Długie, przedłużane włosy

Jak pielęgnować włosy doczepiane?
Joannaa - specjalista Tipy.pl

Doczepiane włosy wyglądają wspaniale. Dzięki nim nasze włosy wyglądają na gęstsze, możemy je dowolnie przedłużyć lub po prostu doczepić kilka kolorowych pasemek. Są również bardzo pomocne, wówczas gdy nie jesteśmy zadowolone z nowej fryzury lub koloryzacji. Musisz jednak pamiętać o prawidłowej pielęgnacji tego typu włosów, aby przez długi czas miały naturalny i zdrowy wygląd.
1
Regularnie myj doczepiane włosy, jednak nie za często, aby ich nie przesuszyć.

Aby umyć doczepiane włosy, namocz je w ciepłej wodzie pod prysznicem. Nałóż na nie delikatny szampon do włosów, a następnie spłucz je zimną wodą. Nie używaj grzebienia ani szczotki do ich rozczesywania, kiedy są jeszcze mokre. Zabieg ten może spowodować ich uszkodzenie. Doczepianych włosów nie musisz szorować. Wystarczy, że nałożysz szampon na skórę głowy, dobrze ją wymasujesz i pozwolisz, aby piana spłynęła po włosach doczepianych.

2
Pamiętaj o odpowiednim nawilżeniu, zwłaszcza jeśli często układasz doczepiane włosy.

Gdy włosy są jeszcze mokre, nałóż na nie odżywkę i rozprowadź ją równomiernie po całej ich długości. Włosy przedłużane mają tendencję do przesuszania więc odżywka powinna być dość gęsta i ciężka.

3
Dbaj o to, by doczepiane włosy nie plątały się.

Włosy rozczesuj kilka razy dziennie za pomocą szczotki. Nigdy również nie chodź spać z mokrymi włosami - rano po przebudzeniu się będzie jeden, wielki kołtun. Przed pójściem spać wiąż włosy w warkocz.

4
Unikaj suszarek, prostownic oraz lokówek.

Urządzenia te bardzo wysuszają włosy.

5
Na basenie używaj czepka silikonowego

Chlor bardzo przesusza i niszczy włosy. Z tego powodu powinnaś unikać ich moczenia w basenie. Jeśli jednak nie masz czepka silikonowego, lub włosy i tak się pomoczyły pomimo jego założenia, wówczas po wyjściu z basenu od razu umyj włosy delikatnym szamponem i nałóż na nie odżywkę.

?

Wskazówki
* Pamiętaj, że dostajesz to, za co płacisz. Jeśli chcesz długo cieszyć cię przedłużanymi włosami, wówczas zdecyduj się na ich lepszą jakość. Pamiętaj, że włosy europejskie są dużo lepszej jakości od włosów importowanych z Azji.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane