rogi diabła

Jak zrobić rogi diabła?

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
Jeśli jesteś zaproszony na imprezę, na której obowiązuje przebranie, a Ty nie za bardzo lubisz się przebierać nie musisz odmawiać swojego przybycia. Kto powiedział, że musisz się przebrać od stóp do głów? Możesz wykonać jakiś element i dobrać do niego odpowiedni stój ze swojej szafy. Proponuję zrobienie diabelskich rogów. Oto jak je wykonać.
P

* cienka opaska na głowę,
* glinka lub modelina,
* czarna lub czerwona farba akrylowa,
* brokat w sprayu,
* pistolet z klejem
* do kompletu: diabelski trójząb (opcjonalnie)

1
Upewnij się, że opaska idealnie pasuje na Twoją głowę. Opaska powinna być dopasowana do koloru włosów, aby nie rzucała się w oczy.
2
Zroluj glinkę lub modelinę w rulon i uformuj z niej dwa rogi. Możesz zrobić je mniejsze lub większe, ale postaraj się, żeby pasowały do głowy. Wykręć je lekko, aby wyglądały bardziej realistycznie.
3
Pozostaw i poczekaj, aż glinka stwardnieje.
4
rogi diabła - przygotowanie
Jak już glinka będzie twarda i sucha, pomaluj ją według uznania czarną lub czerwoną farbą. Poczekaj, aż przeschnie.
5
Następnie spryskaj rogi brokatem w sprayu, aby nadać im piękny połysk.
6
Jak już wszystko wyschnie przyklej rogi do opaski ciepłym klejem. Gotowe!

Powiązane porady

kostium wampira
Maska z masy papierowej
Maska ptaka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Kobieta
16.10.2014
A kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz, a kysz.
Giń przepadnij - szatanie.