Gołąb z papieru

Jak zrobić gołębia z papieru?

MonisiaMonisia - specjalista Tipy.pl
Nigdy nie jest za wcześnie na przygotowanie bożonarodzeniowych ozdób na choinkę. Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję jak wykonać gołąbka z papieru wraz z szablonem.
P

* Papier do drukarki
* Papier kolorowy
* Papier ozdobny (do kupienia tutaj)
* 2 guziki
* Wstążka
* Dziurkacz
* Klej

1
Szablon ptaka, gołąbka
Kierując się obrazkiem obok zrób własny szablon gołąbka. Obrazek obok możesz powiększyć i wydrukować. Gołąbek powinien mieć długość około 14 cm od dzióbka do ogona. Po wydrukowaniu szablonu wytnij go i przerysuj na papier.
2
Delikatnie wytnij otwór na skrzydła. Powinien być on prostokątem znajdującym się na środku ptaka o wymiarach 0,5 x 1 cm. Dziurkaczem zrób dziurkę przez którą będzie można przepchnąć wstążkę do zawieszenia ozdoby na choince.
3
Po obu stronach ptaka w miejscu oczu naklej dwa małe guziki. Poczekaj, aż klej zaschnie.
4
Wytnij z kolorowego papieru (najlepiej dwustronnego) kwadrat o boku 20cm. Kwadrat złóż w harmonijkę. Zgięcia powinny być w odległości nie większej niż 1cm. Aby je zrobić możesz pomóc sobie linijną i nożyczkami. Przyłóż linijkę poziomo do papieru i przejedź po nim nożyczkami - w ten sposób papier łatwiej będzie można złożyć.
5
Robienie gołąbka z papieru
Złóż papier w harmonijkę i przepchnij go przez dziurkę znajdującą się na tułowiu ptaka. Na koniec rozłóż harmonijką po obydwu stronach gołąbka tak jak rozkłada się wachlarz.
6
Ptaszek z papieru na choinkę
Na okrągłą dziurkę nawiń wstążkę, zawiąż ją na guza i zawieś na choince.

Powiązane porady

przeźroczyste bombki choinkowe
Aniołki na Wigilię i Boże Narodzenie
Choinka z filcu

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

wikcia
20.11.2011
do frytki:to nie ma wyglądać jak gołąb tylko jak jakiś ptak
Frytka. < 33
22.03.2011
To nie wygląda jak gołąb. xdd
;//.