Charakter pisma

Co mówi charakter pisma?

EMOEMO - specjalista Tipy.pl
Analiza pisma odręcznego jest potężnym narzędziem, do zdobywania wiedzy o samym sobie. Tylko przez analizę próbki pisma możesz odczytać charakterystykę swojej osobowości i jakie potencjalne przeszkody stoją na twojej drodze. Analiza pisma może też być dobrym sposobem, by znaleźć dla siebie odpowiedniego partnera lub jako narzędzie rozwoju medycyny sądowej, jako podstawa do sporządzania profilu osobowego. Poniżej znajdziesz informacje, co mówi charakter pisma.
1
Pierwszą rzeczą, na jaką należy zwrócić uwagę podczas analizy pisma jest duży obraz. Zwróć uwagę na wzory i inne rzeczy, które mogą wystawać na zewnątrz. Czy pismo skierowane jest w lewo czy w prawo? Czy zatacza koła?
2
Drugą rzeczą jest szukanie dowodów na obecność energii emocjonalnej, która jest połączeniem fizycznej i umysłowej energii. Energia ujawnia się w sile nacisku użytej podczas pisania. Osoby, które mocno naciskają podczas pisania są zwykle osobami sukcesu. Osoby, która średnio naciskają mogą odnosić pewne sukcesy, natomiast osoby piszące bardzo delikatnie maja mało energii potrzebnej do osiągnięcia sukcesu.
3
Trzecim krokiem jest określenie linii bazowej pisma. Wyjściowa jest linia rzeczywista bądź wyimaginowana, na której spoczywają małe litery. To może powiedzieć czy autor tekstu jest osobą emocjonalnie stabilną czy też nie. Normalna linia bazowa powinna mieć charakter nieco falisty. Osoba, której linia bazowa pisma jest całkowicie prosta jest napięta i ponad normę zdyscyplinowana. Bardzo falująca linia będzie zaś oznaczać, że osoba, która pisała ten tekst jest na emocjonalnej kolejce górskiej.
4
Czwartą rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę jest rozmiar pisma, który jest wskaźnikiem indywidualnej zdolności koncentracji. Jeżeli litery są małe to prawdopodobnie osoba je pisząca doskonale orientuje się w szczegółach i nie ma najmniejszych problemów z koncentracją. Duże litery oznaczają, że łatwo się rozprasza, a normalnej wielkości litery sugerują średnią zdolność koncentracji.
5
Inne rzeczy, które trzeba rozważyć to kształt pociągnięć. Na przykład okrągłe pismo wskazuje na bardzo emocjonalny charakter. Kątowe, ostre pismo pokazuje agresywność, bezpośredniość i duży poziom energii. Prostokątne pismo wskazuje praktyczne i realistyczne podejście do świata. Nieregularne pismo wskazuje na artystyczną duszę i nietypowe podejście do świata.
?

Wskazówki
* Najlepiej skorzystać z próbki napisanej na gładkim papierze.
* Twój umysł rozciąga się na papierze. Oznacza to, ze wszystko, co napiszesz jest rozszerzeniem tego, co dzieje się w twoim umyśle, nie zależnie od tego czy jest to świadome czy podświadome.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

gwizdanie na palcach
Analiza pisma
orientowanie mapy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane