opryszczka

Jak wyleczyć opryszczkę olejkiem z drzewka herbacianego?

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
opryszczka
1 z 7
Każdy, kto miał opryszczkę, wie z czym to się wiąże. Ponad 80 % osób na całym świecie jest zarażonych wirusem HSV-1, który wywołuje opryszczkę. Niektórzy ludzie cierpią na tę dolegliwość nawet kilka razy w miesiącu. Istnieje wiele leków na opryszczkę dostępnych w aptekach, jednak tylko niewielka ich liczba naprawdę działa. Możesz wyleczyć opryszczkę domowym sposobem za pomocą olejku z drzewka herbacianego. Pomaga on skrócić czas trwania infekcji i złagodzić dyskomfort wywołany pojawieniem się opryszczki. Olejek z drzewa herbacianego wykazuje bowiem działanie antywirusowe i przeciwbakteryjne. Jest to zatem idealny środek na tego typu infekcję.
1
olejek z drzewa herbacianego na opryszczkę - krok 1
Zaopatrz się w olejek z drzewa herbacianego. Możesz go znaleźć w sklepach ze zdrową żywnością, sklepach zielarskich, aptekach oraz dużych sieciach dyskontowych. Olejek z drzewa herbacianego jest również powszechnie dostępny w Internecie. Większość olejków ma odpowiednią jakość i doskonale nadaje się do leczenia opryszczki. Olejek z drzewa herbacianego zazwyczaj sprzedawany jest w niewielkich buteleczkach wykonanych z ciemnego szkła.
2
Gdy tylko poczujesz swędzenie lub mrowienie, nałóż niewielką ilość olejku na wacik i przyłóż go w bolące miejsce. Olejek może być używany w postaci nierozcieńczonej. Jednakże jeśli posiadasz wrażliwą skórę, rozcieńcz olejek wodą w stosunku 1:1 (jedną część olejku zmieszaj z jedną częścią wody). Olejek z drzewa herbacianego posiada silny eukaliptusowy aromat, ponieważ drzewo herbaciane należy do tej samej rodziny.
3
Gdy pojawi się opryszczka, stosuj olejek z drzewa herbacianego kilka razy dziennie. Nakładaj go na opryszczkę tuż przed pójściem spać, do czasu aż strupki nie znikną i nie pojawi się nowa warstwa naskórka. Dzięki temu skrócisz czas trwania infekcji i wielkość zmian skórnych. Już po dwóch dniach wszystkie objawy (obrzęk, owrzodzenie i łuszczenie się) powinny zniknąć. W naturalnych warunkach całkowite wyleczenie opryszczki może potrwać nawet do 2 tygodni.
4
Usuń suchą skórkę, która tworzy się na etapie owrzodzenia opryszczki. Zrób to poprzez poklepywanie lub delikatne pocieranie opryszczki gąbką. Po wykonaniu tej czynności ponownie zastosuj olejek z drzewa herbacianego, dzięki temu cały obszar szybciej ulegnie wysuszeniu.
5
W trakcie leczenia opryszczki staraj się przez cały czas nawilżać usta balsamem. Olejek z drzewa herbacianego może bowiem zbytnio wysuszyć zdrową część ust. Staraj się unikać smarowania balsamem obszaru dotkniętego opryszczką, daj mu czas na wysuszenie. Wszystko stosuj z umiarem. Jeśli od czasu do czasu posmarujesz opryszczkę balsamem, nie utrudni to jej wyleczenia. Uważaj tylko by nie przenieść opryszczki na zdrowy obszar ust.
6
Regularnie nakładaj na usta olejek z drzewa herbacianego, aby zapobiec w przyszłości tworzeniu się opryszczki. Przyjmowanie witaminy C oraz lizyny, a także wystarczająca ilość snu pomoże ci uniknąć powstawania opryszczki.
?

Wskazówki
* Bądź cierpliwy. To działa!
* Olejek z drzewa herbacianego może być stosowany tylko zewnętrznie. Spożyty przez ludzi i zwierzęta, wykazuje działanie toksyczne.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Red
13.12.2017
Mozna rowniez przemyc woda utleniona..i nalozyc masc cynkowa..pomaga..
Tomasz
30.08.2013
Szczera prawda , nie wiem ilu specyfików z apteki aplikowałem na moją mega wielką opryszczkę która sięgała od dolnej wargi aż po gardło i zadziałał tylko ten olejek , po 24 godzinach zeszło 50 % wykwitów . Polecam