kostium wampirzycy

Jak przebrać się za wampirzycę?

Rose - specjalista Tipy.pl
Ludzie uwielbiają przebierać się na Halloween za wampiry. Dzieje się tak dlatego, że jest to temat bardzo na topie, a poza tym wampirzyce są zwykle przedstawiane jako piękne kobiety, a wampiry jako przystojni mężczyźni. Ponieważ wampiry w sporej mierze przypominają ludzi, stworzenie przebrania wampira nie jest zbyt skomplikowane. Odpowiednie ubranie, kilka specjalnych akcesoriów, dobrze dobrany makijaż – i wampir gotowy. Jeśli jednak potrzebujesz bardziej konkretnych sugestii, poniżej znajdziesz wskazówki jak przebrać się za wampirzycę.
P

* Zestaw do makijażu wampirzycy lub: Czerwona szminka
* Sztuczna krew
* Cienki pędzel
* Biała farba do twarzy i do ciała
* Czarny eyeliner
* Tusz do rzęs
* Ciemne cienie do powiek
* Czarne lub czerwone pończochy
* Czarny szal lub peleryna
* Czarny lub czerwony lakier do paznokci
* Kły wampira
* Czarne lub czerwone rękawiczki (najlepiej do łokci)
* Naszyjnik

1
Całą twarz pokryj białą farbą do malowania twarzy. Farbę do ciała nanieś na szyję, dekolt i wszystkie widoczne fragmenty skóry. Pamiętaj, że musi być trupio blada. Wampiry są martwe, więc ich skóra powinna być bardzo jasna. Usta pomaluj czerwoną szminką tak, by wyglądały jakbyś właśnie wyssałaś z kogoś krew. Otwórz sztuczną krew i nanieś niewielką jej ilość na spodek lub kawałek papieru. Cienkim pędzelkiem namaluj krwiste ślady w obu kącikach ust tak, by stworzyć wrażenie, że wciąż kapie z nich krew. Oczy pomaluj ciemnym cieniem i podkreśl eyeliner, by były bardziej mroczne. Na rzęsy nałóż grubą warstwę maskary.
2
Zakup olśniewającą czerwoną lub czarną suknię wampirzycy. Jeżeli masz coś takiego w swojej szafie, możesz to śmiało skorzystać. Połącz sukienkę z kabaretkami lub pończochami w kolorze czarnym lub czerwonym.. Załóż czerwone lub czarne szpilki. Na ramiona zarzuć pelerynę lub szal.
3
Zakup gotycki naszyjnik. Doskonale będzie również pasować biżuteria imitująca rubiny lub inna w kolorze czarnym i czerwonym. Pomaluj paznokcie na czerwono lub czarno. Ubierz czarne lub czerwone, sięgające za łokcie rękawiczki. Najlepiej, jeżeli będą wykonane ze zmysłowego jedwabiu, satyny lub koronki.
4
Na koniec zamocuj sztuczne kły i gotowe. Możesz wyruszyć na halloweenową imprezę siejąc zachwyt i przerażenie.
?

Wskazówki
* Jeżeli całe zęby wampira są niezbyt wygodne spróbuj kupić tylko same kły.
* Zanim pomalujesz twarz zrób próbę na przedramieniu, żeby upewnić się, że nie masz uczulenia na białą farbę i sztuczną krew.

Powiązane porady

Maska z masy papierowej
Maska ptaka
strój kota

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

Olikac
22.08.2014
Gdzie znajde taki stroj jak na zdjeciu?
Kola
06.11.2012
Też mi porady. Zakup suknie, zakup to i tamto. Po ch..re mi takie porady, skoro mogę kupić cały kostium wampirzycy.
kakla1721
07.08.2012
super to
Lauris
09.05.2012
Ten strój w żadnym z podpunktów nie przypomina wyglądu Wampira. Od kiedy Wampiry mają białą cerę? - Tylko podczas przemiany - nocą a przecież impreza czy party jakm wy to tam nazywacie zaczyna się w dzień.
niunia
31.10.2011
a może być tak blada skóra i twarz , fioletowe paznokcie i makijaż fioletowo czarny usta czerwone ze śladem krwi , potargane białe rajstopy
czarne krótkie dżinsowe spodnie
czarne glany
i potargana bluzka
niunia
31.10.2011
a mogą być spodenki czarne krótkie potargane rajstopy i czerwona szminka czarne glany i do tego potargana bluzka
kizio
22.10.2011
Gdzie kupić zęby wampira?????
kyuketsuki
29.08.2011
Ja zawsze jestem wampirem. :p
juni 2010
30.10.2010
Supco!!! Już wiem kim bendę w tym roku!!!!.........:)
Klaudus
22.10.2010
to jest świetne w tym roku będę wampirzycą!