koktail proteinowy

Jak zrobić koktajl proteinowy?

ProsportProsport - specjalista Tipy.pl
Koktajle proteinowe są zwykle robione z owoców z dodatkiem białka serwatkowego. Są one używane do uzupełniania poziomu białka zwłaszcza dla kulturystów, oraz wegetarian. Mogą one znacznie przyspieszyć regenerację po wysiłku, wpłynąć na zwiększenie masy mięśniowej lub zastąpić posiłek. Poniżej znajdziesz instrukcje jak zrobić koktajl proteinowy w domu.
P

* 1 szklanka mleka
* Miarka białka serwatkowego
* Banany lub truskawki

1
Do mleka dodaj miarkę protein serwatkowych do mleka. Białko serwatkowe można kupić w aptekach, sklepach ze zdrową żywnością lub przez Internet (na przykład tutaj).
2
Miksuj blenderem przez około 15 minut.
3
Obierz banana. Pokrój go na małe plasterki i dodaj do mleka. Umyj truskawki i oczyść je z szypułek. Pokrój truskawki na mniejsze kawałki i dodaj do mleka.
4
Rozpocznij miksowanie na małych obrotach. Stopniowo zwiększaj prędkość, zatrzymując się kilka sekund na każdej kolejnej. Miksowanie powinno trwać, co najmniej 45 sekund lub do czasu, aż wszystkie kawałki owoców będą dokładnie zmiksowane.
5
Przelej koktajl do dużej szklanki i ciesz się jego smakiem zaraz po przygotowaniu lub włóż do lodówki i wypij później.
?

Wskazówki
* Koktajle proteinowe mogą być wykonana na bazie bardzo szerokiej gamy składników. Wybierz swoje ulubione owoce lub warzywa i stwórz koktajl, który będzie najlepszy właśnie dla ciebie.
* Najlepiej spożyć koktajl około 15-20 minut po wysiłku fizycznym. To czas, w którym mięśnie zaczynają się regenerować i potrzebują najwięcej protein.
* Weganie mogą śmiało używać do koktajlu mleka sojowego.

Powiązane porady

waga
winogrona
chipsy z jabłek

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

kulturysta
09.11.2015
15 minut miksować blenderem? To chyba jakimś ręcznym :D Normalnym blenderem to ja miksuje przez minute 5 różnych owoców z jogurtem, odżywką orzechami i co się jeszcze da i jest wszystko elegancko zmiksowane
BREDNIE piszecie, chyba blendera w ręce nie mieli
daria16rog
05.04.2013
Jak trzeba to się robi ale jak nie trzeba...
skrzacik0007
05.04.2013
"Miksuj blenderem przez około 15 minut."- głupota, chyba bym się zamachał, co to za szejk proteinowy, który robi się tyle co obiad ???
Michal
14.03.2013
Hej
Mam pytanie odnośnie tej miarki białka serwatkowego którą trzeba dodać do mleka. Ile to będzie 50ml czy wiecej ma być ? Pozdr.