magiczna kula

Jak zrobić magiczną kulę?

fortuna - specjalista Tipy.pl
Do odprawiania wróżb niezbędna jest magiczna kula. Doskonale sprawdzi się w andrzejkowy wieczór, na który zapewne zaplanowałaś różne wróżby. Poniżej znajdziesz instrukcję jak wykonać kryształową kulę.
P

* Duża okrągła żarówka lub okrągły klosz na lampę w jasnym kolorze,
* Farby akrylowe: jasnoniebieski, fioletowy i złoty,
* Duża miska lub małe wiaderko,
* Małe kartonowe pudełko,
* Czarna farba,
* Pędzel,
* Klej

1
Wersja podstawowa.

Napełnij miskę lub wiaderko do połowy wodą i wlej do nich odrobinę każdej z farb.

2
Złap żarówkę (lub klosz) za gwint i delikatnie, powolutku obracaj w farbowanej wodzie, tak aby kolory osiadły na szklanej części. Wyjmij z wody, ustaw tak aby szklany element nie dotykał niczego. Żarówkę możesz umieścić w szklance, klosz lampy odstawić na wyłożonym gazetą stole, nasadą w dół. Pozostaw do wyschnięcia.
3
Teraz weź kartonowe pudełko i pomaluj je na czarno. Możesz je również ozdobić złotym motywem. Pudełko będzie postawą dla twojej magicznej kuli. Jeżeli używasz żarówki, wytnij w centralnym miejscu pudełka otwór na tyle duży, aby wcisnąć w niego gwint żarówki.
4
Posmaruj klejem brzeg nacięcia tak aby część żarówki tuż nad gwintem przykleiła się do kartonu. Jeżeli używasz klosza na lampę, ustaw go na pudełku odrysuj dookoła, następnie natnij karton i posmaruj brzegi klejem, a następnie włóż klosz. Odczekaj aż się przyklei. Teraz kula przepowiadająca przyszłość może oczekiwać na przybycie gości.
5
Wersja rozszerzona.

Jeśli znasz kogoś, kto interesuje się elektroniką, możesz zrobić bardziej zdumiewający projekt. W pudełku można zamocować zasilanie do żarówki, by wkładając ją w otwór pudełka, można było jednocześnie wkręcić jej gwint, tak jak robi się to w zwykłej lampce nocnej. Teraz przykrywamy żarówkę szklanym kloszem, zafarbowanym w kroku 2, a wtyczkę włączamy do prądu. Mając pod ręką wyłącznik „magicznej kuli”, możesz po kryjomu świecić ją, gdy ujrzysz w niej przyszłość.

Powiązane porady

wróżenie z kart klasycznych
wróżba andrzejkowa
świeczki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane