Obrączka

Jak wróżyć z obrączki?
HaijlaHaijla - specjalista Tipy.pl

Dzięki wróżbie z wykorzystaniem obrączki możesz się dowiedzieć ile w przyszłości będziesz mieć dzieci, jakiej będą płci i w jakim wieku je urodzisz.
1

Jaka płeć dziecka?

Najpierw należy wyrwać sobie jak najdłuższego włosa.

2
Obrączkę nawlekamy na włosa. Należy wybrać do wróżby taką obrączkę, jaką najczęściej nosimy. Im dłużej i częściej nosimy jakąś obrączkę, tym większą posiada ona energię a tym samym moc.
3
Obrączką nawleczoną na włosa ocieramy kilka razy z góry na dół o bok lewej dłoni.
4
Teraz przytrzymujemy zawieszoną na włosie obrączkę nad wewnętrzną stroną lewej dłoni. Staramy się nie ruszać prawą ręką - najlepiej jest oprzeć łokieć o stół. Po pewnym czasie obrączka powinna zacząć się sama kręcić. Jeśli będzie ona zataczać koło, wówczas możemy spodziewać się dziewczynki. Jeśli będzie poruszać się do przodu i tyłu, wówczas będzie to chłopiec.
5
W jakim wieku urodzisz dziecko?

Teraz wypełniamy przeźroczystą szklankę do połowy wodą i przytrzymujemy włosa z zawieszoną obrączką w taki sposób, aby obrączka wisiała w szklance, jednak nie dotykała wody. Czekamy, aż obrączka się sama rozhuśta (nie poruszamy ręką, która trzyma włosa). Ile razy obrączka uderzy w ścianki szklanki w takim wieku możemy spodziewać się dziecka.

(Wróżba ta również może dotyczyć wieku naszego zamążpójścia)

6
Ile będziesz mieć dzieci?

Jeśli wywróżyłaś sobie już jakiej płci będziesz mieć pierwsze dziecko i w jakim wieku je urodzisz, zacznij robić wróżbę jeszcze raz. Wyrwij kolejnego włosa, zawieś na niego obrączkę, potrzyj nią z góry na dół bok dłoni a następnie powieś obrączkę nad lewą dłonią. Jeśli obrączka będzie się poruszać wówczas będzie kolejne dziecko. Jeśli będzie nieruchoma to więcej dzieci nie będziesz mieć.

Powiązane porady

Komentarze (25)

* Pola wymagane

Zadowolona
17.02.2020
Napiszę tak, jak do tej pory się sprawdziło, obrączką pokazuję, że urodzę pierwszego syna w wieku 21 lat - zgadza się, drugiego syna w wieku 25 lat - zgadza się, teraz obrączką wskazuje chyba na bliźniaki w wieku 43 lat, a tyle właśnie mam.
Donia
03.11.2019
Nie wiem dlaczego, ale robię tę wróżbę któryś raz zgodnie z instrukcją i wychodzi mi czasem co innego, raz mi wyszło, że pierwsza dziewczynka potem chłopiec, potem mi wyszło 2 synów, później 3 dzieci 2 chłopców i dziewczynka. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć do końca jak prawidłowo to zrobić?
Aneta
18.11.2017
Taka koleżanki, który podobno nigdy się nie pomylił, wywróżył mi jednego syna. Teraz jestem mama trzyletniej córeczki
Ania
04.10.2017
Witam .
właśnie sobie wróżyłam:) wyszło mi że będę miała 2 dzieci dziewczynę i chłopca i za 9msc urodzę . ;)
Romek
31.03.2017
A co jeśli obraczka zachowuje się jak wahadło a potem po chwili zataczasu okrąg. Bliźniaki ???
Angel
28.03.2017
Robiłam za małolatki. Moja mama mówiła, że kiedyś tak sobie kobiety wróżyły i sprawdzało się w rodzinie. Postanowiłam sprawdzić kilka miesięcy temu czy pokaże mi ponownie dwóch synów okazało się, że nic się nie zmieniło tylko nie wiedziałam o tym, że można sprawdzić w jakim wieku można się spodziewać. Przed chwilą robiłam wróżbę. Wyszło to samo pierwsze dziecko syn w wieku 23 lat- na początku kwietnia właśnie tyle skończę :) Wierzę w to, że się sprawdzi, bardzo bym chciała. Do tej pory trzęsą mi się dłonie! :)
doda
14.03.2017
Wczoraj wrozylam sobie ze urodze w wieku 32lat i będzie to chlopiec. Jestem ciekawa czy to prawda?dam znać czy wrozba się sprawdziła.
xx_maczeta
06.03.2017
mi kiedys kolezanka robila ale bez szklanki i sie sprawdziło powiem Wam synek jest,teraz sobie robiłam i sprawdziło sie wyszedł synek najpierw(ale niestety zmarł bo urodzil sie za wczesnie;( ) a urodzilam go w wieku 25 lat ale obiło sie 3 razy obraczka w szklance czyli co w wieku 30 lat bede miala kolejne czy jak to mam interpretoac? :D pozniej mi wyszedł znowu chłopak i w szklance stukelo 4 razy(a teraz mam 26 lat)i wyszla mi dziewczynka i 3 razy obiło sie o szklanke...któraś mi może pomoże jak zinterpretować ta szklanke? :D
Monika
06.03.2017
Mam dwóch synów i sie sprawdziło teraz jestem w trzeciej ciąży i wyszło mi że dziewczynka,zobaczę czy się sprawdzi☺
anka
15.02.2017
Ale fajna zabawa mam ju co prawda 3 córki i teraz staramy się o 4 bobasa.I jak wyrywałam sobie włosa to pomyślałam kto to będzie ?wyszło syn :) ile będęmiała lat 38 ,haha ..w kwietniu kończe 38.