Zakochana para, miłość

Jak rozkochać w sobie byłego chłopaka?
MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl

Twoje bliskie relacje ze szczególnym mężczyzną już minęły, ale chcesz odzyskać to, co było między wami? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak na nowo rozkochać w sobie byłego chłopaka.
1
W pierwszej kolejności zastanów się, dlaczego właściwie się rozstaliście. Chcesz znowu z nim być tylko dlatego, że nie możesz go teraz mieć? A może tylko znowu chcesz mieć chłopaka? Czy jedno z was było chorobliwie zazdrosne lub zaborcze? Czy któreś z was zdradziło? Jeżeli odpowiedź na którekolwiek z tych pytań jest twierdząca zastanów się dokładnie czy aby na pewno chcesz powrotu.
2
Bądź tą osobą, w której się zakochał. Zwrócił na ciebie uwagę, ponieważ dobrze czuł się w twoim towarzystwie, a ty spełniałaś jego potrzeby emocjonalne. Jak się zmieniłaś? Skoryguj złe nawyki i błędy, jeśli takie się pojawiły. Bądź pozytywna wokół niego. Śmiej się i uśmiechaj. Zawsze bądź pozytywnie nastawiona, pewna siebie i otaczaj się przyjaciółmi.
3
Bardzo ważna jest pierwsza rzecz, jaką powiesz do swojego byłego chłopaka. Jeżeli powiesz coś niewłaściwego stracisz szansę odzyskania go. Nie opowiadaj, że wyciągnęłaś wnioski z waszego zerwania i nie płacz błagając go by do ciebie wrócił. To nie zadziała. Przez takie zachowanie może poczuć się tylko bardziej rozdrażniony i pójdzie dalej. Musisz zrozumieć, że nawet, jeżeli rozstaliście się z jego inicjatywy to i tak prawdopodobnie, gdzieś w głębi dalej czuje coś do ciebie.
4
Wykorzystaj przeszłość na swoją korzyść. Jeżeli kiedykolwiek pochwalił twój strój załóż go ponownie. Lub przypomnij mu jakąś przyjemną sytuację. Jeżeli masz okazję spotykaj się z nim w miejscach, w których często bywaliście razem.
5
Zwracaj uwagę na jego dobór słów. Jeżeli używa niespotykanych słów lub wyrażeń w następnej rozmowie ty też ich użyj, zwróci uwagę, że podobnie mówicie i będzie to dla niego podświadomy sygnał, że do siebie pasujecie.
6
Zwyczajnie zapytaj go czy chciałby czasem zupełnie niezobowiązująco wyskoczyć gdzieś na drinka lub na mecz tenisa. Wybierz coś, co dwójka przyjaciół może robić na pierwszej randce. I bez względu na wszystko dobrze się bawcie. Odsuń na bok poważne rozmowy. Będziesz mieć mnóstwo czasu na rozmowy później. Poważna rozmowa dla wielu mężczyzn jest bardzo stresująca. Jeżeli on przejdzie na poważne tematy kontynuuj rozmowę, ale nie zaczynaj jej na siłę.
7
Upewnij się, że on wie, że o nim myślisz. Przypomnij sobie jak jedliście razem w restauracji i napisz mu sms-a lub maila, że byłaś tam ostatnio i myślałaś o nim. I tak przy okazji zapytaj, co u niego słychać. To niezobowiązujący sposób, by zacząć konwersację i jednocześnie doskonała metoda by przywołać przyjemne wspomnienia.
8
Zaproś go do rozmowy. Wyraź żal, że pomiędzy wami się nie ułożyło i zapytaj czy możecie o tym teraz porozmawiać. Zapytaj, co poszło nie tak, z jego perspektywy to może być coś zupełnie innego niż myślałaś.
9
Zwróć trochę uwagi na swój wygląd, zwłaszcza, jeżeli ostatnio zaniedbywałaś się w tym względzie.
10
Jeżeli to ty zerwałaś (kilka tygodni temu) ignoruj go. Jeżeli nadal o tobie myśli to zadzwoni. Jeżeli tego nie zrobi to nic, bo prawdopodobnie co zrobisz lub powiesz nie zmieni waszych stosunków. Musisz być jednak bardzo ostrożna, jeżeli będziesz zbyt dużo czasu spędzać w męskim towarzystwie ignorując go całkowicie to pomyśli, że ci już nie zależy. Zanim zaczniesz go ignorować musisz być pewna, jaki ma charakter i jak to na niego zadziała.
11
Pamiętaj, że żadna sytuacja nie jest beznadziejna. Każdego dnia pary wracają do siebie niezależnie od tego, co było.
12
Pogódź się z rozstaniem. Najważniejszą rzeczą, jaką musisz zrobić jest pogodzenie się z rozstaniem. Tak długo jak będziesz walczyć z jego decyzją o rozstaniu nie będziesz w stanie działać by go odzyskać.
13
Zakochana para
Znajdź inne rzeczy, na których się skupisz. Jeżeli skupisz się na czymś nowym będziesz mieć mniej czasu by myśleć o byłym chłopaku. Dzięki temu poczujesz się silniejsza i zyskasz pewność, że możesz kontrolować swoje życie. I jeżeli jesteście nadal w kontakcie twój chłopak zauważy, że idziesz na przód. To sprawi, że będziesz dla niego bardziej atrakcyjna.
?

Wskazówki
* Postaraj się wywołać nutkę zazdrości u swojego byłego. Ale nie przesadzaj, bo on może odczuć się niezbyt komfortowo.
* Po rozstaniu, jeżeli on cię gdzieś zaprasza idź z nim jako koleżanka.
* Zawsze bądź sobą, nie udawaj kogoś, kim nie jesteś by się mu podobać.
* Bądź subtelna, nie chcesz przecież wyjść na desperatkę.
* Bądź uczciwa wobec niego i wobec siebie.
* Daj mu trochę czasu, ale nie za dużo.
* Spraw by wiedział, że wspominasz to, co było dobre. Będzie wiedział, że nie zapomniałaś, a to zadziała na twoją korzyść.
* Zawsze musisz się liczyć z tym, że do ciebie nie wróci.
* Jeżeli pojawi się szansa, że do siebie wrócicie i wszystko zacznie się dobrze układać, pamiętaj żeby porozmawiać o tym, co poszło nie tak za pierwszym razem, wtedy będziecie mogli uniknąć tych samych błędów.

!

Uwaga!
* Nie pozwól sobie na zazdrość. Pamiętaj, że zazdrość to emocja, która wywołuje negatywne nastawienie i obniża twoje poczucie bezpieczeństwa i własnej wartości.
* Unikaj gniewu.
* Nie pozwól by wiedział, że za nim tęsknisz. Jeżeli się dowie będzie wiedział, że ma nad tobą przewagę.
* Nie bądź zbyt nachalna, ale jednocześnie bądź na tyle odważna byś mogła kontrolować sytuację.
* Nie flirtuj z jego kolegami, to może go odstraszyć.
* Nigdy nie proś w kółko, będziesz nudna i go wypłoszysz.
* Nie próbuj go odzyskać, jeżeli związał się z kimś nowym, to przysporzy ci tylko więcej cierpienia.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (11)

* Pola wymagane

Zoe Anderson
21.08.2020
jak szybko odzyskać byłego męża przez SMS?
Bridget Helen
12.11.2019
Miłość jest piękna, gdy masz kogoś, z kim możesz się nią dzielić
jeanette
08.07.2019
dziękuję księdzu za uratowanie mojego małżeństwa.
XD
28.03.2019
Bardzo zabawnie pod koniec. Najpierw masz punkty, gdzie masz porady, co zrobić, by do Ciebie wrócił, po czym pod koniec masz: pogódź się z rozstaniem, ale największy kabaret dopiero się zaczyna. Poniżej na końcu jest napisane: wywołaj nutkę zazdrości, bądź sobą, ale subtelna i na koniec zazdrość to zło.
gosc23
28.11.2018
co do 2 punktu.. nie pamiętam, jak się wtedy zachowywałam, teraz się strasznie podobno zmieniłam, jestem mało uczuciowa, a kiedyś?;/ nie mam pojęcia, nici z tego abyśmy znowu byli razem.
gość 20
16.08.2016
Jestem w 6mies ciąży mies temu dowiedziałam się ze mój chłopak był na basenie z była zona zrobiłam mu awanturę o to co zresztą było nie prawda. Od tego czasu widziałam się z nim raz bo zaprosił mnie na basen. Myślałam ze to przejściowe dzwoni do mnie ale za każdym razem mowi ze nic z tego nie bd ze wczesniej czy pozniej sie rozejdziemy. A ja chce zeby byl przy mnie ze mną tesknie za nim. Ostatnio mi powiedział ze ma kogoś na oku i nie wiem czy to prawda czy chce żebym była zazdrosna. Proszę o pomoc!!!
#17492
08.02.2013
ciekawy poradnik ;) zgadzam się. 10/10! ;)
KIcia
30.06.2012
Ja niedawno zrozumiałam że nadal podoba mi się chłopak z którym chodziłam w podstawówce. Chciałabym jeszcze raz spróbować tylko nie wiem czy on mnie nadal chce..
magnolia2177
26.04.2012
ja byłam z moim chłopakiem prawie dwa lata. Zdradziłam go z jego kolegą ale jemu powiedziałam ze go już nie kocham i nie wiem jak teraz to odwrócić i czy musiałabym powiedzieć mu prawde chociaż to może tylko przekreślić szansę która ewentualnie mogła by być ale z drugiej strony jak potem żyć z ta myślą ze go okłamuje. Teraz jestem już pół roku z innym chłopakiem ale nie wiem czy coś do niego czuje bo ciągle myśle o moim eks.. teraz jestem w kropce bo nie wiem jak sobie z tym poradzić:(
agnes
30.12.2011
Ja miałam troszkę inną sytuację.
On przede mną wzdychał do innej dziewczyny i ponoć nadal coś do niej czuje ale ta go totalnie olała.
Ja byłam jego pierwszą dziewczyną ( z tego co wiem )a on był moim pierwszym chłopakiem w życiu. Ja każda młoda dziewczyna podkochiwałam się jeszcze nie znając jego w pewnym chłopaku z internetu był bardzo atrakcyjny i spodobał mi się na zdjęciu ale się nigdy nie spotkaliśmy. Wracając do tamtego momentu, poznaliśmy się przez naszych rodziców, na początku byliśmy na zasadzie koleżeństwa. Pewnego razu on zaprosił mnie do kina. I od tego momentu wzbudziliśmy do siebie nawzajem uczucie. Początkowo go nie chciałam bo się bałam ( za szybko to się potoczyło to wszystko bo zaledwie w 2 tyg. i to był mój błąd ) ale z czasem nabrało wszystko tępa i nie mogłam bez niego żyć.
Byliśmy ze sobą ponad 2 miesiące.
Z czasem tez zauważyłam że zrobił się lekko mówiąc oschły w stosunku do mnie i ja to wyczułam momentalnie ale nic się nie odzywałam bo wydawało mi się że mam jakieś urojenia. Gdy byliśmy u niego to on zapytał czy jestem gotowa. Ja mu powiedziałam że nie jestem gotowa, ponieważ nie znałam jego zamiarów co to za znajomość po 2 miesiącach? - moim zdaniem to trochę za szybko. Może miał jakąś chwilę słabości ale byłam świadoma tego że zapyta mnie o to. Miałam zaledwie 16 i się zastanowiłam czy nie może poczekać do 18.
Jeżeli by mu na mnie tak naprawdę zależało to by poczekał ale widać że zależało mu tylko na tym.
Za namową jego kumpli ( którzy do mnie startowali, ale ich zaloty zignorowałam ).+ jeszcze ten fakt doszło do tego że powiedział mi że nic do mnie nie czuje. To był dla mnie szok bo kochałam go nadał i nadal go kocham mimo że tak mnie skrzywdził. On miał zaledwie 19 lat.
Z czasem dowiedziałam się że zakończył to bo kocha tamtą a ona z kolei ma chłopaka.
Tłumaczy się że był mną zauroczony tylko i że chciał o niej zapomnieć. Ale serce nie sługa.
Może i dobrze że się nie zgodziłam na współżycie bo mogło by być gorzej. Dziś dziękuję Bogu że to się tylko tak skończyło.
Przyznał się do tego że jest chamem i świnią i to doceniłam no chociaż się tego nie wyparł. Ale to już historia. To było pierwsza realna miłość i wiadomo że zapamiętam ją na całe życie.
Ale na świecie jest jeszcze tylu wspaniałych mężczyzn...
Żyję nadzieją że trafię na swojego który będzie umiał mnie docenić i pokocha mnie całym swoim sercem...
I życzę Wam dziewczyny które miały podobną sytuację i nie tylko by nie traciły wiary i żebyście znalazły takiego księcia z bajki jakiego sobie tylko wymarzycie :)