Kokarda z papieru

Jak zrobić kokardę z papieru?·

GolabeczkaGolabeczka - specjalista Tipy.pl
Kokarda z papieru
1 z 6
Jeśli masz już prezent jednak potrzebujesz jeszcze opakowania, poniżej znajdziesz pomysł jak zamienić kartkę z magazynu w kokardę. Kokarda wygląda tak samo jak kupna, jednak zamiast przeplatać papier jak przy robieniu normalnej kokardy będziesz zszywać ze sobą paski papieru. Dzięki temu zrobisz kokardę w mniej niż 5 minut.
P

* kolorowy magazyn
* nożyczki
* linijka
* taśma dwustronnie klejąca
* zszywacz

1
Robienie kokardy z papieru 1
Wytnij z magazynu 9 długich pasków o szerokości 1,5 cm. 3 paski pozostaw długie. Kolejne 3 paski skróć o 2,5 cm. Następne dwa paski skróć o 5 cm. Ostatni pasek skróć tak, aby miał długość 1/3 długości najdłuższych pasków.
2
Robienie kokardy z papieru 2
Każdy z pasków zwiąż w kokardkę, tak jak na zdjęciu zaś najkrótszy paseczek sklej w taki sposób, aby wyszło koło.
3
Robienie kokardy z papieru 3
Przyłóż do siebie 3 najdłuższe kokardki, jedna na drugiej, tak, aby się krzyżowały ze sobą. Sklej je ze sobą klejem, taśmą dwustronnie klejącą lub zszyj zszywaczem. Teraz połóż na wierzch kolejne trzy paski. Powinny one leżeć na przemian z paskami dłuższymi.
4
Robienie kokardy z papieru 4
Teraz połóż na wierzch kolejne dwa paski a na sam koniec kółko. Wszystkie paski sklej ze sobą.
5
Robienie kokardy z papieru 5
Kokardki możesz zrobić z różnych rodzajów papieru - z gazety, czasopisma, map czy kolorowego papieru.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

kokarda ze wstążki
Opakowania na prezenty
ozdabianie torebek na prezenty

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

karolina20
18.12.2011
bardzo pomoglo dzieki
słodziutka<333
20.06.2011
super, bardzo mi się przydało! :)