pozycjonowanie

Jak wybrać firmę pozycjonującą?
InternetInternet - specjalista Tipy.pl

Ludzie używają Internetu codziennie z różnych powodów. Robią zakupy on-line, szukają informacji, kontaktują się z innymi czy używają go dla rozrywki. Codziennie z Internetu korzystają miliardy ludzi na całym świecie a ich liczba rośnie każdego dnia. Internet ewoluuje i zmienia się tak szybko, że ciężko nad nim nadążyć. Faktem jest, że blisko 80% ruchu w Internecie pochodzi z wyszukiwarek. Dla właścicieli stron internetowych bardzo ważne jest, aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania, ponieważ od zajmowanego miejsca uzależniony jest ruch na ich stronach. Niestety osiągnięcie pierwszych miejsc jest bardzo trudne i wymaga wiele pracy i czasu. Możliwe, że będąc właścicielem strony zastanawiasz się nad zatrudnieniem dodatkowej osoby, która zajęłaby się pozycjonowaniem. Nie jest to zły pomysł, jednak od wyboru odpowiedniej osoby zależeć będzie czy założony cel zostanie osiągnięty. Optymalizacja stron (SEO) jest w dzisiejszych czasach bardzo rozwinięta. Na rynku istnieje wiele firm oferujących usługi SEO, przez co wybór jest dość trudny. Poniżej znajdziesz kilka porad i uwag, które pomogą Ci dokonać prawidłowego wyboru firmy pozycjonującej.
1
Sprawdź pozycję firmy SEO. Jest to bardzo ważne ponieważ firma, którą chcesz zatrudnić będzie miała za zadanie wypromować Twoją stronę w wynikach wyszukiwania. Pozycja firmy powinna być najlepszym przykładem jej umiejętności pozycjonowania. Po prostu wejdź Google, wpisz w pasek wyszukiwarki "pozycjonowanie" i sprawdź czy dana firma znajduje się w czołówce firm pozycjonujących.
2
Bardzo ważne jest aby firma pozycjonująca znała dany rynek, branżę i grupę docelową, aby dobrze móc zrozumieć Twoje potrzeby i cele jakie chcesz osiągnąć. Znajdź kogoś kto rozumie, wykazuje empatię dla Twoich potrzeb oraz zaproponuje Ci kilka sprawdzonych strategii dla osiągnięcia Twoich celów. Dobra firma SEO to taka, która posiada wiedzę specjalistyczną, wiedzę na temat rynku, doświadczenie oraz narzędzia potrzebne do efektywnego pozycjonowania. Nie zapomnij przedyskutować wszystkich procesów oraz metod, które będą użyte w Twoim przypadku.
3
Etyka. Upewnij się, że firma, którą wybierzesz do pozycjonowania Twojej strony stosuje etyczne i zgodne z regulaminami wyszukiwarek techniki pozycjonowania. To pomoże Ci zaoszczędzić wiele czasu i pieniędzy. Unikaj firm pozycjonujących promujących "Czarne SEO" ponieważ te techniki mogą spowodować, że Twoja strona zostanie ukarana i wyrzucona z indeksu za naruszanie regulaminu na bardzo długi okres czasu.
4
Przeglądnij portfolio firmy, które zazwyczaj jest zamieszczone na jej stronie. Jeśli go nie ma zapytaj o wcześniejsze projekty. Weź pod uwagę, że firma przedstawi Ci najlepsze z nich. Nie będzie z pewnością chwaliła się swoimi niepowodzeniami i wpadkami. Z tego powodu powinieneś poszukać w Internecie dodatkowych informacji na temat danej firmy. Możliwe, że są na jakiś forach wypowiedzi klientów albo jakieś artykuły prasowe na jej temat.
5
Zapytaj o ceny. Dla każdego klienta cena jest inna. Zależy ona od różnych czynników jak konkurencja na dane słowo kluczowe, ilość słów, wiek i PR domeny, jej historia, zawartość merytoryczna strony. Wybierz taką firmę, która cenę poda Ci dopiero po przeanalizowaniu wszystkich tych czynników. Wówczas będziesz wiedzieć czy firma SEO traktuje Cię indywidualnie i czy poważnie podchodzi do problemu. Pamiętaj, że pozycjonowanie nie jest tanią usługą i nie należy spodziewać się efektów za cenę 20zł miesięcznie.
?

Wskazówki
* Pamiętaj, że pozycjonowanie jest czasochłonne. Nie wierz firmom twierdzącym, że w następnym miesiącu będziesz na pierwszej pozycji.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

EdmundZdun
03.12.2015
Handluję maszynami budowlanymi. Większość firm w mojej branży ma strony internetowe na bazie gotowców. Ja nie chciałem brać zwykłego szablonu i go przerabiać. Potrzebowałem prostej w zarządzaniu, lecz kompleksowej platformy handlowej. Komunikowałem się z ponad dziesięcioma wykonawcami. Zaufałem dopiero internet-media.pl. Wszystko, co chciałem to zrobili. Mam autorski system zarządzania treścią. Stroną zarządza się po prostu świetnie.
Myki
14.10.2013
Nie polecam ALGOMEDIA. 12 m-cy by nie znaleźć się w top 50, mimo slodkich obietnich przy podpisywaniu Umowy. PORAŻKA
Oliwia
25.02.2013
Z mojej strony polecam NetImage. To ciekawa firma bo w jej przypadku płaci się tylko za wyniki. Jeśli firma ta w danym czasie nie osiągnie oczekiwanego przez nas wyniku nie płacimy ani złotówki
Leszek
11.12.2012
też słyszałem dobrą opinię o web promotor ale ja osobiście korzystałem z ministerstwa reklamy również z polecenia i mogę polecać ich dalej. Dobrze się z nimi współpracowało i szło im to dość sprawnie..cena również przyzwoita jak na tego typu usługę
haneczka25
13.08.2012
Ja polecam firmę ministerstwo reklamy.pl. Ostatnio z pozycjonowali mi stronę pensjonatu nad morzem i muszę przyznać , że gości mam 10% więcej niż w zeszłym roku
albercik
29.04.2012
Dobre firmy się cenią, choć nie zawsze tak jest. Jakiś czas temu korzystałem z usług pewnej znanej firmy na ,,S" i się rozczarowałem. Ostatnio kolega z branży polecił mi znajomą jemu firmę pod tym adresem http://web-promotor.pl i jak na razie jest git. Stabilne pozycje już od dwóch miesięcy, dlatego czasami warto popytać tu i ówdzie.
janek
09.01.2012
Jak wpiszecie w Google pozycjonowanie to możecie trafić na kilka firm nazwijmy to mało uczciwych. Wabią one darmowym pozycjonowaniem, ekstra cenami. Warto się zastanowić nim stracimy pieniądze, czas i nerwy. Firmy takie dają często super tanie frazy, których nie pozycjonują a kasują z frazy, które nie dadzą nam nic. Warto poszukać na forach o blogach informacji a wyniki z Google prawdy ci nie powiedzą.
Firma pozycjonująca
14.03.2011
Witam autora - niekoniecznie wysokie pozycje strony firmy SEO odzwierciedlają jakość ich usług. Oczywiście świadczy to o tym, że potrafią pozycjonować, ale podejście indywidualne i obsługa klienta to myślę już inna sprawa.

Pozdrawiam
Mariusz
jan123
22.11.2010
Polecam ADmanago. Najlepszy sposób na reklamę w Google.Uproszczony system umożliwia publikację reklamy w Google bez konta AdWords, ponadto obniża koszt kliknięć.http://www.admanago.pl/welcome.htm