Lampiony na Halloween

Jak zrobić lampiony na Halloween?

PinkPink - specjalista Tipy.pl
Dodaj kunsztu swoim dekoracjom halloweenowym. Zrób piękne lampiony wykorzystując kartony po mlekach – przecież i tak byś je wyrzuciła. A efekt będzie rewelacyjny – gwarantuję.
P

* kartony po mleku,
* nożyk do wycinania,
* linijka,
* nożyczki,
* czarna farba,
* czarny bristol,
* pomarańczowa bibuła,
* dwustronna taśma klejąca,
* dziurkacz,
* druciki,
* szczypce,
* lampki na baterie.

1
Halloween - szablony
Wydrukuj szablon sowy i dyni na halloweenowe lampiony. W tym celu kliknij na zdjęcie obok, aby je powiększyć (musisz kliknąć na nie 2 x a potem prawym myszy i "pokaż zdjęcie"), następnie wydrukuj i wytnij.
2
Utnij górę od kartonu. Dokładnie wymyj karton i wysusz.
3
Odmierz i zaznacz prostokąty na każdej ścianie kartonu, pozostawiając ramkę wokoło. Wytnij prostokąty, jak na zdjęciu.
4
Pomaluj karton na czarno i pozostaw do wyschnięcia.
5
Odmierz w bristolu prostokąty dokładnie takiej wielkości jak te wycięte w kartonie z mleka. Następnie powiększ ich rozmiar, tak aby pasował do wielkości ścian kartonu i wytnij.
6
Teraz wytnij wzory na środku zaznaczonego prostokąta za pomocą nożyka.
7
Wytnij teraz z pomarańczowej bibuły prostokąty takiej samej wielkości jak poprzednio wycięte prostokąty z czarnego bristolu. Za pomocą taśmy dwustronnej przyklej bibułę do bristolu od od wewnętrznej strony. Następnie naklej gotowe prostokąty z wzorami na kartony od ich wewnętrznej strony.
8
Za pomocą dziurkacz zrób dziurki po przeciwnych stronach kartonu.
9
Przełóż przez nie druciki, aby można było taki lampion zawiesić. W tym celu wygnij druciki w kształt haczyka.
10
W środek włóż lampki.
11
Lampiony na Halloween
Możesz od spodu lampionu podkleić bibułę pomarańczową, tak jak widać to na fotografii. Będzie to efektowne przedłużenie lampionu. Ale nie jest to obowiązkowa opcja.

Powiązane porady

pajęczyna z waty
lampion ze słoika
Wiszące nietoperze z papieru na Halloween

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane