Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Projekty dla dzieci > Jak zrobić pompony dla cheerleaderek?

Jak zrobić pompony dla cheerleaderek?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (397 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Pompony dla cheerleaderek można wykonać samemu w domu. Nie jest to trudne, jednak, aby je zrobić trzeba mieć potrzebne materiały i chwilę wolnego czasu.
Rzeczy, których potrzebujesz:
wstążka, gumowe bransoletki, tektura, taśma izolacyjna, gumki do włosów (lub recepturki), nożyczki
1
Weź koniec wstążki i zacznij ją oplatać na ręce - tak, jak zwija się węża ogrodowego czy liny (wstążka ma przechodzić przez dłoń i pod łokciem). Zrób około 50 takich okrążeń.

- Jeśli chcesz zaoszczędzić czas, możesz na raz owijać 2 wstążki - wówczas wystarczy 25 okrążeń.
- Jeśli robisz pompony dwukolorowe, wówczas najlepiej owijać 2 wstążki w 2 kolorach na raz.
- Możesz również owijać wstążki wokół czegoś mniejszego niż cała ręka. Wówczas pompon będzie mniejszy.
- Dwa różne kolory lub różne szerokości wstążek będą ciekawie wyglądać. Pompon na zdjęciu zrobiony jest z dwóch wstążek, obydwie czerwone, jednak o innej tekturze oraz różnych szerokości.
2
Jak już nawiniesz wstążkę na rękę przetnij je w jednym miejscu. Uzyskasz wówczas kawałki wstążki o długości około 60-70 cm.
3
Robienie pompona
Nawiń wstążki na gumową bransoletkę, tak, aby bransoletka znalazła się w połowie ich długości. Teraz zwiąż w wszystkie wstążki w połowie gumką recepturką.
4
Robienie uchwytu. Utnij kawałek tektury o wymiarach około 9 cm na 5 cm. Kawałek ten zegnij wzdłuż na pół, aby był mocniejszy.
5
Naciągnij gumową bransoletkę i owiń ją dookoła kartonu. Całość obklej taśmą izolacyjną (karton, bransoletkę oraz około 1cm wstążek).
6
Pompony dla cheerleaderek
Jeśli chcesz, aby pompon był bardziej puszysty i okrągły to zakręć wstążki. Możesz to zrobić za pomocą nożyczek - weź kilka wstążek do ręki i przejedź po nich ostrzem nożyczek. Pamiętaj jednak, że im bardziej je zakręcisz, tym będą krótsze.
Jak zrobić monogramy za pomocą maszyny do szycia?
Jak zrobić świeczkę?
Jak zrobić farbę do malowania?
Jak zrobić pojemnik z włóczki?
 4.4/5 (397 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

ja - 2013-04-08
nie rozumiem punktu 5, jak zawinac gumke wokol tektury?
nicola606 - 2013-03-22
Pompony mozna także wykonać ze zwykłych worków np. na śmieci.Warto jednak by były kolorowe :) Ja w gimnazjum byłam cheelrederką, pocięłyśmy czerwone i żółte foliowe worki na równomierne paski i przykleiłyśmy do rolki po papierze, do tego rączka z grubszego drutu i gotowe :)
sylwia180793 - 2012-12-20
Pompony można zrobić również z krepy. Wystarczy pociąć krepy na cienki paski o odpowiedniej długosci, musi być ich baardzo dużo aby pompon był duży. potem tylko zgiąć paseczki na pół, przewiesić przez kawałek tasiemki i związać.
dominika cziliderka - 2012-03-10

jestem cziliderka i takie pompony sa pszydatne i pszy okazji jestem z druzyny fire dragons

Meni naprawde bez a samo Meni xD - 2012-01-06
THXXXX przyda mi się
 
Malutkie dynie z pomponów są niewiarygodnie słodkie i urocze. Myślę, że wszystko to dzięki ich rozmiarowi. Nie mogłam...
Jak zrobić dynie z pomponów?
Malutkie dynie z pomponów są niewiarygodnie słodkie i urocze. Myślę, że wszystko...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt