Tort - Kocia Kuweta

Jak zrobić tort kocia kuweta?

edytaedyta - specjalista Tipy.pl
Jest to jeden z najzabawniejszych tortów na całym świecie. Na pierwszy rzut oka nie wygląda apetycznie jednak jego smak jest wyśmienity. Podany w kociej kuwecie i z plastikową łopatką zamiast łopatki do tortów będzie prezentował się rewelacyjnie na imprezie Halloween!
P

* białe ciasto biszkoptowe w proszku,
* czekoladowe ciasto w proszku,
* budyń waniliowy,
* paczka ciasteczek waniliowych,
* zielony barwnik spożywczy,
* cukierki toffi czekoladowe,
* NOWA kocia kuweta
* NOWA łopatka do kuwety.

1
Przygotuj ciasta w proszku wg. przepisu na opakowaniu. (Można również samemu zrobić zwykły, biały biszkopt a drugi z kakao)
2
Przygotuj budyń wg. przepisu na opakowaniu.
3
Ciastka należy rozdrobnić. Można to zrobić w dużej misce krusząc je tłuczkiem do ziemniaków lub za pomocą robota kuchennego z nakładką do robienia koktajli, czyli tzw. kielichem.
4
Z rozdrobnionych ciastek zabierz około 1/4 szklanki po czym dodaj do niej kilka kropli zielonego barwnika spożywczego i dobrze wymieszaj.
5
Tort na Halloween
Kiedy ciasto wystygnie do temperatury pokojowej pokrusz je w dużej misce. Zmieszaj je z połową rozkruszonych ciastek i z budyniem. Prawdopodobnie nie będzie trzeba dodawać całego budyniu. Całość powinna być wilgotna ale nie mokra. (Np. dodaj połowę pomieszaj i będziesz widzieć czy jest już wystarczająco dużo wilgoci, aby wszystkie okruszki się połączyły).
6
Całą tą masę z okruszków ciasta, ciasteczek i budyniu przełóż do kociej kuwety. Kuweta musi być NOWA i dodatkowo wyparzona.
7
Tort na Halloween
Wsadź kilka cukierków toffi czekoladowych do mikrofalówki aż zrobią się ciepłe i rozmiękną. Nie wolno ich przegrzać bo się spalą. Podczas wyciągania ich z mikrofalówki należy uważać bo mogą się przykleić do rąk i bardzo poparzyć. Z ciepłych cukierków należy uformować rękami małe, kocie kupki.
8
Zakop ciepłe cukieri toffi w kuwecie pod "piasek".
9
Tort na Halloween
Posyp to wszystko resztą okruszków z ciastek a następnie posyp wierzch okruszkami z dodatkiem zielonego barwnika spożywczego.
10
Kolejne cukierki wsadź do mikrofalówki i grzej tak długo, aż staną się bardzo miękkie. Ostrożnie je wyciągnij po czym uformuj kocie kupki.
11
Tort na Halloween
Połóż je na wierzch "piasku" delikatnie przysypując okruszkami - tak jak to robią koty. Tort podawaj gościom na deser.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Jabłka w karmelu
tort na Halloween
babka - dynia na Hallowee

Komentarze (7)

* Pola wymagane

#18126
16.03.2013
Napewno go zrobię . Wygląda bardzo fajnie :)
Miecznik
05.01.2013
Radziłbym jednak podawać na przystawkę a nie na deser, będzie mniej rzygania. :)
Kula
31.10.2012
Pomysł odważny. Pierwsze zdjęcie wygląda bardzo realistycznie. W gronie naprawdę dobrych znajomych i na tematyczną imprezę - czemu nie? Dla mnie pomysł bomba, może dziadkowi bym nie upiekła takiego, ale rodzice by się uśmiali.
Regena
18.10.2012
Boba ! Robię w tym roku, mam nadzieję , że wyjdzie pyszne :D !
aga
07.02.2012
Świetny ale jakby mój Franciszek miał w kuwecie tyle kup to na pewno następną zrobiłby w sypialni. Pomysł świetny na prezent hehe Fajnie rzucić w kogos taką słodką kocią kupką hehe
pikasiak
14.03.2011
bo zeby to zrobic trzeba miec niezle poczucie humoru:D dla nas czad i napewno to zrobimy:)i to nie raz buhahahaha juz nie moge sie sie doczekac!!!
ajaka
13.03.2011
Co to za pomysł? od patrzenia mnie mdli a co dopiero miałabym to piec.