gotowy szablon wizytówki

Jak zrobić wizytówki w Wordzie?

fifi - specjalista Tipy.pl
Jeśli chcesz zrobić wizytówki, niepotrzebny ci jest specjalny program. Microsoft Word posiada narzędzie po tworzenia i drukowania wizytówek. Jeśli masz już projekt, reszta pójdzie bardzo łatwo. Wykonanie wizytówek w programie Word jest bardzo proste w porównaniu z innymi zaawansowanymi programami. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak wykonać wizytówki.
1
Wizytówka według własnego projektu.

Przejdź do menu „Narzędzia” i kliknij na polecenie „Koperty i etykiety”.

2
Na karcie „Etykiety” kliknij przycisk „Opcje”.
3
Wybierz „Rodzaj etykiety” i zaznacz „Avery standard”.
4
Z listy „Typ produktu” wybierz typ etykiety Avery, którego chcesz użyć, np. 5371 lub 5372, a następnie kliknij przycisk „OK”.
5
W polu oznaczonym „Adres” wpisz swój adres zamieszkania.
6
Sformatuj czcionkę, jej kolor i rozmiar. W tym celu zaznacz cały tekst, kliknij prawy przycisk myszki i wybierz opcję „Czcionka”.
7
Teraz możesz dodać swoje logo, slogan oraz inne informacje kontaktowe poprzez umieszczenie odpowiednich zdjęć i pól tekstowych.
8
Wizytówka z gotowego szablonu.

Jeśli nie jesteś pewien, jak ma wyglądać twoja wizytówka, możesz pobrać gotowy szablon ze strony Microsoft Office Online.

9
Przejrzyj szablony i wybierz projekt, który najlepiej pasuje do ciebie i twojej firmy. Kliknij na wybrany szablon, a następnie wybierz opcję Pobierz. Program Word automatycznie uruchomi pobrany szablon.
10
Grafika jest już gotowa, teraz trzeba tylko zastąpić domyślny tekst swoim własnym. Zaznacz tekst, który chcesz zmienić, zostanie on podświetlony. Teraz czas wprowadzić swoje dane. Aby wstawić logo, przejdź do „Wstaw” -> „Obraz” -> „Z pliku…” i przejdź do pliku na komputerze, gdzie znajduje się logo. Kliknij opcję „Wstaw”, a następnie zmień rozmiar logo do pożądanych wymiarów. Aby zmienić jego położenie na wizytówce, kliknij raz na logo i przeciągnij je tam gdzie chcesz. Możesz usunąć dowolną domyślną grafikę klikając na nią raz i wciskając przycisk „Delete”. Zastąp wszystkie domyśle teksty swoimi własnymi. Możesz wstawić więcej tekstu klikając na zakładkę „Wstaw” -> „Pole tekstowe”. Możesz przesunąć pole tekstowe w dowolne miejsce na wizytówce.
11
Drukowanie.

Zapisz swój projekt.

12
Zanim przystąpisz do druku zdecyduj, czy chcesz wydrukować jedną wizytówkę, czy cały arkusz.
13
Aby wydrukować jedną wizytówkę, wróć do okna dialogowego „Koperty i etykiety”. W obszarze „Drukuj” wybierz „Pojedyncza etykieta”. Następnie możesz wybrać numer wiersza i kolumny, aby ustawić miejsce druku. Kliknij przycisk „Drukuj”.
14
Aby wydrukować arkusz wizytówek, wróć do okna „Koperty i etykiety”. W obszarze drukowania wybierz opcję „Cała strona tej samej etykiety”. Kliknij przycisk „Drukuj”.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

marginesy w Wordzie
przykładowy folder reklamowy
justowanie tekstu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane