chcesz zabić rutynę zacznij robić coś totalnie zaskakującego. Bycie osobą nieprzewidywalną może być jedną z najlepszych Twoich cech. Możesz zrobić swojemu chłopakowi super niespodziankę zaskakując go swoją pomysłowością i talentem. Dzięki temu Twój związek ma szansę przełamać stereotypy i wyjść z cienia rutyny.
1
Jeśli dobrze znasz swojego chłopaka będziesz wiedziała co zrobić, żeby go zaskoczyć. Przecież wiesz co lubi, a czego nie. Pamiętaj jednak, że niespodzianka nie powinna go zirytować, ani rozzłościć.
2
Jeśli masz się spotkać z chłopakiem po dłuższej rozłące możesz zmienić swój wygląd. Zaskoczenie chłopaka w ten sposób jest naprawdę dobrym pomysłem. Możesz na przykład zmienić kolor włosów czy fryzurę na najnowszy trend mody. Możesz też popracować trochę nad ciałkiem i schudnąć czy opalić się. Kup kilka nowych ciuchów, które na pewno przypadną mu do gustu. Możliwości masz wiele.
3
Zaplanuj wakacje czy jakiś fajny wypad na weekend bez wiedzy chłopaka. Kup bilety na koncert jego ulubionego zespołu i zrób mu niespodziankę. Jeśli trzeba wplącz w swój plan kilku znajomych, aby mieć pewność, że Twój luby nie zorientuje się o planowanej niespodziance.
4
Kolejnym fantastycznym sposobem na zaskoczenie chłopaka jest urządzenie mu przyjęcia-niespodzianki. Zaproś wszystkich jego bliskich znajomych i przyjaciół. Pamiętaj o jego ulubionej muzyce i ulubionym jedzeniu. Zgaście światło i schowajcie się, a gdy Twój chłopak wejdzie zapalcie światło i krzyknijcie 'niespodzianka!'.
5
Może Ci się to wydać głupie, ale możesz wysłać swojemu chłopakowi prezent w postaci kwiatów – jeśli na przykład lubi kwiaty doniczkowe. Tak, są tacy faceci. Będzie to dla niego wielkim zaskoczeniem, zwłaszcza jeśli dodasz do nich liścik z jakimś romantycznym wierszem lub kilkoma słowami od siebie.
6
Zaplanuj romantyczną kolację, ale utrzymaj ją w tajemnicy. Okazja? Przecież nie musi być żadnej okazji. Każdy Wasz wspólny dzień jest okazją. Możesz zamówić coś specjalnego z restauracji, albo po prostu zrobić coś samodzielnie. Zaświeć świece, włącz fajną, nastrojową muzykę. Niech Was niesie chwila.
7
Jeśli wiesz, że w mieście są jacyś jego znajomi którzy wyjechali, a których dawno nie widział zorganizuj mu spotkanie z nimi.
8
Podaruj mu coś od serca. Przecież to nie musi być brogi wydatek. Wystarczy płyta CD czy DVD. Możesz go zabrać do kina czy nawet do parku na spacer. On to doceni. Wystarczy chcieć!
Strona 1 z 2

Powiązane porady

walentynki dla singli
walentynki dla singli
tort na Walentynki

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

zaskoczony
10.07.2014
A ja od swojej dziewczyny dostałem gumy orbit z naszym wspólnym zdjęciem. Wie że zawsze mam opakowanie przy sobie to teraz spędzamy więcej czasu razem jak to mówi w żartach :)
jaoola
02.02.2014
a po co go zaskakiwać? jeszcze się przestraszy; a jak już, to najlepiej zaprosić na kolację z mamusią (swoją)
do..
22.11.2013
Czy to pisala nastolatka? Lipa jak nic
letnianutka1996
31.07.2013
kupić mu nowe autko i podstawić pod dom.Dodatkowo pochwalać go że jest taki wspaniały i że to nic że tak bałagani,bo ty masz 10 rąk i dodatkowo pozwolić mu na co weekendowy wypad z jego znajomymi.I po prostu za dużo nie gadać.
skrzacik0007
12.02.2013
raczej słabe :P
martakali2889
08.10.2012
Zaskoczyła bym go jeśli podjechała bym czerwonym Lamborghini lub Porsche i powiedziała kochanie od dziś tym jeździsz do pracy.:P
maja
19.04.2012
Yyyy... to są oryginalne, fantastyczne pomysły, które mają zaskoczyć mojego faceta...???
to są standardy i nic poza. Bardzo słaby tekst
ertyuiop
05.02.2012
Te pomysły są od czapy