Ozdoby na choinkę z koralików

Jak zrobić ozdoby na choinkę z koralików?

MonisiaMonisia - specjalista Tipy.pl
Ozdoby na choinkę z koralików
1 z 5
Druciki kreatywne mogą iść z koralikami w parze jeśli chodzi o ozdoby choinkowe. Robienie tych ozdób nie wymaga użycia nożyczek zatem mogą zająć się ich tworzeniem nawet najmłodsze dzieci.
P

* druciki kreatywne (do kupienia tutaj)
* koraliki

1
Materiały potrzebne do robienia ozdób choinkowych
Zbierz potrzebne materiały.
2
Robienie gwiazdki z koralików
Nawlecz żółte koraliki na żółty drucik kreatywny. Zostaw na końcu trochę miejsca aby związać ze sobą razem druciki. Palcami pozginaj drucik w taki sposób, aby utworzyć pięcioramienną gwiazdę.
3
Gwiazdka z koralików
W miejscu łączenia się drucików przymocuj jeszcze jeden kawałek drucika i wygnij go na kształt haczyka. Teraz możesz zawiesić go na choince.
4
ozdoby choinkowe
Cukrowe laski: Na biały lub czerwony drucik nawijaj na zmianę białe i czerwone koraliki. Zostaw trochę miejsca na końcu drucika, aby go związać.

Bombka: Jest najłatwiejsza do zrobienia dla naprawdę małych dzieci. Najlepiej pozwolić im nakładać na drucik takie kolory koralików jakie chcą.

Choinka: Użyj brązowego drucika i zielonych koralików. Do zielonych koralików możesz dodać kilka innych obojętnego koloru (będą to bombki na choince).
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Ubieranie choinki
choinka bożonarodzeniowa
Suszony plasterek pomarańczy na choince

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

lori66534
20.12.2012
Piękne te cudeńka zebrałam wszystkie koraliki jakie znalazłam w domu i też mam zamiar coś podobnego zrobić więc trzymam kciuki że się uda. gratulacje pomysłu i wykonania!