kompozycja na Wszystkich Świętych

Jak zrobić kompozycję kwiatową na Wszystkich Świętych?

flora - specjalista Tipy.pl
kompozycja na Wszystkich Świętych
1 z 4
Kompozycje na cmentarz nie są trudne do wykonania. Tworzenie własnych pozwoli ci nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale także nada kompozycji indywidualny charakter. Kompozycje pogrzebowe mogą być klasyczne lub mieć nietypowe kształty. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zrobić kompozycję kwiatową na Wszystkich Świętych.
P

* Mały, ostry nóż
* Jeden blok gąbki do kwiatów
* Stabilny, niedrogi wazon
* Taśma do kompozycji kwiatowych
* Gałązki świerku lub zielone liście
* Zielone wypełniacze np. paprocie, bukszpan
* 6 goździków, róż lub innych kwiatów
* Pęczek chryzantem lub margaretek
* Drut do kwiatów
* Wstążka

1
kompozycja na grób - krok 1.
Jeżeli masz we własnym ogródku świerk i zdecydujesz się z niego skorzystać, utnij gałązki wieczorem w przeddzień, gdy zamierzasz zrobić kompozycję i włóż je do wody. Zamiast świerku możesz zdecydować się na inne zielone liście lub gałązki i kupić je w kwiaciarni.
Zanurz gąbkę w wodzie i namaczaj do momentu, dopóki nie zacznie unosić się na powierzchni. Umieść gąbkę w wazonie lub w innym pojemniku, w którym chcesz ułożyć kompozycję.
2
kompozycja na grób - krok 2.
Z góry przymocuj ją specjalną taśmą klejącą, by pozostawała nieruchoma. W razie potrzeby wytnij kilka dodatkowych, małych kawałków gąbki, aby uzupełnić braki i dodać całości stabilności.
Świerk (lub inne, zielone liście) podziel na dosyć długie gałązki, ale na tyle krótkie, by nie przechylały wazonu i wbij je w gąbkę. Gałązki powinny być ułożone w trójkąt. Aby dobrze wyglądały powinny być około 2,5 razy wyższe, niż wazon. Większość bukietów jest zwykle jednostronna, wybierz, więc od razu gdzie będzie przód, a gdzie tył, który będzie zupełnie płaski.
3
kompozycja na grób - krok 3.
Przytnij kwiaty na odpowiednią długość i wetknij je w gąbkę, tak jak to pokazano na rysunku.
Przytnij chryzantemy lub margaretki i powtykaj je w przestrzenie między większymi kwiatami. Postaraj się rozmieścić kwiaty równomiernie, będą wtedy wyglądały estetycznie.
Wstążkę zwiń w kokardę i zabezpiecz ją cienkim drucikiem. Końcówki drucika wbij w kompozycję. Najlepiej, jeżeli wstążka będzie znajdować się nisko, tuż przy wazonie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

chryzantema w kolorze pastelowego fioletu
wiązanka na cmentarz
wiązanka w kształcie krzyża

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Buba
19.10.2017
Być może komuś się podobają ale jeśli chodzi o mnie to takie napakowane nie podobają mi się, ja wolę subtelne czyli więcej zieleni i mniejsza ilość ale bardziej dobranych kwiatów, lżejsze po prostu