Burza z piorunami

Sprawdzanie gdzie jest burza·

WojciechWojciech - specjalista Tipy.pl
Burza z piorunami
1 z 5
Chyba każdy lubi obserwować wyładowania atmosferyczne na wzburzonym niebie. Pioruny są jednym z najbardziej spektakularnych zjawisk przyrody, dlatego są obiektem pożądania większości fotografów. Uwiecznienie pioruna na zdjęciu jest nie lada wyczynem - fotograf musi być w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie nacisnąć spust migawki. Jednak nadejście burzy nie jest dobrą nowiną dla wszystkich, a w szczególności dla osób wybierających się na wycieczkę w góry. Skąd zatem wiadomo czy zbliża się burza i jak sprawdzić, gdzie jest ona w chwili obecnej? Kiedyś uzyskanie tych informacji wymagało więcej zachodu - dziś wystarczy kilka kliknięć myszką.
1
Mapa z gdziejestburza.pl - mapa burzowa
GdzieJestBurza.pl
Na stronie znajdują się dwie mapki pokazujące gdzie aktualnie są burze w Polsce. Jedna mapka jest pokazywana wg wskazań odbiornika w Gdańsku, zaś druga według odbiornika w Łodzi.
2
Industrysolutions.siemens.com - mapa burzowa
www.industrysolutions.siemens.com
Na stronie możemy dowiedzieć się jak długo błyska oraz zobaczyć historię błysków sprzed dwóch godzin. Na tej stronie możemy zobaczyć gdzie jest burza w Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Belgii, Luksemburgu, Holandii i Wielkiej Brytanii.
3
Pogodynka - mapa burzowa
Pogodynka - Burze
Mapka pokazuje gdzie w przeciągu ostatnich dwóch dni wystąpiły burze. Jednak nie jest uaktualniana w sposób ciągły więc niestety nie możemy zobaczyć gdzie w tej chwili jest burza.
4
Wetter online - mapa burzowa
Wetter online
Jeśli jesteś w Niemczech to polecam tą stronę. Na mapie są zaznaczone miejsca w których w przeciągu ostatnich 90 minut nastąpiły wyładowania atmosferyczne.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

orientowanie mapy
zielnik
burza z piorunami

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

grazyna2
15.04.2013
Proponuję wyjść na zewnątrz i popatrzeć czy jest burza. Nie znoszę burzy! Jest groźna !
jarek8008
08.11.2012
A mnie tam burza wkurza!
ksywa
21.07.2011
czeski radar pokazuje ze w klodzkim tez jest burza a nasz nie