Przedłużanie włosów na taśmie

Jak przedłużyć włosy taśmą?
Joannaa - specjalista Tipy.pl

Marzysz o długich włosach, ale nie masz czasu czekać, aż same urosną? Dziś już nie musisz latami czekać, aby mieć piękne i długie włosy. Wystarczy, że udasz się do fryzjera i Twoje włosy staną się długie w kilka godzin! Ale możesz też przedłużyć włosy sama. Oto jak tego dokonać.
P

* grzebień fryzjerski z długą, cienką końcówką,
* taśma z włosami,
* długie klipsy do włosów.

1
Przedłużanie włosów na taśmie krok 1
Poćwicz otwieranie i zamykanie klipsa. Połóż oba kciuki po obu stronach klipsa, a palec wskazujący na przedniej jego stronie. Naciśnij klips palcami wskazującymi kierując je ku sobie. Zamykaj poprzez naciskanie palcami wskazującymi na klips od siebie.
2
Przedłużanie włosów na taśmie krok 2
Poćwicz teraz zamykanie i otwieranie klipsa na włosach.
3
Przedłużanie włosów na taśmie krok 3
Oddziel włosy. Za pomocą grzebienia z długą końcówką lub palcami wskazującymi. Oddziel je w miejscu, w którym chcesz nałożyć włosy. Jak to zrobić?
4
Przedłużanie włosów na taśmie krok 4
Włosy powinno się nakładać od dołu głowy kierując się ku górze, dlatego pierwszy przedziałek powinien znajdować się z tyłu głowy niedaleko styku z szyją.
5
Przedłużanie włosów na taśmie krok 5
Teraz oddziel dokładnie włosy kierując cienką końcówkę grzebienia (lub palce wskazujące) od jednej strony głowy do drugiej.
6
Przedłużanie włosów na taśmie krok 6
Unieś oddzielone włosy do góry i zepnij je klamrą.
7
Przedłużanie włosów na taśmie krok 7
Przygotuj pierwszą taśmę z włosami. Wybierz taśmę najszersza, przeznaczoną właśnie na tył głowy. Otwórz klipsy.
8
Przedłużanie włosów na taśmie krok 8
Taśma powinna być umieszczona na Twoich naturalnych włosach tuż pod linią oddzielającą włosy.
9
Przedłużanie włosów na taśmie krok 9
Najpierw zaczep klips pośrodku taśmy. Niejako 'wczesując' nakładane włosy w Twoje własne zaczep klipsy i je zamknij.
10
Przedłużanie włosów na taśmie krok 10
Następnie zaczep prawego klipsa. Zakładając klipsy po bokach pamiętaj, aby przytrzymywać środkowego klipsa. Przy zaczepianiu postępuj tak samo jak poprzednio.
11
Przedłużanie włosów na taśmie krok 11
Teraz czas na lewego klipsa. Postępuj dokładnie tak samo jak dotychczas.
12
Przedłużanie włosów na taśmie krok 12
Teraz, jak już wszystkie klipsy są na miejscach sprawdź czy się dobrze trzymają. Jeśli uważasz, że któryś klips nie jest dobrze zamocowany popraw go.
13
Przedłużanie włosów na taśmie krok 13
Rozpuść włosy i przygotuj się na oddzielenie kolejnej warstwy. Linię dzielącą zrób powyżej poprzedniej, tak aby pomiędzy jedną a drugą taśmą doczepianych włosów były Twoje naturalne włosy.
14
Przedłużanie włosów na taśmie krok 14
Teraz powtarzając schemat przyczep kolejną warstwę włosów.
15
Przedłużanie włosów na taśmie krok 15
Na końcu nałóż włosy po bokach. Nie zapominaj o tym, bo będziesz wyglądać nienaturalnie mając dużo włosów z tyłu głowy, a mało po jej bokach. Na boki głowy wybierz krótkie taśmy. Możesz nałożyć nawet dwie.
16
Przedłużanie włosów na taśmie krok 16
Aby usunąć taśmy w głowy wystarczy otworzyć klipsy i delikatnie wysunąć trzymające grzebyki unosząc je ku górze.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane