skuteczny podryw

Jak poderwać dziewczynę?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Podrywanie dziewczyn nie jest sprawą łatwą. Wiedza na temat płci pięknej jest bardzo szeroka jednak jest to wiedza wyłącznie teoretyczna. W praktyce każda dziewczyna jest inna, zatem w zależności od jej wieku, wykształcenia i zainteresowania sposób podrywania jest inny. Metody podrywania opisane są w wielu miejscach w sieci, jednak tutaj możesz dowiedzieć się o tych podstawowych, które mają największą szansę powodzenia.
P

* Opanowanie
* Pewność siebie

1
Pozwól dziewczynie mówić
Pozwól jej mówić

Nie mów za dużo o sobie jeśli ona Cię o to nie spyta. Pozwól jej mówić a jeśli nie chce (ponieważ jest nieśmiała) nakłaniaj ją do tego poprzez zadawanie pytań. Pytania powinny być ogólne a nie wścibskie. Mówiąc za dużo o sobie czy przerywając jej w mówieniu i zmienianiu tematu dasz jej do zrozumienia, że tak naprawdę ona zupełnie Cię nie interesuje.

Jeśli mówisz coś zwracaj uwagę czy ona wydaje się być zainteresowana danym tematem. Jeśli będziesz podejrzewać, że nie to jak najszybciej zmień temat.

Obserwuj uważnie otoczenie w którym aktualnie znajdujesz się z dziewczyną. W naturalny sposób komentuj różne zaistniałe w danej chwili sytuacje i zapytaj ją o zdanie na ten temat. Bez względu na to gdzie się znajdujesz, zawsze jest co skomentować. Jest to przydatne, gdy zapadnie niezręczna cisza.

2
Naucz się słuchać
Słuchaj uważnie

Słuchaj uważnie co ona mówi. Nigdy nie przerywaj ponieważ dziewczyna szybko straci Tobą zainteresowanie. Pozwól jej mówić jeśli tylko chce. Każdy lubi mówić o sobie, o swoich przeżyciach, przygodach czy osiągnięciach. Słuchaj nawet gdy zaczyna opowiadać Ci o swojej pracy i jej drobnych szczegółach, które tak naprawdę w ogóle Cię nie interesują.

Umiejętność słuchania to również okazanie zainteresowania oraz zaangażowania w to, co mówi inna osoba. Wyczuwaj również ton jakim mówi. Zadawaj pytania: Naprawdę? Jak to się stało? Dlaczego? W jaki sposób? itp. Kobiety uwielbiają, jeśli mężczyzna przywiązuje uwagę do detali ich opowieści i wydaje się nimi naprawdę zainteresowany.

Pamiętaj, aby patrzeć jej w oczy gdy do Ciebie mówi.

3
Utrzymuj kontakt wzrokowy
Kontakt wzrokowy

Utrzymuj kontakt wzrokowy. Patrz jej prosto w oczy, zawsze gdy ona coś mówi oraz wtedy gdy zadajesz jej jakieś pytanie. Nie jest wskazane wpatrywanie się przez cały czas. Kontakt wzrokowy powinien być utrzymany około przez 70-80% konwersacji. Silny kontakt wzrokowy sprawi, że będziesz wydawać się jej bardziej atrakcyjny.

Oczy są zwierciadłem duszy. Po oczach można rozpoznać czy ktoś kłamie lub coś ukrywa. Bądź zawsze szczery podczas podrywania dziewczyny. Nie wymyślaj nic, aby jej zaimponować ponieważ skutek podrywu może być przeciwny do zamierzonego.

4
Język ciała
Mowa niewerbalna mówi więcej niż słowa.

Nie garb się, nie patrz pod nogi ponieważ taka postawa wywołuje negatywne wibracje. Jeśli będziesz stać wyprostowany będziesz wydawać się większy i lepiej zbudowany. Zauważ, że w przyrodzie aby zaimponować samicy, samce się puszą, napinają (np. paw) i często wykonują całe tańce godowe. Samice wybierają osobników silnych, którzy mogą dać jej silne i zdrowe potomstwo. Podobnie jest wśród ludzi, chociaż w tym przypadku siła i budowa mężczyzny nie jest najważniejsza. Tak czy owak zrobisz na niej lepsze wrażenie jeśli Twoja postawa będzie “dumna”.

Nie krzyżuj rąk ponieważ będziesz sprawiać wrażenie osoby, która ma coś do ukrycia i nie jest zupełnie szczera.

Staraj się powtarzać jej ruchy. Jeśli ona sięga po filiżankę kawy, zrób to samo. Jeśli przeczesuje palcami włosy - powtórz jej ruch. Takie naśladowanie ruchów da jej podświadome przeczucie, że jesteście podobni do siebie - nadajecie na podobnych falach. Zwróć uwagę, że zawsze lubimy osoby, które są podobne do nas samych. Dobieramy sobie przyjaciół na zasadzie podobieństwa.

Staraj się kierować swoje ciało w jej kierunku. Jeśli masz założoną nogę na nogę pamiętaj aby noga ‘na górze’ była skierowana w jej kierunku. Taka otwarta postawa w kierunku osoby z którą rozmawiasz daje jej poczucie, że dobrze się czujesz w jej towarzystwie i jesteś zainteresowany dalszą konwersacją.

Zobacz film “Joe Black” - jedna z pierwszych scen pokazuje podryw idealny.

5
Uśmiech
Uśmiechaj się

Uśmiech świadczy o Twoim optymizmie, dobrym ustosunkowaniu do świata oraz pewności siebie. Szczery uśmiech pozwoli jej się zrelaksować oraz sprawić, że będzie otwarta i chętna do zawarcia nowej znajomości. Każda kobieta kocha uśmiechniętych mężczyzn. Powaga czy znudzona mina zniechęcą do Twojej osoby wszystkich w okół a już na pewno nie przyciągną uwagi interesującej dziewczyny.

Uważaj jednak, aby Twój uśmiech nie był wymuszony ponieważ zamiast uśmiechu na Twojej twarzy pojawi się niemiły grymas. Uśmiech zawsze musi być szczery.

6
Nie wahaj się.

Będzie to oznaczało dla niej, że czujesz się pewnie. Pokaż jej, że jesteś mężczyzną, który wie czego chce i bez oporów dąży do wyznaczonego celu. Pamiętaj, że jeśli uwierzysz w to, że uda Ci się ją poderwać to tak się stanie. Twoja wiara w sukces sprawi, że będziesz pewny każdego swojego ruchu i słowa co przełoży się na zdobycie zainteresowania dziewczyny.

7
Nie wierć się

Wiercenie i kręcenie się w miejscu świadczy o Twojej nerwowości oraz fakcie, że nie czujesz się dobrze w danej sytuacji. Nie możesz pozwolić na okazanie swojej słabości. Musisz być pewien siebie, emanować tą pewnością i czuć się jak ryba w wodzie podczas podrywania. Jeśli dziewczyna zauważy, że się boisz czy denerwujesz wówczas istnieje wielkie prawdopodobieństwo, że się zamknie w sobie i nie będzie skora do okazania swoich prawdziwych emocji. Zwracaj uwagę na swoje ruchy - powinny być takie jak zwykle. Musisz czuć się wyluzowany i pozytywnie nastawiony do zawarcia nowej znajomości. Dziewczyna szybko dostosuje się do Twojego zachowania oraz zacznie żałować, że Cię wcześniej nie poznała.

Pamiętaj, dbaj o samopoczucie dziewczyny z którą rozmawiasz. Jeśli ty będziesz wyluzowany to ona też. Jeśli okażesz zdenerwowanie ona szybko to wyczuje i zacznie się męczyć podczas rozmowy z Tobą.

8
Ton głosu

Ton Twojego głosu jest bardzo pomocnym narzędziem służącym do wywarcia zaplanowanego wrażenia oraz odpowiedniej reakcji. Baw się swoim głosem. Akcentuj, moduluj głos - zainteresuj ją tym o czym mówisz. Nie mów wszystkiego monotonnie ponieważ dziewczyna szybko poczuje się znudzona. Wyobraź sobie, że jesteś na wykładzie z jakiejś dziedziny biotechnologii. Jeśli wykładowca będzie mówił monotonnie, bez prawidłowej artykulacji dźwięków szybko zaśniesz. Natomiast jeśli będzie mówił z werwą, czuł to co mówi całym swoim ciałem, wówczas temat zacznie Cię bardzo interesować, nawet, gdy będzie on najnudniejszy na świecie.

9
Zachowaj dystans
Zachowaj odległość

Pamiętaj, aby zanadto nie zbliżać się do dziewczyny. Każdy ma swoją strefę prywatną, której nie należy przekraczać. Przestrzeń ta nazywa się dystansem indywidualnym i rozciąga się wokół każdej osoby na odległość wyciągnięcia ręki. Do tej przestrzeni wpuszczamy jedynie osoby, które bardzo dobrze znamy i z którymi czujemy się bezpiecznie. Naruszenie tej odległości spowoduje, że dziewczyna zacznie czuć się niekomfortowo co może wywołać jej złość a nawet agresję. Poczekaj, aż sama będzie chciała bardziej zbliżyć się do Ciebie.

?

Wskazówki
* Im bardziej będziesz pewny siebie tym większe będziesz mieć szanse na poderwanie dziewczyny.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

podanie ręki, uścisk dłoni
Złe emocje
telefoniczna rozmowa z klientem

Podobne porady

Komentarze (43)

* Pola wymagane

Jean
24.03.2017
Siemka laski ;)
MikolajBorowczak
22.02.2017
Taka loske poderwalem ze to koniec doble lady to sa
agata
06.02.2017
Drodzy panowie! Już nie musicie sie tak męczyć z wyrwaniem panny haha! Z tym poradnikiem wszystkie bedą wasze
Jsjsj.s.
20.07.2016
LadyKiller człowieku czytasz w myślach, po co podryw po co jakieś obliczenia "czy juz powinienem" jakieś nudne ustawione sztywne spotkania, lepiej byc sobą i od razu wiadomo czy do siebie pasujecie itp.
Jesli to ta jedyna, oboje to czujecie i od pierwszego spotkania jest chemia to nie jest potrzebny jakis podryw, a jeśli to jednak nie ta jedyna i męczycie się oboje- to nara(przecież gdzieś może czekać na ciebie właśnie ta pierwsza). Jeśli naprawdę cos miedzy wami jest to pierwszy krok zrobi się sam:)
I zgadzam się, są dziewczyny które i tak bedą niedostępne mimo ze chcą itp. jeśli same nie wiedza czego chcą najlepiej dać sobie spokój po co się męczyć.
I pisze to dziewczyna (oczywiście to tylko moje zdanie)
http://jakpoderwacdziewczyneporadnik.pl
02.05.2016
Jak korzystałem z tej strony i jestem bardzo zadowolony bo działają te rady a te są rzeczywiście bardzo słabe
Nienormalnydlainnych
29.04.2016
Drogi radco złotego środka na podryw Ty chyba pomyliłeś odbiorców takie rady to politykom na wiecach sie przydadzą:) i bez obrazy :)
Nie ciało jest seksi dla kobiety a umysł.
Wiec pokaz ze go używasz a nie sypiesz regułkami i sie spinasz a jeśli Ona nie zaakceptuje twego wyglądu wizualnie to chociaż będzie Cie uważać za mądrego faceta ale nie w jej typie. Poprostu bądź sobą i na maksa szczery od samego początku nawet jeśli twe auto to tylko auta pana prezydenta:) ( miejska komunikacja)
To zawsze będziecie mieli chociaż o czym pogadać a nie bedziesz sie wysilal co teraz jeżeli Cie zapyta o to czy byłeś w teatrze jak nie to mów "nie " to nie obciach a wręcz możesz poznać dzięki niej cos nowego i to jest fajne:) czy nie ?
#uśmieszek
29.03.2016
Wątpie żeby jakaś laska na to poleciała. Te rady są beznadziejne. Już wole patrzeć na kolegów jak oni podrywają dziewczyny niż korzystać z tych rad
Mikołaj
02.01.2016
chce poderwać dziewczynę
Piżmak
23.11.2015
Każda kobieta jest inna, więc trudno jakąś złotą metodę opracować. Ze swojej strony polecam fajne artykuły ze strony uwodzenieuk.com gdzie jest sporo porad na temat podrywania i ogólnie relacji damsko-męskich.
...
19.10.2015
Punkt 4 jest dla mnie debilny! Nie chciałabym aby chłopak mnie nasladowal bo bym sie czuła niezręcznie i bałabym sie ruszyć