Przedłużanie włosów - mikroringi

Jak przedłużać włosy na ringach?

Joannaa - specjalista Tipy.pl
Przedłużanie włosów na mikroringach jest bardzo proste, jednak jest czasochłonne. Ilość doczepianych pasemek zależy od klientki, jednak zwykle zakłada się od 50 do 100. Czas pracy zależy od wprawy, jednak wynosi on średnio 3 godziny.
P

* Pasemka włosów (syntetyczne, naturalne)
* mikroringi (micro rings) w kolorze włosów
* szydełko do przeciągania pasemek
* cążki do zaciskania ringów

1
Przedłużanie włosów 1
Podziel włosy. Nie zaczynaj od samego spodu. Najlepiej zrobić dolny rząd na wysokości połowy ucha i schodzący delikatnie w dół (po półokręgu) pod najbardziej wystającą częścią kości potylicznej. Dzięki temu, gdy zbierze się wszystkie włosy w kucyk to nie będzie widać łączeń. W ciągu zakładania pasemek przesuwaj się stopniowo ku górze głowy.
2
Jeśli reatynowa końcówka pasemek jest zbyt długa wówczas należy ją skrócić. Długość łączenia kreatynowego powinna wynosić ok 1cm.
3
Przedłużanie włosów 2
Załóż mikroring na szydełko.
4
Przedłużanie włosów 3
Odseparuj pasemko włosów od głowy i chwyć je szydełkiem. Ilość włosów które przeplatasz szydełkiem zależy od tego, jak bardzo chcesz zagęścić włosy, jednak ilość ta nie powinna być dużo mniejsza, od ilości włosów w pasemku. Jeśli przyczepimy pasemko do zbyt cienkiego pasemka włosów wówczas włosy naturalne mogą się bardzo osłabić pod wpływem ciężaru włosów doczepionych.
5
Przedłużanie włosów 4
Przewlecz włosy nałożone na szydełko przez mikroring.
6
Przedłużanie włosów 5
Przesuń mikroring do skóry głowy.
7
Przedłużanie włosów 6
Włóż od dołu do mikroringa pasemko włosów.
8
Przedłużanie włosów 7
Zaciśnij mikroring za pomocą cążek.
9
Przedłużanie włosów 8
Sprawdź czy pasemko dobrze się trzyma i kontynuuj pracę doczepiając kolejne pasemka. Po zrobieniu całego rzędu przejdź do kolejnego, jednak staraj się robić tak pasemka, aby nie były dokładnie jeden pod drugim (nie układały się w pionową linię). Pasemek nie rób na czubku głowy, aby nie było widać łączeń.

W przypadku prostych włosów, pasemka powinny być przyczepiane jedno za drugim. Jeśli jednak włosy są kręcone, to pomiędzy nimi powinna być przerwa o szerokości ok 5mm.

Powiązane porady

Przedłużanie włosów klipsami
Długie, przedłużane włosy
Wypadanie włosów

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane