papierowe lampiony na Halloween

Jak zrobić papierowe lampiony na Halloween?

Rose - specjalista Tipy.pl
Do zrobienia tych pięknych lampionów nie potrzeba wiele, a efekt jest wspaniały. Zapoznaj się z poniższymi krokami, a przekonasz się, że i ty możesz mieć w domu tak piękne dekoracje. Do dzieła.
P

* drukarka,
* papier do drukarki,
* szablony (dostępne poniżej),
* 3 papierowe pomarańczowe torebki,
* taśma,
* 3 świece wotywne,
* 3 podstawki pod świece wotywne.

1
szablon wiedźmy
Wydrukuj podane szablony. Wydrukuj po trzy sztuki każdego szablonu, każdy na jeden lampion.
2
szablon księżyca
Wytnij szablony bardzo dokładnie.
3
Naklej kształt księżyca w środku każdej torby. Umieść go w górnym prawym rogu każdej torby.
4
Na środku jednej torby umieść czarownicę. Przyklej ją taśmą. Kolejną czarownicę naklej na drugiej torbie, ale zaraz pod księżycem, trochę niżej od czarownicy przyklejonej na środku. Na trzeciej torbie naklej czarownicę po lewej stronie księżyca, wyżej od czarownicy ze środkowej torby. Ustaw je tak, aby wyglądało, jakby czarownica leciała coraz wyżej na miotle, klatka po klatce – popatrz na zdjęcie.
5
Każdą świecę włóż w podstawkę, a następnie umieść w torbie. Gdy przyjdą goście zaświeć świece. Niesamowity efekt, prawda?

Powiązane porady

Pająk z papieru
Strach na wróble
pajęczyna z waty

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Zrzęda
14.10.2013
To jest bezsensu! Tytuł "Jak ZROBIĆ papierowe lampiony na Halloween?" i dowiedziałem się tyle że mam kupić sobie papierowe torebki....