Dłoń

Jak czytać z dłoni?

Gliese - specjalista Tipy.pl
Dłoń
1 z 4
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co Twoje dłonie mówią o Tobie? Każda z linii na dłoni odpowiada innej dziedzinie życia. Każda z nich opowiada jakąś historię lub zawiera tajemnicę o Tobie. Czytanie z dłoni nazywane jest wróżeniem lub chiromancją. Możesz zacząć od czytania z własnej dłoni, a potem zaimponować znajomym i poczytać także z ich dłoni. Czytanie z dłoni może być bardzo zabawne i przyjemne, ale może ujawnić informacje, o których normalnie nigdy byś się o sobie nie dowiedział. Kluczem do sukcesu jest nie tylko umiejętne odczytywanie każdej linii z osobna, ale prawidłowa interpretacja całego obrazu, ponieważ tylko on może dostarczyć informacji o życiu. Poniżej znajdziesz wskazówki jak czytać z dłoni.
1
Linia serca
Zacznij od rozpoznania trzech głównych linii na dłoni. Te najważniejsze linie to linia życia, linia głowy i linia serca. Na początek przyjrzyj się dokładnie dłoni, by precyzyjnie zlokalizować te linie.

Spójrz na linię serca, która rozpoczyna się z lewej strony prawej dłoni i zakrzywia się w kierunku palca wskazującego. Linia serca pokazuje Twoje emocje i wszystko, co jest związane z miłością. Jeżeli ta linia zaczyna się zaraz pod palcem wskazującym, to jesteś zadowolony, ze swojego życia uczuciowego. Jeżeli linia zaczyna się pod palcem środkowym oznacza to, że masz samolubne i materialistyczne podejście do miłości. Jeżeli linia zaś zaczyna się dokładnie pomiędzy palcem wskazującym i palcem środkowym oznacza to, że zbyt łatwo się zakochujesz. Prosta i krótka linia wskazuje na brak zainteresowania romansami, a także wysoki popęd płciowy. Linia serca skierowana w dół i stykająca się z linią życia oznacza, ze bardzo łatwo złamać ci serce. Długa zakrzywiona linia oznacza, że masz łatwość wyrażania emocji. Jeżeli linia serca jest równoległa do linii głowy oznacza to, że doskonale panujesz nad swoimi emocjami.
2
Linia głowy
Zidentyfikuj linię głowy, zaczyna się ona po prawej stronie dłoni i wędruje aż do wysokości palca serdecznego. Linia głowy zawiera informacje o Twoim intelekcie i stanie psychicznym, a także informacje o sposobie myślenia. Zakrzywiona linia oznacza, ze jesteś kreatywny. Krótka linia sugeruje, że skłaniasz się ku osiągnięciom fizycznym a nie umysłowym. Jeżeli linia głowy oddzielona jest od linii życia oznacza to, że lubisz przygody i jesteś entuzjastycznie nastawiony do życia. Falista linia oznacza brak głębokich przemyśleń i krótki czas koncentracji. Głęboka, długa, pozioma linia oznacza ukierunkowane i jasne myślenie. Prosta linia to realistyczne myślenie.
3
Linia życia
Odszukaj linię życia, która rozpoczyna się po prawej stronie dłoni w pobliżu jej krawędzi, a kończy się w pobliżu nadgarstka. Linia życia pokazuje jak długo będziesz żyć i jakie będzie Twoje życie. Linia życia zaczynająca się bardzo blisko kciuka oznacza przewlekłe zmęczenie. Zakrzywiona linia to znak, że masz w sobie wiele energii. Długa, głęboka linia oznacza istotne i długie życie. Krótka i płytka linia sugeruje, że Twoje życie kontrolowane jest przez inne osoby. Prosta linia kończąca się na skraju dłoni pokazuje, ze trzymasz się z dala od związków i jesteś bardzo ostrożny. Linia, która tworzy półkole oznacza pasję i siłę. Więcej niż jedna linia życia wskazuje na pozytywną energię i dużą witalność wokół ciebie.
?

Wskazówki
* Zwykle czyta się z prawej dłoni mężczyzny i lewej dłoni kobiety. Te dłonie zwykle maja wyraźniejsze, bardziej precyzyjne linie i określane są mianem dłoni dominujących.
* Twoje linie na dłoniach zmieniają się, co jakiś czas w wyniku Twoich przejść życiowych. Dlatego właśnie należy czytać z dłoni, co kilka lat, bo obraz może ulec zmianie.
* Trzy linie stanowią tylko podstawę, profesjonalista odczyta informację z Twojej dłoni na podstawie wielu innych, drobniejszych linii.
* Chiromancja to tylko zabawa. Nie ma żadnych dowodów naukowych, że informacje odczytanie z dłoni maja swoje odbicie w rzeczywistości.
* Osoby zajmujące się czytaniem z dłoni wiele lat uczą się tej sztuki.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Łapacz snów
Wróżenie z wahadełka
runy

Podobne porady

Komentarze (12)

* Pola wymagane

Husajn
02.11.2016
Mądrzy ludzie(przepraszam) mądrość można nabyć, czyli za razem głupi. Piszecie o okultyzmie, głupotach itd. Macie w ogóle pojęcie po co są te linie? Jeżeli byłyby niepotrzebne mielibyście (proste) ręce. Linie papilarne co to? Coś wam to mówi? Można przeczytać z nich imię i nazwisko każdego kto jest notowany, bez znania tej osoby. Dlaczego więc piszecie, że to okultyzm? Świat nas tego nauczył, zgadza się. Ruszcie więc zatem Wasze głowy i myślcie. Jeżeli chodzi o Boga to chyba on stworzył te linie na naszych dłoniach i on wie na 100% po co one są, więc Biblii w to nie mieszajcie. Pozdrawiam Ciemną Masę.
Glupota
03.03.2015
Czytanie z dłoni to magia. Magia to okultyzm. Okultyzm to zło i grzech, przed którym przestrzega Biblia. Podobnie jak homeopatia, bioenergoterapia, medytacja, joga itp. Okultystyczne bzdety
rfew
03.03.2015
Wiele lat uczyć się interpretować linie, które powstają w trakcie używania dłoni.
Popatrzcie na dłonie osoby pracującej w biurze przy komputerze. Porównajcie z dłońmi rolnika lub budowlańca.
Różnica będzie ogromna: mięśnie pracują i linie są wyraźniejsze.
Cała filozofia.
pyzdra
03.03.2015
powiem krótko. G* prowda, tys prowda...
sceptyk
03.03.2015
Ja tam myślę że z d..py można wyczytać tyle samo albo nawet więcej.....
Adi45
03.03.2015
no to garuje dożywocie :D
ecba
03.03.2015
Do ekspertów: Z lewej nieświadomość, z prawej świadome planowanie
asd
03.03.2015
trochę to naciągne, bo linia serca w ogóle się nie zgadza, linia głowy się u mnie zgadza. Z lini zycia wywróżyłam, że dożyje emerytury. Moja linia życia składa się z 4 lini, pierwsza jest najkrótsza a ostatnia najdłuższa.
Św.Oficjum
03.03.2015
Aleeeee herezjeeeee. Macie szczęście, że to XI wiek, bo za takie głupoty męczylibyście się na stosie z wilgotnych wiklin. Dokąd zmierzasz Interio takimi artykułami...
olololololeweewewewewe
21.11.2014
ble ble ble ble ble nlinxkn