Makijaż kota na Halloween

Jak zrobić makijaż na Halloween?

GolabeczkaGolabeczka - specjalista Tipy.pl
Przebrania na Halloween to nie tylko ciuchy i akcesoria ale również (a może przede wszystkim) odpowiedni makijaż. Jednak, aby go zrobić trzeba mieć odrobinę wiedzy na jego temat i oczywiście wyobraźni. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek, które mogą się przydać podczas robienia makijażu na Halloween.
1
Zawsze czytaj ulotki dołączane do kosmetyków i wykonuj testy alergiczne. Jak zrobić taki test? Nałóż odrobinę kosmetyku za ucho lub na przedramię i poczekaj kilka godzin. Jeśli test wyjdzie negatywnie (nie pojawi się zaczerwienienie, opuchlizna, krostki itd) to możesz zacząć robić makijaż.
2
Nie używaj farbek akrylowych do malowania skóry. Zamiast nich możesz użyć farb wodnych, cieni i kredek do oczu, różu, szminek do ust, konturówek, różnych odcieni pudrów i fluidów, eyelinerów itp.
3
Nie pożyczaj nikomu swoich aplikatorów do makijażu (dzielenie się nimi z różnymi ludźmi może spowodować roznoszenie się chorób skórnych).
4
Zanim zaczniesz się malować użyj wcześniej bazy pod makijaż. Dzięki niej będzie ci łatwiej pomalować twarz, kosmetyki będą się lepiej trzymać i nie będą się rozmazywać.
5
Nie odkładaj makijażu na ostatnią chwilę. Jego wykonanie musi być dokładne więc może zająć ci sporo czasu.
6
Zanim zaczniesz tworzyć wzory na twarzy poeksperymentuj wcześniej na kartce papieru lub na przyjacielu.
7
Najłatwiej robi się makijaż na Halloween jak ma się wzór. Dlatego zanim przystąpisz do działania, znajdź w Internecie zdjęcie makijażu, który cię interesuje (np. makijaż wróżki, Batmana czy wiedźmy).
8
Postaw na prostotę. Makijaż robi większe wrażenie kiedy jest prosty i nieprzytłaczający. W innych słowach - im mniej tym lepiej (dotyczy to w szczególności dzieci).
?

Wskazówki
* Opis makijażu kota na zdjęciu głównym: Pyszczek kota i okolice pod ustami pomalowane są białym cieniem (rozjaśnienie ich daje wrażenie wypukłości. Wąsy, pysk, oczy, nos - namalowane czarnym eyelinerem. Na policzki dziewczynki został również nałożony w niewielkich ilościach róż zaś na powieki brązowy cień do oczu.

Powiązane porady

kostium pirata dla dziecka
Maski karnawałowe
strój czarownicy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane