kostium wróżki

Jak zrobić skrzydła wróżki?

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
Każda mała dziewczynka chciałaby być bajkową wróżką. I ma okazję, aby się nią stać właśnie dzięki uszyciu pięknej sukni i zrobieniu do niej skrzydeł. Wasze córki na pewno staną się najważniejszymi i najpiękniejszymi osóbkami na balu, nieważne czy to bal halloweenowy, sylwestrowy czy choinkowy. A zrobienie skrzydeł wcale nie jest trudną sztuką.
P

* drut stalowy,
* rajstopy (duży rozmiar),
* szczypce,
* nożyczki,
* kombinerki,
* taśma,
* markery,
* igła,
* nitka,
* szpilki.
* różdżka wróżki (opcjonalnie)

1
Zacznij od ucięcia odpowiedniej ilości drutu. Zapytasz pewnie jaka długość jest odpowiednia. Najlepiej taka między 1,5 metra do 2,5 metra. Ważne, aby skrzydła nie były za duże, ponieważ będzie je nie tylko ciężko nosić, ale też nie będą wyglądały efektownie. Poza tym dziecko może nie kontrolować swoich ruchów i zaczepiać o różne przedmioty w domu.
2
Teraz uformuj z drutu kształt cyfry '8'. Upewnij się, że obie pętelki są jednakowej wielkości. Kiedy skończysz, zwiąż środek taśmą, aby się nie zdeformowały. Odetnij zbędny drut, jeśli jakiś jest. Sprawdź, czy drut jest wystarczająco stabilny. W razie potrzeby wzmocnij taśmą łączenie.
3
Teraz pora na rajstopy. Najlepsze będą te świecące, połyskliwe w jakimś fajnym bajkowym kolorze. Odetnij z nich nogawki przy kroczu. Nałóż nogawki na pętelki i dobrze naciągnij. Za pomocą szpilek zabezpiecz naciągnięte rajstopy, aby się nie poluzowały.
4
Wygnij drut w kształt skrzydeł wróżki. Powinny przypominać skrzydła motyla. Ponownie ponaciągaj rajstopy. Ponownie pomóż sobie szpilkami. Na końcu zszyj dokładnie rajstopy z drutem, aby była mocno przytwierdzona.
5
Jak już uzyskasz pożądany kształt i napięcie skrzydła, przyszedł czas na przyozdobienie go. Użyj markerów, cekinów, koralików, piór, brokatu – co tylko masz pod ręką i co sobie wymarzysz. Udekoruj swoje skrzydła, aby się pięknie prezentowały!
6
Na końcu trzeba jeszcze pomyśleć nad sposobem, w który skrzydła będziesz mogła przytwierdzić do ciała. Możesz do tego wykorzystać część odrzuconych rajstop. Ale jeśli chcesz posłuż się sznurkiem.

Powiązane porady

sztuczna rana
kostium pirata dla dziecka
strój pająka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Violinkaaaa
29.10.2010
oo , fajne i łatwee , hahahahahahaha