wyznania

Jak nakłonić mężczyznę do zwierzeń?

master - specjalista Tipy.pl
Kobietom czasami bardzo trudno zrozumieć mężczyzn i ich uczucia, dlatego zastanawiają się jak nakłonić ich do zwierzeń. Jednak z natury mężczyźni nie są skłonni do okazywania swoich uczuć względem innych osób. Może to stanowić problem dla wielu dziewczyn, czy żon i wywoływać ich frustrację. Przeczytaj poniższe wskazówki, podpowiem ci jak nakłonić mężczyznę do zwierzeń.
1
Zanim przystąpisz do nakłaniania mężczyzny do zwierzeń, zastanów się czy wiesz, o co prosisz. Niektórzy mężczyźni skrywają swoje uczucia, ponieważ nie wiedzą jak je wyrazić. Inni z kolei ukrywają je dlatego, że tego chcą. Niektórzy mężczyźni nie mówią, co czują, ponieważ nie chcą powiedzieć czegoś, co wiedzą, że ty chcesz usłyszeć. Musisz uważać na to, o co prosisz. Nie zawsze to co mówią mężczyźni zgadza się z tym, co naprawdę czują.
2
Zanim rozpoczniesz z mężczyzną rozmowę o uczuciach, upewnij się, że potrafisz słuchać. Ogromna większość mężczyzn nie rozmawia o uczuciach tylko dlatego, ponieważ uważają oni, że kobiety ich nie słuchają lub nie potrafią rozumieć. Jeśli mężczyzna czuje, że jego partnerka na co dzień nie słucha go lub nie rozumie, nigdy więcej nie będzie rozmawiał z nią o uczuciach. Najgorsze co można zrobić, to nakłonienie drugiej osoby do zwierzeń i nie słuchanie tego, co mówi.
3
Nie oczekuj od mężczyzny, że po prostu się przed tobą otworzy i zacznie mówić o wszystkim, co zaprząta jego myśli. Często zdarza się tak, że potrafi on wyrazić swoje uczucia, ale po prostu tego nie chce. Mężczyźni, w przeciwieństwie do kobiet, nie przejmują się wszystkimi drobiazgami i większość spraw nie jest dla nich na tyle ważna, by o nich mówić. Faceci nie lubią się wyżalać i plotkować, więc nie zmuszaj ich do tego.
4
Jeśli chcesz nakłonić mężczyznę do zwierzeń, bądź otwarta na nowe pomysły, opinie i myśli. Bądź ostrożna i słuchaj tego, co do ciebie mówi. Oczywiście, możesz się z nim nie zgodzić, ale pamiętaj, że ludzie nie lubią rozmawiać o swoich uczuciach, jeśli są one stale kwestionowane. Jeśli z czymś się nie zgadzasz, nie skacz mu od razu do gardła i nie reaguj zbyt gwałtownie. Mężczyzna musi poczuć, że troszczysz się o jego uczucia, a nie czuć się jak na przesłuchaniu.
5
Upewnij się, że potrafisz odwdzięczyć się mężczyźnie za to, że potrafił szczerze porozmawiać z tobą o swoich uczuciach. Nie będzie w porządku, jeśli będziesz oczekiwać od niego zwierzeń nie oferując nic w zamian. Ty powinnaś zrobić to samo. Zachowaj jednak ostrożność i nie przejmuj kontroli nad rozmową. Nie dyskutuj i nie kłóć się. Jeśli wasza rozmowa przerodzi się w sprzeczkę, twój mężczyzna nigdy więcej nie odważy się rozmawiać z tobą o tym, co czuje.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

uwodzenie przyjaciela
Brunetka
Zakochana para

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

miki
05.11.2012
No prosze, cackaj się w kółko jak ze śmierdzącym jajem, tymczasem smierdzace jaja do niczego sie nie nadają!
Jak facetowi zależy to rozmawia o uczuciach jak ie zależy to cię zbywa .Prosta prawda i nie szukaj innej bo będziesz wykorzystywana!