wróżenie z kart klasycznych

Jak wróżyć z kart?

fortuna - specjalista Tipy.pl
Czytanie z kart jest znane człowiekowi od bardzo dawna, jednak popularność tej formy wróżbiarstwa nigdy nie osłabła. Z pewnością każdy z nas wziął kiedyś do ręki talię kart i zastanawiał się, jak odczytać co mówią. Na szczęście podstawy wróżenia z kart klasycznych są łatwe do opanowania. Poniżej znajdziesz wskazówki, które nieco przybliżą ci to zagadnienie.
1

Talia kart składa się z czterech kolorów: kier, karo, trefl i pik. Każdy z nich reprezentuje odmienne dziedziny życia.

  • Kier (serce) reprezentuje miłość, romans, przyjaźń i bliskie zażyłości.

  • Karo (dzwonek) informuje nas o sprawach finansowych i interesach.

  • Trefl (żołądź) oznacza naszą kreatywność, energię, ciężką pracę i nagrody.

  • Pik (wino) mówi nam o zmianach, nieoczekiwanych wydarzeniach, ostrzega nas i odsłania to, co nieznane.

2

Każda z kart ma jakieś określone znaczenie:

  • As to niezależność, osiągnięcia i zaczynanie wszystkiego od nowa.

  • Karta dwa odnosi się do współpracy, taktowności i dyplomacji. To również intuicja, opiekuńczość i życzliwość.

  • Karta trzy odnosi się do własnej ekspresji i komunikacji. Oznacza ona również lekkość bycia, frywolność i cieszenie się życiem.

  • Karta cztery odnosi się do ciężkiej pracy, dyscypliny, systematyczności i porządku. Oznacza również powagę i niewzruszoność.

  • Karta pięć odnosi się do wolności i zmian, lęku przed osaczeniem i potrzeby przeżywania głębokich emocji.

  • Karta sześć odnosi się do domu i spraw rodzinnych. To również pracowitość, lojalność, wierność i odpowiedzialność.

  • Karta siedem odnosi się do analizy, mądrości, duchowości i nauki. Oznacza również niekonwencjonalne, wyjątkowe podejście do sprawy.

  • Karta osiem odnosi się do pieniędzy, finansów i przedsięwzięć na dużą skalę. Oznacza również upór, prostolinijność oraz determinację.

  • Karta dziewięć odnosi się do humanitaryzmu. Oznacza bezinteresowność oraz radość z tego, co można dawać innym.

  • Karta dziesięć to dojrzała wersja karty numer jeden (as). Oznacza ona początek czegoś nowego, ale jest mniej zuchwała niż karta as.

  • Walet symbolizuje młodą osobę lub seks. Dana osoba jest naiwna, gorliwa i chętna do poznania świata.

  • Dama oznacza silną kobietę, która znajduje się w pobliżu ciebie. Dla mężczyzny karta ta oznacza dominujący wpływ kobiety na jego życie.

  • Król reprezentuje dojrzałego mężczyznę, który ma na ciebie wpływ i może zaoferować ci dobre rady. Czasem król może przedstawiać mężczyznę, któremu wróżymy. Dla kobiety karta ta może oznaczać dominujący wpływ mężczyzny na jej życie.

3
Wróżenie.

Podczas wróżenia należy łączyć znaczenia wszystkich kart. Dla przykładu trójka serce oznacza porozumienie (trzy) w miłości lub przyjaźni (kier). Siódemka trefl oznacza naukę (siedem) czegoś twórczego, co zostanie uwieńczone nagrodą (trefl). Karta ta może również oznaczać niekonwencjonalne podejście do ciężkiej pracy. Zawsze należy zastanowić się nad interpretacją i odnieść ją do aktualnej sytuacji osoby, której wróżymy.

4
Teraz czas przystąpić do czytania z kart w oparciu o to, czego już się nauczyłaś. Najprostszym sposobem wróżenia jest zadanie pytania i wyciągniecie jednej karty z talii. W ten sposób otrzymasz odpowiedź na konkretne pytanie. Jeśli jedna karta nie daje nam pełnej odpowiedzi, można losowo wybrać drugą.
5
Chcesz wiedzieć, co będzie się działo wokół ciebie w ciągu najbliższych trzech miesięcy? Dokładnie potasuj karty, a następnie rozłóż przed sobą w jednym rzędzie trzy z nich. Karta po lewej stronie będzie oznaczała bieżący miesiąc, karta w centrum będzie symbolizować miesiąc przyszły, a karta po prawej stronie będzie przedstawiać miesiąc kolejny.

Załóżmy, że wybrałaś ósemkę karo, damę kier i dziesiątkę pik. Oznacza to, że w pierwszym miesiącu będziesz zajmować się sprawami finansowymi. W następnym miesiącu będziesz mieć do czynienia z silna kobietą, która będzie udzielać ci porad na temat miłości i przyjaźni. Ostatni z miesięcy przyniesie nowy początek i duże zmiany. Jest to wskazówka, by postępować ostrożnie.
6
Umiejętność czytania z kart może być bardzo przydatna. Możesz używać jej, aby pomóc sobie lub innym. Musisz pamiętać, że wymaga to dużo ćwiczeń, ale wyniki mogą być naprawdę niesamowite.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Wróżenie z wahadełka
wahadełko
runy

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

tarot
27.02.2015
to działa
zuziazyl
21.11.2012
Wydaje mi się że to nie to samo wróżenie jak osoba znającą się na tym bardzo dobrze.
zigitrn
21.11.2012
Zabawa dla dzieci, dopiero prawdziwa wróżka może nam powiedzieć przyszłość kryjąca się w kartach ;)