Obrączka

Jak wróżyć z obrączki?
HaijlaHaijla - specjalista Tipy.pl

Dzięki wróżbie z wykorzystaniem obrączki możesz się dowiedzieć ile w przyszłości będziesz mieć dzieci, jakiej będą płci i w jakim wieku je urodzisz.
1

Jaka płeć dziecka?

Najpierw należy wyrwać sobie jak najdłuższego włosa.

2
Obrączkę nawlekamy na włosa. Należy wybrać do wróżby taką obrączkę, jaką najczęściej nosimy. Im dłużej i częściej nosimy jakąś obrączkę, tym większą posiada ona energię a tym samym moc.
3
Obrączką nawleczoną na włosa ocieramy kilka razy z góry na dół o bok lewej dłoni.
4
Teraz przytrzymujemy zawieszoną na włosie obrączkę nad wewnętrzną stroną lewej dłoni. Staramy się nie ruszać prawą ręką - najlepiej jest oprzeć łokieć o stół. Po pewnym czasie obrączka powinna zacząć się sama kręcić. Jeśli będzie ona zataczać koło, wówczas możemy spodziewać się dziewczynki. Jeśli będzie poruszać się do przodu i tyłu, wówczas będzie to chłopiec.
5
W jakim wieku urodzisz dziecko?

Teraz wypełniamy przeźroczystą szklankę do połowy wodą i przytrzymujemy włosa z zawieszoną obrączką w taki sposób, aby obrączka wisiała w szklance, jednak nie dotykała wody. Czekamy, aż obrączka się sama rozhuśta (nie poruszamy ręką, która trzyma włosa). Ile razy obrączka uderzy w ścianki szklanki w takim wieku możemy spodziewać się dziecka.

(Wróżba ta również może dotyczyć wieku naszego zamążpójścia)

6
Ile będziesz mieć dzieci?

Jeśli wywróżyłaś sobie już jakiej płci będziesz mieć pierwsze dziecko i w jakim wieku je urodzisz, zacznij robić wróżbę jeszcze raz. Wyrwij kolejnego włosa, zawieś na niego obrączkę, potrzyj nią z góry na dół bok dłoni a następnie powieś obrączkę nad lewą dłonią. Jeśli obrączka będzie się poruszać wówczas będzie kolejne dziecko. Jeśli będzie nieruchoma to więcej dzieci nie będziesz mieć.

Powiązane porady

Komentarze (25)

* Pola wymagane

Zadowolona
Dzisiaj 15:48
Napiszę tak, jak do tej pory się sprawdziło, obrączką pokazuję, że urodzę pierwszego syna w wieku 21 lat - zgadza się, drugiego syna w wieku 25 lat - zgadza się, teraz obrączką wskazuje chyba na bliźniaki w wieku 43 lat, a tyle właśnie mam.
Donia
Dzisiaj 16:11
Nie wiem dlaczego, ale robię tę wróżbę któryś raz zgodnie z instrukcją i wychodzi mi czasem co innego, raz mi wyszło, że pierwsza dziewczynka potem chłopiec, potem mi wyszło 2 synów, później 3 dzieci 2 chłopców i dziewczynka. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć do końca jak prawidłowo to zrobić?
Aneta
Dzisiaj 21:23
Taka koleżanki, który podobno nigdy się nie pomylił, wywróżył mi jednego syna. Teraz jestem mama trzyletniej córeczki
Ania
Dzisiaj 10:19
Witam .
właśnie sobie wróżyłam:) wyszło mi że będę miała 2 dzieci dziewczynę i chłopca i za 9msc urodzę . ;)
Romek
Dzisiaj 12:28
A co jeśli obraczka zachowuje się jak wahadło a potem po chwili zataczasu okrąg. Bliźniaki ???
Angel
Dzisiaj 12:07
Robiłam za małolatki. Moja mama mówiła, że kiedyś tak sobie kobiety wróżyły i sprawdzało się w rodzinie. Postanowiłam sprawdzić kilka miesięcy temu czy pokaże mi ponownie dwóch synów okazało się, że nic się nie zmieniło tylko nie wiedziałam o tym, że można sprawdzić w jakim wieku można się spodziewać. Przed chwilą robiłam wróżbę. Wyszło to samo pierwsze dziecko syn w wieku 23 lat- na początku kwietnia właśnie tyle skończę :) Wierzę w to, że się sprawdzi, bardzo bym chciała. Do tej pory trzęsą mi się dłonie! :)
doda
Dzisiaj 09:58
Wczoraj wrozylam sobie ze urodze w wieku 32lat i będzie to chlopiec. Jestem ciekawa czy to prawda?dam znać czy wrozba się sprawdziła.
xx_maczeta
Dzisiaj 08:35
mi kiedys kolezanka robila ale bez szklanki i sie sprawdziło powiem Wam synek jest,teraz sobie robiłam i sprawdziło sie wyszedł synek najpierw(ale niestety zmarł bo urodzil sie za wczesnie;( ) a urodzilam go w wieku 25 lat ale obiło sie 3 razy obraczka w szklance czyli co w wieku 30 lat bede miala kolejne czy jak to mam interpretoac? :D pozniej mi wyszedł znowu chłopak i w szklance stukelo 4 razy(a teraz mam 26 lat)i wyszla mi dziewczynka i 3 razy obiło sie o szklanke...któraś mi może pomoże jak zinterpretować ta szklanke? :D
Monika
Dzisiaj 08:28
Mam dwóch synów i sie sprawdziło teraz jestem w trzeciej ciąży i wyszło mi że dziewczynka,zobaczę czy się sprawdzi☺
anka
Dzisiaj 09:34
Ale fajna zabawa mam ju co prawda 3 córki i teraz staramy się o 4 bobasa.I jak wyrywałam sobie włosa to pomyślałam kto to będzie ?wyszło syn :) ile będęmiała lat 38 ,haha ..w kwietniu kończe 38.